Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - NSR ori tiger restauratie [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 891 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - NSR ori tiger restauratie [Algemene...
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 2328 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Vuile Beunkoe 6-1-2008 23:53 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
[...]



Weet je zeker dat die niet getuned was? Want een maat van mij had ook ongeveer die top waar jij het nu over hebt, maar dan met 15-45 en proma. Wel lijp trouwens, super snel en met een ori pijp( in mijn geval compleet ori uiterlijk ).Ik wou eerst een ori demper@ techno beunen, maar die schijnt niet zoveel te demper in combinatie met een andere uitlaat. Ori uitlaat heeft zeker niet super veel kracht of wel?


ik snap er ook niks van...

Cilinder ziet er nog ori uit, zelfde als de andere ori ge3 die ik gister gehaald heb :S
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
daanmtx 6-1-2008 23:54 Print reply

Posts: 3759
heel erg mooi, maar wat een lelijke uitlaat!
 
Honda VFR400R
Vuile Beunkoe 6-1-2008 23:58 Print reply

Posts: 6114
links ori goed 1e overmaat, rechts "ori?" 2e overmaat met schade


goede cil met nieuwe zuiger



oude cilinder, slecht te zien maar flinke krassen door circlip ooit losgelopen, en te versleten.


 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Menu2t 7-1-2008 0:02 Print reply

Posts: 2815
Dat van die uitlaat klopt. Dit komt omdat de proma anders een smeltplek in mijn onderkuip zou maken, en dit zou ik zonde vinden.
Op deze techno word van de week weer een normale demper gelast, deze is geperforeerd tijdens een klein ongevalletje van de vorige eigenaar.
De demper zit nu zo omdat je anders het grote gapende gat kan zien. Je hebt echter wel gelijk met die roet aanslag. Mischien dat ik het morgen dus nog even verander, maar hij hangt nu toch al heel lelijk( aan een staal draadje omdat hij geen 2e ophangpunt heeft :( dus lelijk is het toch al! )

@ hellraiser: vergelijk de 2 uitlaat poorten van de cilinders eens. hier word vaak aan geveild en dit valt meestal wel op

Dit bericht is gewijzigd door Menu2t op 7-1-2008 om 0:03 uur.
 
NSR Supersprint special!
Vuile Beunkoe 7-1-2008 0:07 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
Dat van die uitlaat klopt. Dit komt omdat de proma anders een smeltplek in mijn onderkuip zou maken, en dit zou ik zonde vinden.
Op deze techno word van de week weer een normale demper gelast, deze is geperforeerd tijdens een klein ongevalletje van de vorige eigenaar.
De demper zit nu zo omdat je anders het grote gapende gat kan zien. Je hebt echter wel gelijk met die roet aanslag. Mischien dat ik het morgen dus nog even verander, maar hij hangt nu toch al heel lelijk( aan een staal draadje omdat hij geen 2e ophangpunt heeft :( dus lelijk is het toch al! )

@ hellraiser: vergelijk de 2 uitlaat poorten van de cilinders eens. hier word vaak aan geveild en dit valt meestal wel op

Dit bericht is gewijzigd door Menu2t op 7-1-2008 om 0:03 uur.



heb geen zin om poortmap te maken, op het oog zien ze er nagenoeg hetzelfde uit, misschien is die oude wat netter afgewerkt... maar dat scheelt echt geen millimeter
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Vuile Beunkoe 7-1-2008 0:15 Print reply

Posts: 6114
Hier kan je ze vergelijken...

rechter cilinder is mijn oude ge3 waarmee die snelheden dus gereden zijn. 1 deel van de uitlaatpoort lijkt wat breder, maar dit is volgens mij bedrog door hoe de foto genomen is. Linker cilinder is nog netjes, rechter circlip schade, krassen in wand en vooral onder de spoelers in het hemd.


 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Menu2t 7-1-2008 0:26 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
Hier kan je ze vergelijken...

rechter cilinder is mijn oude ge3 waarmee die snelheden dus gereden zijn. 1 deel van de uitlaatpoort lijkt wat breder, maar dit is volgens mij bedrog door hoe de foto genomen is. Linker cilinder is nog netjes, rechter circlip schade, krassen in wand en vooral onder de spoelers in het hemd.

afbeelding



je hebt gelijk zijn in princiepe hetzelfde. die van die maat van mij was duidelijk bewerkt viel goed op. maar dan ga ik ook maar is zwaarder vertanden, kijken wat hij dan doet. hoeveel toeren maak jij trouwens op top?
 
NSR Supersprint special!
Vuile Beunkoe 7-1-2008 0:37 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Menu2t
[...]



je hebt gelijk zijn in princiepe hetzelfde. die van die maat van mij was duidelijk bewerkt viel goed op. maar dan ga ik ook maar is zwaarder vertanden, kijken wat hij dan doet. hoeveel toeren maak jij trouwens op top?

Geen idee, toerentellerasje is afgebroken ...

Op top van 110 met die leipe achterband gok ik 7000 toeren, nu met die normale achterband gok ik + - 10K.

Gekke is , hij is "zwaar" vertand met 17-45, en trekt toch nog super op.

edit

Filmpje van top van 110
onboard filmpje "licht vertand" met top van 100, slecht geluid maar toerenverloop is goed te horen, helaas in de wijk dus geen geluid van toptoeren

Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 7-1-2008 om 0:44 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 7-1-2008 om 0:46 uur.
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Rusty Racer 27-6-2008 19:20 Print reply

Posts: 198
so krijg t er amml warm vn

ik heb ook een tiger
zeer netjes (ach seg ik t self)

alles in de coat enso mar hier kun je niet tege op
jammr dt er tog altij krasjes opkome enso

Mjaa

DIKKE HOTT
 

Dit topic is 2328 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved