lol, kan me nog wel herinneren dat ik zei dat als ik 25kw begrenste
motor had, de begrenzer gewoon zou verdwijnen . En dat jij er zo
fel op tegen was omdat dat stom was met verzekering en 25kw tog wel
genoeg was
nja dat had waarschijnlijk ook gebeurd als k zegmaar vanaf het eerste moment dat ding er in had gedaan..
en k weet de gevolgen
hou der ook wel rekening mee
heb wel een 250 gereden die idd begrenst was nja dat is echt zo ongelofelijk minder prettig
en @ stefan tis een rgv250 blok
rs vind k mooier dan de rgv
Dit bericht is gewijzigd door aprilia rs 50 girl op 20-8-2006 om 14:08 uur.
nja dat had waarschijnlijk ook gebeurd als k zegmaar vanaf het eerste moment dat ding er in had gedaan..
en k weet de gevolgen
hou der ook wel rekening mee
heb wel een 250 gereden die idd begrenst was nja dat is echt zo ongelofelijk minder prettig
en @ stefan tis een rgv250 blok
rs vind k mooier dan de rgv
Dit bericht is gewijzigd door aprilia rs 50 girl op 20-8-2006 om 14:08 uur.
Klopt idd, is een suzuki blok op rs250
Maar ze zijn wel wat sneller geworden dan het blok dat op rgv zat
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
zag laatst in een motor magazine een duc 991 met 4ton op de teller
die het nog altijd prima deed. en vind 40ton tog wel een goede score
voor een motor uit wat 1996 ofzow. En die gozer heeft nooit stil gestaan
gewoon altijd de normale beurten gegeven en nooit problemen gehad.
Dit bericht is gewijzigd door Marko op 20-8-2006 om 17:15 uur.
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Marko
zag laatst in een motor magazine een duc 991 met 40ton op de teller
die het nog altijd prima deed. en vind 40ton tog wel een goede score
voor een motor uit wat 1996 ofzow. En die gozer heeft nooit stil gestaan
gewoon altijd de normale beurten gegeven en nooit problemen gehad.