wil je wat foto's maken van je blok als hij uitelkaar ligt?
en waarom was hij inelkaar gelope ndan?
de eigenaar deed slecht; dus hij trok altijd hard op of schakedle over zonder koppeling? wheelies?
m a w: wat moet ik me daarbij voorstellen?
na liever 4-takt
tenminste koppel met minder toeren...
ma een 2-takt suzuki gt 750 is ook leuk jah...
klein vraagje...
hoe werkt onderdruk systeem bij een 2 cilinder v blok?
mij lijkt dat de onderdruk wordt opgeheven door de neerwaartse beweging van de 1ne cil terwijl de ander omhoog gaat
dus zou de druk gelijk blijven in het carter...
hoe werkt dit nou precies?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: homoet exhaust
na liever 4-takt
tenminste koppel met minder toeren...
ma een 2-takt suzuki gt 750 is ook leuk jah...
klein vraagje...
hoe werkt onderdruk systeem bij een 2 cilinder v blok?
mij lijkt dat de onderdruk wordt opgeheven door de neerwaartse beweging van de 1ne cil terwijl de ander omhoog gaat
dus zou de druk gelijk blijven in het carter...
hoe werkt dit nou precies?
of 2 aparte kamers,
of ze gaan allebei tegelijk op en neer, wat meer trilling zou moeten veroorzaken.
kan zijn dat ik nu blaat en er nog een oplossing/uitleg is, maar ik noem dit na het zien van deze foto
Quote:Oorspronkelijk gepost door: FatAss
je drijfstangen staan allebei gelijk? gaat dat niet ongelofelijk trillen?
er zit een V2 in ? dus dan zijn ze niet gelijk???? weet nie hoe da zit maar lijkt me dat er 2 verschillende kamers zijn omdat je ook waarsch 2 carbs hebt.. dus dat het gewoon 2 van mekaar gescheiden systemen zijn../