Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Project - Topic - Christianos zijn C320S-TS50 [Algeme...
|
Pagina 3 van 5
|
Dit topic is 3282 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
BIET |
17-8-2006 16:41 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
welke kleur doen?
ori zwart of donker bordaux rood
bedenk ze allebei even met witte spatborden, want die laat ik zo...
Doe dan zwart, zwart is gangster, bordauw rood is homo en ori is zowieso gangster op zown schepsel
@rezzieboy:
ik heb niet eens meer GPR (k)
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Niels_D |
18-8-2006 12:32 |
Posts: 101 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
[...]
ja dat ben ik, helaas is mijne ooit zwart geweest en dus niet orgineel wit..
alleend e spatborden zijn ori wit..
hahaha als mijne ori wit was geweest had ik hem in een hoek van de kamer gezet en nooit meer op gereden ..
hmm
biet bitch niet zo, ga even buiten spelen ofzo
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 17-8-2006 om 16:31 uur.
Ah jammer! Nee, mocht het zijn dat ie dus wél echt wit was en je wist niet hoe zeldzaam die dingen zijn, zou het zonde zijn als je hem zwart zou spuiten natuurlijk
Mooi ding! Een maat van mij heeft ook een C320, rijdt best leuk zo'n stangenstoter
Ik zou hem zwart maken, originele kleur voor zo'n oude brommer ('66?) is veel vetter
Dit bericht is gewijzigd door Niels_D op 18-8-2006 om 12:34 uur.
|
|
www.fs1forum.com |
|
christianos |
18-8-2006 12:34 |
Posts: 20445 |
idd, neej helaas, alleend e witte spatborden zijn een raadsel..
|
|
|
|
Niels_D |
18-8-2006 12:37 |
Posts: 101 |
Is het voorspatbord van kunststof (alá C50) of van metaal? Ik ken ze eigenlijk alleen met grijze, metalen SS50 achtige spatborden of de in de kleur van de brommer gespoten (meestal zwart) "antieke spatborden"
Zegmaar de C50 spatborden, met zo'n "lipje" aan de achterkant...
Die van jou lijken wel een combo tussen beide (qua voorspatbord dan)
Is je blok nog goed trouwens? Die van die maat van mij lekte enorm tussen cilinder en cilinderkop en dat was echt een rotprobleem wat we met veel moeite weg hebben gekregen
Dit bericht is gewijzigd door Niels_D op 18-8-2006 om 12:38 uur.
|
|
www.fs1forum.com |
|
christianos |
18-8-2006 12:37 |
Posts: 20445 |
me blok is open geweest en perfect
en zowel voor als achter zijn de spatborden van wit plastic...
|
|
|
|
Niels_D |
18-8-2006 12:39 |
Posts: 101 |
Plastic Nog nooit gezien
VOor zover ik me kan herrinneren heeft die C320 van die maat van mij achter een metalen spatbord (zwart) en voor een kunststof spatbord wat weer heel anders is als die van jou
|
|
www.fs1forum.com |
|
Niels_D |
18-8-2006 12:41 |
Posts: 101 |
Dit zijn volgens mij die grijs metallic spatborden (SS50 model)
Je kan zien dat deze niet een "lipje" aan de achterkant heeft (voorspatbord)...
Btw, die leger C310 in je profiel is van Niek uit Elst
Dit bericht is gewijzigd door Niels_D op 18-8-2006 om 12:45 uur.
|
|
www.fs1forum.com |
|
christianos |
18-8-2006 12:46 |
Posts: 20445 |
klopt op die foto zt er nog een ander VSP op
.
zeg ja dat weet ik, arg dan ken je paul ook?(pistonpen paul, uit eindhoven)
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 18-8-2006 om 12:48 uur.
|
|
|
|
Niels_D |
18-8-2006 13:09 |
Posts: 101 |
Ne epaul ken ik niet
|
|
www.fs1forum.com |
|
christianos |
18-8-2006 13:11 |
Posts: 20445 |
zit je nog op andere fora ??
ik ken je , en je project
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 18-8-2006 om 13:11 uur.
|
|
|
|
Niels_D |
18-8-2006 16:01 |
Posts: 101 |
Ik heb zelf een Yamaha FS1 forum (www.fs1forum.com) en voor de rest zit ik op 't 4takt messageboard en ook soms op 't kreidlerforum...
Ik heb zelf geen Honda ofzo, ik vind ze wel heel vet, maar als hobby is het fijner om bij 1 merk/type te blijven, aangezien je dan geen verschillende onderdelen door elkaar hebt enzo
Ik heb zelf geholpen met de restauratie van een C320, C50 en enkele andere honda's (PS50, SS50) etc.
Erg leuk dat 4takt! Mooi geluid en het gaat veel minder snel kapot dan 2t
Waar ken je mij dan van??
Dit bericht is gewijzigd door Niels_D op 18-8-2006 om 16:02 uur.
|
|
www.fs1forum.com |
|
christianos |
18-8-2006 16:21 |
Posts: 20445 |
Messageboard!
kijk eens bij het stoterstangen gedeelte
|
|
|
|
Niels_D |
18-8-2006 23:19 |
Posts: 101 |
Ojah, ik zie het! Ik ben niet NIX ofzo als je dat denkt... Ik post bijna niks op 4t messageboard, ik lees meer mee
Die dubbele schokbrekers heb ik ook nog naar zitten kijken, ZEER apart!
|
|
www.fs1forum.com |
|
Niels_D |
19-8-2006 11:19 |
Posts: 101 |
Btw, zijn C320's er ook geweest als semi??
Quote: cilinder gedenmonteerd waarbij een cilinder tap end afbrak
Dat klinkt bekend! En nog 1: cilinder helemaal demonteren, pakkingen vernieuwen, cilinder in elkaar zetten... vervolgens proberen te starten en op de grond kijken---> liggen daar nog 2 mooie stoterstangen
|
|
www.fs1forum.com |
|
christianos |
19-8-2006 12:07 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niels_D
Btw, zijn C320's er ook geweest als semi??
[...]
Dat klinkt bekend! En nog 1: cilinder helemaal demonteren, pakkingen vernieuwen, cilinder in elkaar zetten... vervolgens proberen te starten en op de grond kijken---> liggen daar nog 2 mooie stoterstangen
mwoehahaha
naja c320 is semi automaat, dus wel wegrijden zonde rkoppeling, maar die wel hgebruiken bij het schakelen
helemaal semi zijn ze er volgens mij niet
|
|
|
|
Dit topic is 3282 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 5
|
|