Ice Ap rs50 |
15-4-2007 13:02 |
Posts: 7149 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: matjeh
Ik wil het een beetje goedkoop houden, of is tnt echt heel slecht?
tnt is gewoon traag, ken iemand met zo'n ding op zen senda, gaat amper sneller dan ori
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
matjeh |
15-4-2007 13:12 |
Posts: 198 |
Dat dat ding niet de snelste is maakt niet zoveel uit, maar ik wil natuurlijk wel wat kwaliteit. Is er nog een goeie 50cc behalve die dopler?
Dit bericht is gewijzigd door matjeh op 15-4-2007 om 13:13 uur.
|
|
|
|
Royal Club |
15-4-2007 13:15 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: matjeh
Dat dat ding niet de snelste is maakt niet zoveel uit, maar ik wil natuurlijk wel wat kwaliteit. Is er nog een goeie 50cc behalve die dopler?
Dit bericht is gewijzigd door matjeh op 15-4-2007 om 13:13 uur.
zoveel, maar zoek eerst zelf eens op verschillende sites naar cilinders binnen je budgetklasse, zet ze hier neer, en we helpen je verder
god wat voel ik me goed
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
matjeh |
15-4-2007 13:23 |
Posts: 198 |
Zylinderkit Original Replica Motoforce 50cc, Minarelli AM 99.00 €
Zylinderkit Olympia 50cc 109.00 €
50cc TNT cilinderkit compleet 109.50
New West 50cc 109.50
Zylinderkit Top Performances 50cc Grauguss Sport 142.00 €
Zylinderkit Airsal 50cc T6 Racing 152.00 €
Zylinderkit Airsal 50cc Alu Sport 152.00 €
|
|
|
|
Royal Club |
15-4-2007 13:24 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: matjeh
Zylinderkit Original Replica Motoforce 50cc, Minarelli AM 99.00 €
Zylinderkit Olympia 50cc 109.00 €
50cc TNT cilinderkit compleet 109.50
New West 50cc 109.50
Zylinderkit Top Performances 50cc Grauguss Sport 142.00 €
Zylinderkit Airsal 50cc T6 Racing 152.00 €
Zylinderkit Airsal 50cc Alu Sport 152.00 €
ik zeg
doorsparen
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
matjeh |
15-4-2007 13:26 |
Posts: 198 |
Voor een dopler? En waarom zijn deze niet zo goed?
|
|
|
|
Royal Club |
15-4-2007 13:27 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: matjeh
Voor een dopler? En waarom zijn deze niet zo goed?
allemaal vervangings cilinders imo, airsall is nog wel redelijk
mja
tis net wat je wil weetje, als jij het best vind om met een zogoed als net zo snelle cilinder als ori te rijden
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
matjeh |
15-4-2007 13:37 |
Posts: 198 |
Ik zal het even uitleggen
Ik heb een 70cc hebo manston replica gekocht. En ik wil als de rx af is er mee naar school enz (dus voor dagelijks gebruik).
Dus ik met mn blok en cilinder naar de bromboer, omdat het gereviceerd moest worden. Heel verhaal, maar het kam er op neer dat hij zegt van; als je met die cilinder elke dag gaat rijden enz is de kan heel erg groot dat je je blok zo weer naar de klote rijdt. En als ik tog met die cilinder wil rijden moet er dus ook echt een fatsoenlijke krukas in (en dus weer een dure).
Dus ik dacht, nou dan doe ik die cilinder maar weer weg en zet ik gewoon een 50cctje er op
|
|
|
|
Royal Club |
15-4-2007 13:39 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: matjeh
Ik zal het even uitleggen
Ik heb een 70cc hebo manston replica gekocht. En ik wil als de rx af is er mee naar school enz (dus voor dagelijks gebruik).
Dus ik met mn blok en cilinder naar de bromboer, omdat het gereviceerd moest worden. Heel verhaal, maar het kam er op neer dat hij zegt van; als je met die cilinder elke dag gaat rijden enz is de kan heel erg groot dat je je blok zo weer naar de klote rijdt. En als ik tog met die cilinder wil rijden moet er dus ook echt een fatsoenlijke krukas in (en dus weer een dure).
Dus ik dacht, nou dan doe ik die cilinder maar weer weg en zet ik gewoon een 50cctje er op
ja, denk ff na, die bromhoer wil gewoon dat je en as bij hem koopt
heb jij mijn setup welles bekeken??
rijd ik elke dag mee, naar school, en zomaar
als je gewoon goed smeert en onderhoud is er niks aan de hand
wel raad ik je een doppler as aan
mijne had ik 2e hands voor 30euro
nieuw zijn ze 100 ofzo, is niet veel
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
steven-o |
15-4-2007 13:40 |
Posts: 953 |
imo kan je beter met die NG rijden dan met toerenjankende 50 hoor... die manston met ori pijp begint heel laag in toeren al te trekken. en met 50 moet je in toeren blijven janken
|
|
gpr tekoop! inbox voor foto's |
|
matjeh |
15-4-2007 13:41 |
Posts: 198 |
Die as moest ik zoiezo kopen, dus ik vraag het me af. En toevallig heb ik vanmorgen een 2e hands dopler as gekocht
|
|
|
|
matjeh |
15-4-2007 13:56 |
Posts: 198 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: steven-o
imo kan je beter met die NG rijden dan met toerenjankende 50 hoor... die manston met ori pijp begint heel laag in toeren al te trekken. en met 50 moet je in toeren blijven janken
Ik heb geen ori pijp
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
15-4-2007 14:55 |
Posts: 7149 |
je hebt een yasuni, maar wat voor 1.
klein verschil tussen hmr/2 en een r3 imo
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
Royal Club |
15-4-2007 15:04 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
je hebt een yasuni, maar wat voor 1.
klein verschil tussen hmr/2 en een r3 imo
veel verschil imo
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
daanmtx |
15-4-2007 15:09 |
Posts: 3759 |
kijk ooks eens naar de 80DR, die heb ik nu, rijdt perfect met lekker veel koppel!
Kost trouwens ook maar 120 nieuw, met alle shizzle erbij
is slijtvast en rijdt zoals gezegd ideaal. Mijn top is 115 en hij trekt rap op.
|
|
Honda VFR400R |
|