Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Cross derbi senda [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1097 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Cross derbi senda [Algemene vragen]
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1885 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

brommercrosglanebrug 20-3-2007 19:22 Print reply

Posts: 1552
rijd met orgi 50cc en kheb een mk uitlaat met 16mm cabr..

 
50cc crosser 20-3-2007 19:22 Print reply

Posts: 1866
zouk als ik jouw was een 65 achter op leggen maar moet je zelf weten.


 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
steven-o 20-3-2007 19:23 Print reply

Posts: 953
wtf heb je aan snelheid om te crossen? je hebt maar 50cc hoor. dus je kan alle trekkracht gebruiken die je kan winnen. tis geen 125 waar je kracht zat heb, zodat je zwaarder kan vertanden

maargoed kom je vanzelf wel achter denkik(hoopik)
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
50cc crosser 20-3-2007 19:24 Print reply

Posts: 1866
mijne trekt hard en loopt nog dikke 65 en is op ori cilinder en 14mm carb dus daar benk allang achter
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
brommercrosglanebrug 20-3-2007 19:24 Print reply

Posts: 1552
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrosglanebrug
rijd met orgi 50cc en kheb een mk uitlaat met 16mm cabr..




voor 1 cross?
de derbi wordt strax voor de cross ma die krijg ik niet meer klaar voor de hoeve.. zal ik daarom 40euro gaan uitgeven.. en wat stevo o zegt is waar..
 
50cc crosser 20-3-2007 19:39 Print reply

Posts: 1866
ja k ben niet dom hoor maar de derbi is alleen voor hoeve om dak daarna met een knetter opgenaaide scooter ga rijden in de automaten klasse en knetter opgenaaid is minimaal 12 pk
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
brommercrosglanebrug 20-3-2007 21:18 Print reply

Posts: 1552
dats netjes,, 12PK uitzoon ding.. ma is dat nie veel veel zwaarden dan gwoon op een schakkel brommer,,?
 
Mt5_grolsch 21-3-2007 17:46 Print reply

Posts: 2014
de 31 mot het gebeuren
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
Mt5_grolsch 21-3-2007 17:47 Print reply

Posts: 2014
heb je btw die kerel al gevraagt om die 125 veer en is de band onder weg??
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
ARWIN_honda 21-3-2007 17:48 Print reply

Posts: 3534
tzag er idd nie zo mooi mer uit, idd rijp voor een projectje
 
Suzuki GSX-R600 K4
50cc crosser 23-3-2007 22:31 Print reply

Posts: 1866
band is er al en de veer gaak morgen ff vragen
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
crossgek - Forum en Sales Moderator 2-4-2007 21:29 Print reply

Posts: 10560
beter regel je plasticwerk / tank en zadel van een crossmotor , dit zo spuiten is een aap een gouden ring geven .

en gespoten crosser is 10x niks . je voorkomt toch niet dat je valt of dat iemand met stuur erlangs gaat ofzo en dan heb je steeds lak eraf liggen .

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
50cc crosser 2-4-2007 21:30 Print reply

Posts: 1866
wie heeft hij nouw weer over plastic werk en spuiten
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
crossgek - Forum en Sales Moderator 2-4-2007 21:32 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 50cc crosser
wie heeft hij nouw weer over plastic werk en spuiten



dus ook goed er zitten nu blauwe zijkappen op deze hoop ik begin volgende week zwart temaken. De rest van het verhaal komt zo snel mogelijk als er wat meer gebeurt is.


staat in project main idioot.
of wou je ze schilderen/inkleuren ?

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 2-4-2007 om 21:32 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
50cc crosser 2-4-2007 21:44 Print reply

Posts: 1866
DAT GAAT OVER HET FRAME
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is

Dit topic is 1885 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved