Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Yamha dt 80cc Na 110CC [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 717 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Yamha dt 80cc Na 110CC [Algemene vr...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1633 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KennyVespa 8-2-2007 0:35 Print topicpost
Posts: 133
Welkom bij mijn project 'Yamha dt 80cc Na 110CC'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

Henk-88 8-2-2007 0:44 Print reply

Posts: 26703
Dat je van 110cc naar 80cc gaat, is dat beter?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
KennyVespa 8-2-2007 0:49 Print reply
Posts: 133
Neej ik ga juist naar 110cc dus ik maak van 80Cc een super dikke 110cc
 
Henk-88 8-2-2007 0:57 Print reply

Posts: 26703
Als je dat 'Na' dan ff vervangt door 'naar' dan wordt het wel iets begrijpelijker..

Ben benieuwd wat dit gaat worden btw, welk model DT gaat het om en ben benieuwd naar picca's
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
NSR2 Chauffeur 8-2-2007 11:00 Print reply

Posts: 703
word wel lekker snel jah:P:P
 
khaz 8-2-2007 11:50 Print reply

Posts: 1450
hmm zoveel moeite lijkt me dit niet

Dit bericht is gewijzigd door khaz op 8-2-2007 om 11:57 uur.
 
HPI |w00t
Kees de Jong 8-2-2007 11:58 Print reply

Posts: 1881
Dit is toch geen project mensen?!

Ik ga er ook een maken omdat ik gister m'n ketting heb gesteld denk ik.
 
7 seconden, of 21 gram
khaz 8-2-2007 11:59 Print reply

Posts: 1450
Wow kees! heb je fotows?


haha hier mag je wel een project van maken
http://www.mcdeketting.nl/personen.htm

Dit bericht is gewijzigd door khaz op 8-2-2007 om 12:21 uur.
 
HPI |w00t
Kees de Jong 8-2-2007 12:19 Print reply

Posts: 1881
7 seconden, of 21 gram
timoty-dt 8-2-2007 13:48 Print reply

Posts: 1802
Zeikerds hierzo, dit is toch een aardig project om het lekker te laten lopen, en vooral mooi. Ik vind het ook leuk van je dat je het gaat proberen en hoop voor je dat je het lukt.


en het is een keer wat anders dan honda

Dit bericht is gewijzigd door timoty-dt op 8-2-2007 om 13:48 uur.
 
kut voetbal
cmtheman 8-2-2007 14:37 Print reply

Posts: 2710
ga je een dt80mx of een DT80lc2 verbouwen, of ga je een dt80mx/lc blok in een DTR hangen (da zou vet zijn)??
 
ZAC #802, KNMV #82
KennyVespa 8-2-2007 15:43 Print reply
Posts: 133
Hoezo is dit dan geen projectje, neej jullie vind een honda waar de kappen van gespoten worden een projectje, vind dit iets leuker namenlijk


@Timoty-dt: gaat zeker wel lukken en vind ook dat ze niet zo moeten zeiken

@cmtheman: yamaha dt80cc mx van duitse afkomst en daar kom een 80CC lc blokje onder met de set up wat ik al genoemt hat
 
khaz 10-2-2007 22:37 Print reply

Posts: 1450
hmm maar das toch allemaal plug and play zo goed als..
 
HPI |w00t
KennyVespa 11-2-2007 13:46 Print reply
Posts: 133
Is nog niet egt plug en play moet eerst nog alles opbouwen reviceren en alles en ga hem waarschijnlijk verlengen
 
-Bassie- 11-2-2007 13:53 Print reply

Posts: 6617
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KennyVespa
Is nog niet egt plug en play moet eerst nog alles opbouwen reviceren en alles en ga hem waarschijnlijk verlengen


wat noem jij op bouwen??

reviseren is een dag werk en kan bijna iedereen.

cilinder er op zetten is 15min.

en wtf wil je gaan verlengen??
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
KennyVespa 11-2-2007 14:11 Print reply
Posts: 133
achterbrug verlengen, auw kut hij waarom ligt iedereen hier te zeiken dat dit geen project is neej een brommer spuiten is een project wil je zeggen
 

Dit topic is 1633 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved