Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Sprocatti Roterende Inlaat Citta Project [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 883 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Sprocatti Roterende Inlaat Citta Pr...
Pagina 2 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 14515 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Moped Macho 21-1-2007 20:48 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fredzzz
jah zoals een maat van me (mulder) net heeft gepost, wat foto's...

het blok hoort 23 tot 25 pk te halen inderdaad...
met een top van 130+ (weet niet op welke brommer, citta zal wel minder zijn, en weet niet welke vertanding maar meer zal wel lukken met een 1 op 7 custom vario vertanding)...

0 naar 100 in 6 seconden...
dat allemaal ALS HET LOOPT :P wat nog moet gebeuren...

tips? tegen de compressie?

Euro 98 tanken ipv euro 95 Waarom zou het niet lopen dan?
 
Boerenkool om half 10.
Fredzzz 21-1-2007 20:49 Print reply

Posts: 1159
dit was trouwens mijn ciao..


 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
Furiuzz 21-1-2007 20:50 Print reply

Posts: 3659
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fredzzz
jah zoals een maat van me (mulder) net heeft gepost, wat foto's...

het blok hoort 23 tot 25 pk te halen inderdaad...
met een top van 130+ (weet niet op welke brommer, citta zal wel minder zijn, en weet niet welke vertanding maar meer zal wel lukken met een 1 op 7 custom vario vertanding)...

0 naar 100 in 6 seconden...
dat allemaal ALS HET LOOPT :P wat nog moet gebeuren...

tips? tegen de compressie?

23 tot 25 pk uit dat blok , ik ga me maar is verdiepen in dit project .
Veel succes man
 
Terror,Tuning,Team
Fredzzz 21-1-2007 20:50 Print reply

Posts: 1159
het zou niet lopen omdat die compressie dodelijk is..

er is al een boormachine ter waarde van 400 euro aan kapot gemaakt vanwege de terug slag als die aanslaat...

lucht toll ben ik bang voor omdat deze mischien de krukas kan beschadigen
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
RS-Power 21-1-2007 20:50 Print reply

Posts: 1035
zou zelf nooit zo een blok kopen voor 1580 euro (ja ik weet hij is geruild)

denk wel dat het gaat knallen (al zijn simo cilinders van am6 tam en wordt dit blok wel een beetje overrated door de ontwikkelaars)
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
mulder 21-1-2007 20:51 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
zal een dikke ciao geweest zijn dan



 
Fredzzz 21-1-2007 20:52 Print reply

Posts: 1159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS-Power
zou zelf nooit zo een blok kopen voor 1580 euro (ja ik weet hij is geruild)

denk wel dat het gaat knallen (al zijn simo cilinders van am6 tam en wordt dit blok wel een beetje overrated door de ontwikkelaars)


dan mijn volgend punt, is het wel een Simonini cilinder? Zelfs ik kan dat niet uitvogelen, staat geen merk (meer) op. De namen/merken op de cilinder en kop zijn door die vuilde Sprocatti oplichters weg gekrast.

Wie weet het?

Aan deze foto mischien beter te zien; cilinder en kop:


 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
RS-Power 21-1-2007 20:55 Print reply

Posts: 1035
Daar is ook al een discussie over op het sf.nl forum @ pro gedeelte

http://www.scooter-f...amp;page=5&pp=15
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/26379/1 <-- Honda Killer :P http://www.brommerforum.nl/user/2994/6/details [BT]=Bullet Tuning=Tuning + Revisies
jorismb 21-1-2007 20:57 Print reply

Posts: 360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fredzzz
jah zoals een maat van me (mulder) net heeft gepost, wat foto's...

het blok hoort 23 tot 25 pk te halen inderdaad...
met een top van 130+ (weet niet op welke brommer, citta zal wel minder zijn, en weet niet welke vertanding maar meer zal wel lukken met een 1 op 7 custom vario vertanding)...

0 naar 100 in 6 seconden...
dat allemaal ALS HET LOOPT :P wat nog moet gebeuren...

tips? tegen de compressie?


Pff man, dit is beloofd door sprocatti ja..

Uit alle respect maar dat ga je gewoon niet halen ben ik bang..
Zonde voor die berg geld.

Mja verder heb je wel een vette brum die dus niemand heeft
 
Fredzzz 21-1-2007 21:01 Print reply

Posts: 1159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorismb
[...]


Pff man, dit is beloofd door sprocatti ja..

Uit alle respect maar dat ga je gewoon niet halen ben ik bang..
Zonde voor die berg geld.

Mja verder heb je wel een vette brum die dus niemand heeft


ok wat jij zegt... achterwiel pk zal wel minder zijn idd, 19 werd die op geschat met dikke vertanding...

http://www.ciaocross...20Si%20Sprocatti.wmv

 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
mulder 21-1-2007 21:02 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS-Power
Daar is ook al een discussie over op het sf.nl forum @ pro gedeelte

http://www.scooter-f...amp;page=5&pp=15

die cilinder die ze als simonini bespreken daar ziet er heel anders uit dan die van fred
 
Fredzzz 21-1-2007 21:04 Print reply

Posts: 1159
dit is toch wel precies wat ik heb:


 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
Fredzzz 21-1-2007 21:05 Print reply

Posts: 1159
de Vespa Si sprocatti @ stationair

http://www.youtube.com/watch?v=t2a-W_Jz04I
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB
mulder 21-1-2007 21:17 Print reply

Posts: 13701




deze die hans postte is heel anders, heeft ook geen losse binnenkop enzo
 
Fredzzz 21-1-2007 21:19 Print reply

Posts: 1159
jah die cilinder en kop die je boven post zit ook wel op de sprocatti carters, maar op een ander carter...

die jongen met die vespa si heeft dezelfde cilinder en kop als ik..
.
deze cilinder die je post mulder is net wat anders, maar iemand heeft die iig ook op zijn sprocatti.. heb ik fotos van
 
MoParts, by: Jos Dijkman en JMPB

Dit topic is 14515 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved