Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Honda mb racer profielwerkstuk [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1007 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Honda mb racer profielwerkstuk [Alg...
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Bazje 14-1-2007 23:05 Print topicpost

Posts: 174
Welkom bij mijn project 'Honda mb racer profielwerkstuk'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

BIET 14-1-2007 23:09 Print reply

Posts: 22355
en wat zijn je plannen dan knul?
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
S1lv3r 14-1-2007 23:11 Print reply

Posts: 5213
mogen jullie ook al zon chill PWS doen . wij mogen framesjeezer maken
 
TomBergman 14-1-2007 23:13 Print reply

Posts: 700
wat super cool !
 
Wil je sleutelen ? Koop een Tomos !
puch dexter 14-1-2007 23:16 Print reply

Posts: 3011
eey leuk joh, ik ben benieuw! Je mtxje zag er iniedergeval goed uit. Heb je ook een budged?

p.s. Probeer zo snel mogelijk foto'S te plaatsen
 
Frysk 14-1-2007 23:17 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: puch dexter
eey leuk joh, ik ben benieuw! Je mtxje zag er iniedergeval goed uit. Heb je ook een budged?

p.s. Probeer zo snel mogelijk foto'S te plaatsen



MTX ?....
 
giggitybyte
Ariej 14-1-2007 23:25 Print reply

Posts: 3685
wat heb je dan als hoofdvraag en deelvragen?
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
S1lv3r 14-1-2007 23:43 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej
wat heb je dan als hoofdvraag en deelvragen?


pff, fuck dat ;p

t gaat om het product

paperwork sucks

hm nvm

Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 14-1-2007 om 23:44 uur.
 
Bazje 14-1-2007 23:43 Print reply

Posts: 174
De hoofdvraag is hoe we het maximale vermogen uit een brommerblok te kunnen halen.
De deelvragen gaan van de werking van het hele blok tot aan de aanpassingen die er allemaal mogelijk zijn verder.

Ik probeer nog ff mn weg te vinden qua opbouw van het project hier.
 
Bazje 14-1-2007 23:59 Print reply

Posts: 174
Morgenvroeg volgen dr meer ook de poortmappen van voor en na het tunen
 
Sypie_Honda 15-1-2007 6:25 Print reply

Posts: 13830
goeie cilinder keus

moare, zo te zien heb je een carter met een stalen linker krukaslager huis.
ik vraag me af of die niet uitgesleten is?

iig, succes met het project!
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Bazje 15-1-2007 10:35 Print reply

Posts: 174
Nee was verder niks mee aan de hand, de krukaslagers waren ook nog prima alleen keerringen waren poep.
 
S1lv3r 15-1-2007 11:40 Print reply

Posts: 5213
is die cilinder alleen gehoont of ook echt opgeboort?
 
Bazje 15-1-2007 11:51 Print reply

Posts: 174
hij was al zo ver opgeboord dat we alleen hoefden te honen
 
Fabio 15-1-2007 12:25 Print reply

Posts: 1737
heb je die cilinder van ene aaron? echt een oplichter! Hoever was die van jullie gehoond/opgeboord?

Die van mij zou 39mm zijn, niet dus. Was 40.20!
 
Bazje 15-1-2007 14:06 Print reply

Posts: 174
jazeker is die cilinder van aaron en jazeker was hij niet 39 maar over de 40, de zuiger pastte ook al niet goed.
Echt een oplichter idd!
 

Dit topic is 2146 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved