Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Project - Topic - Kever 1960 [Algemene vragen]
|
Pagina 8 van 10
|
Dit topic is 7918 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
mcdronkz |
28-1-2007 21:47 |
|
Mopar |
28-1-2007 21:50 |
Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]
Wou je mijn plannen half werk noemen ?
Vind je zoiets ook half werk ?
afbeelding
afbeelding
Als jij je auto in die staat gaat brengen is het geen half werk nee..
Maar een stuurtje vervangen terwijl de rest nog orgineel is.. vind ik half werk ja..
|
|
|
|
mcdronkz |
28-1-2007 21:54 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Als jij je auto in die staat gaat brengen is het geen half werk nee..
Maar een stuurtje vervangen terwijl de rest nog orgineel is.. vind ik half werk ja..
Niet als het een replica is van een Petri stuur is wat vroeger een zeer exclusief stuur was wat in vrij veel (originele) VW's hing.
De originele kosten zo'n 1000-1500 dollar, dat is me iets te gek, 250 euro vind ik wel genoeg.
Ik moet toch ergens een begin maken, velgen en dergelijke komen later wel, als ik iets wil dan koop ik het gewoon zolang m'n financiele status het toelaat.
Ik zou me als ik jou was eens verdiepen in de hedendaagse callookers, dan kom je erachter dat de auto zoveel mogelijk stock wordt gehouden, maar alleen stijlvoller wordt door een mooie stance, dikke motor en enkele period accesoires.
|
|
|
|
BIET |
3-2-2007 13:51 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Als jij je auto in die staat gaat brengen is het geen half werk nee..
Maar een stuurtje vervangen terwijl de rest nog orgineel is.. vind ik half werk ja..
jah alsof je ff met je vingers knipt en dan staat alles wa je hebben moet voor je neus en dan heb je alletijd om het erop te fixen etc.
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
Mopar |
3-2-2007 14:13 |
Posts: 4772 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
jah alsof je ff met je vingers knipt en dan staat alles wa je hebben moet voor je neus en dan heb je alletijd om het erop te fixen etc.
Niet als je met je vingers knipt, wel als je met je vingers klikt ( op de muis :-P )
En tijd maken voor je hobby doe je toch wel...
|
|
|
|
BIET |
3-2-2007 15:39 |
Posts: 22355 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Niet als je met je vingers knipt, wel als je met je vingers klikt ( op de muis :-P )
En tijd maken voor je hobby doe je toch wel...
je snapt toch wel wat ik bedoel of ben je echt zo dom .
|
|
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel! |
|
mulder |
3-3-2007 13:50 |
Posts: 13701 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mopar
[...]
Niet als je met je vingers knipt, wel als je met je vingers klikt ( op de muis :-P )
En tijd maken voor je hobby doe je toch wel...
sommige mensen hebben wel een leven en werken niet alleen maar in de kas en gaan dan autotje bezig
en je gaat begoid toch niet zon ding in een weekje helemaal aanpassen man, das een project desnoods duurt het jaren
Dit bericht is gewijzigd door mulder op 3-3-2007 om 14:01 uur.
|
|
|
|
mcdronkz |
3-3-2007 14:17 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]
en je gaat begoid toch niet zon ding in een weekje helemaal aanpassen man, das een project desnoods duurt het jaren
Denk dat ik wel een aantal jaar nodig heb om al m'n wensen te kunnen betalen.
|
|
|
|
mulder |
4-3-2007 13:34 |
Posts: 13701 |
zo hoort het imo ook
|
|
|
|
ironbird |
4-3-2007 14:31 |
Posts: 1096 |
Leuke kever!
ik heb even geleden ook nog een ritje met een kever gemaakt. En er ook aan gesleuteld. Blok eruitgehaald en prise-as keerring vervangen.
Nja rijdt best wel chill zo'n kevertje Pedalen staan wel kort bij elkaar, en scharnieren langs onder. Das even wenne
Ik zou je nog volgende tip willen geven: zet je lichten pas aan nadat je je auto start. En liefst niet met lichten aanrijden als het niet nodig is (of is dat mss verplicht in nl? dan zegik niets)
Je batterij wil namelijk ook nog graag wat laden
Ik het eigenlijk normaal dat je lichten feller branden als je gas geeft? Ik zag het op je filmpje
|
|
|
|
mcdronkz |
4-3-2007 14:58 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ironbird
Leuke kever!
ik heb even geleden ook nog een ritje met een kever gemaakt. En er ook aan gesleuteld. Blok eruitgehaald en prise-as keerring vervangen.
afbeelding
afbeelding
Nja rijdt best wel chill zo'n kevertje Pedalen staan wel kort bij elkaar, en scharnieren langs onder. Das even wenne
Ik zou je nog volgende tip willen geven: zet je lichten pas aan nadat je je auto start. En liefst niet met lichten aanrijden als het niet nodig is (of is dat mss verplicht in nl? dan zegik niets)
Je batterij wil namelijk ook nog graag wat laden
Ik het eigenlijk normaal dat je lichten feller branden als je gas geeft? Ik zag het op je filmpje
Ey man, bedankt.
Was de bak vochtig ofzo, dat je die keerring hebt vervangen ?
Rijdt inderdaad erg lekker. Van die pedalen heb ik geen last, ze staan inderdaad wat kort bij elkaar, maar als je er een paar KM mee gereden heb ben je dat allang vergeten.
Ik rij eigenlijk altijd met de verlichting aan, en doe ze pas aan als 'ie gestart is, maar dat is meer omdat het een automatisme is.
Bij mij gaan ze inderdaad feller branden, waarschijnlijk omdat mijn Kever 6 volt is. De kever op je foto is een 71/72/73er (?) en heeft dus 12 volt.
Ik ga waarschijnlijk nog naar Chimay, European Bug-in. Ik weet niet precies waar je woont, maar anders moet je maar 's langskomen daar .
http://www.europeanbugin.com/
Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 4-3-2007 om 14:58 uur.
|
|
|
|
Jelmer MX |
13-4-2007 0:15 |
Posts: 13514 |
5900? ik dacht dat die wel meer waard was
|
|
|
|
Ice Ap rs50 |
13-4-2007 0:45 |
Posts: 7149 |
in je planning zie ik schijfremmen staan, vooraan dan neem ik aan?
ik weet nie veel van zo'n dingen maar, ik denk dat je beter af bent met niet race remklauwen ivm corrosie enzo, tis maar een idee. Automax magazine zei er iets over, remmen upgraden voor dagelijks rijden best geen race spul nemen, is maar logisch ook.
of hebben we het over schijven?
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 13-4-2007 om 0:46 uur.
|
|
GTI - GTD - BMW |
|
mcdronkz |
13-4-2007 10:28 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
5900? ik dacht dat die wel meer waard was
Nee hoor, dit is een prima prijs. Als ik 'm op marktplaats zet mag ik blij zijn met 5000 euro, maar verzekeringswaarde is altijd een stukkie hoger.
Als ik andere velgen enzo heb laat ik 'm opnieuw taxeren.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ice Ap rs50
in je planning zie ik schijfremmen staan, vooraan dan neem ik aan?
ik weet nie veel van zo'n dingen maar, ik denk dat je beter af bent met niet race remklauwen ivm corrosie enzo, tis maar een idee. Automax magazine zei er iets over, remmen upgraden voor dagelijks rijden best geen race spul nemen, is maar logisch ook.
of hebben we het over schijven?
Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 13-4-2007 om 0:46 uur.
Ja, ik wil schijfremmen vooraan. Ik zou het verschil tussen race spul en spul voor dagelijks gebruik niet weten, dus wat ze met die specifieke corrosie bedoelen weet ik niet.
|
|
|
|
Jelmer MX |
6-5-2007 19:55 |
Posts: 13514 |
|
|
|
|
Dit topic is 7918 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 8 van 10
|
|