Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Dt verhippen [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1084 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Dt verhippen [Algemene vragen]
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3832 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

khaz 8-5-2007 18:24 Print reply

Posts: 1450
oh zo goed had ik er nog niet naar gekeken
okeey dan wel natuurlijk
hardsolderen kan ik hier tegenwoordig ook

 
HPI |w00t
Kees de Jong 8-5-2007 18:29 Print reply

Posts: 1881
Ik moet ook maar eens wat aan die proma doen, die lekt als een malle bij de flens.
 
7 seconden, of 21 gram
khaz 8-5-2007 18:31 Print reply

Posts: 1450
I've told you
dubbele uitlaat pakking en dat ding met afbindtape op zm plek houden
maar beter las je er een ophangpunt aan, dat kan hij echt wel gebruiken

everything for music!

Dit bericht is gewijzigd door khaz op 8-5-2007 om 18:34 uur.
 
HPI |w00t
Kees de Jong 8-5-2007 21:38 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khaz
I've told you
dubbele uitlaat pakking en dat ding met afbindtape op zm plek houden
maar beter las je er een ophangpunt aan, dat kan hij echt wel gebruiken

everything for music!

Dit bericht is gewijzigd door khaz op 8-5-2007 om 18:34 uur.


Misschien moet er ook maar iets aan de flens gebeuren, dat ding staat er helemaal schreef op, in ieder geval even een ophangpuntje lassen ja. Zorg even dat die Luhao leuk wordt, die wil ik ook nog wel even proberen.

 
7 seconden, of 21 gram
khaz 8-5-2007 21:48 Print reply

Posts: 1450
flens scheef? okeey nog nooit gemerkt
wel hippe wartel heeft ie he
blingbling

btw met nieuwe uitlaat pakking klonk hij wel minder mooi


Dit bericht is gewijzigd door khaz op 8-5-2007 om 21:50 uur.
 
HPI |w00t
Kees de Jong 8-5-2007 23:10 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khaz
flens scheef? okeey nog nooit gemerkt
wel hippe wartel heeft ie he
blingbling

btw met nieuwe uitlaat pakking klonk hij wel minder mooi


Dit bericht is gewijzigd door khaz op 8-5-2007 om 21:50 uur.


Ja, bij mij klonk ie best lekker he? Beetje hard alleen. Zou eigenlijk even een filmpje moeten schieten van 0 tot top zo, das wel leuk.

Ey, wat dacht je van m'n watergekoeld 80 blok eronder? Ik heb toch maar 1 brommer, en dit blokje is voorlopig wel prima.

 
7 seconden, of 21 gram
khaz 8-5-2007 23:53 Print reply

Posts: 1450
tempting!, maybe later => eerst die vering maar eens voor elkaar krijgen

80lc2 is wel duuuur in de boetebase

Dit bericht is gewijzigd door khaz op 8-5-2007 om 23:53 uur.
 
HPI |w00t
Kees de Jong 9-5-2007 0:47 Print reply

Posts: 1881
Ach, 90 of 120, duur of duur, maakt ook niet meer uit.

Edit: Waarom wil je een schuimfilter?

Dit bericht is gewijzigd door Kees de Jong op 9-5-2007 om 0:48 uur.
 
7 seconden, of 21 gram
khaz 9-5-2007 6:56 Print reply

Posts: 1450
denk je dat mijn orgineel filterelement nog past wanneer er een wp veer in komt, met een ander ophangpunt en een andere brug+ frame verbreed?
ik denk zelf van niet

Dit bericht is gewijzigd door khaz op 9-5-2007 om 7:01 uur.
 
HPI |w00t
Kees de Jong 9-5-2007 11:04 Print reply

Posts: 1881
Achso, misschien even pas maken dan, want die dingen zijn een stuk fijner dan schuim.
 
7 seconden, of 21 gram
cmtheman 9-5-2007 13:00 Print reply

Posts: 2710
voor 80lc2 heb je ook een 50cc cilinder he die kan je op ebay duitsland vinden (is precies je 80lc cilinder, maar dan met andere poorten en kleinere diameter, zit ook zuiger bij)

ik had framenummer van 50-mx overgelast op rd80lc2 frame en is gewoon geschouwd en met kenteken, als je er dan een 50cc cilinder opdouwt dan heb je niet echt veel te veel vermogen en heb je wel grote stevige brommer met betere remmen en veren e.d. (en 6-bak)
 
ZAC #802, KNMV #82
khaz 9-5-2007 13:44 Print reply

Posts: 1450
dat is ook wel een leuk idee
maar ik heb teveel dtmx-en
en kees had nog een 80lc2 blokje

ding zou eerder harder dan zachter moeten gaan



ktm kappen zijn mooi en in hele goed staat
op de een of andere vreemde manier ook nog 3 rechterkappen erbij gekregen
radiateur kappen zijn groot als een malle, maar met potentiele inkort opties-> dus wordt wel wat

Dit bericht is gewijzigd door khaz op 9-5-2007 om 13:45 uur.
 
HPI |w00t
khaz 9-5-2007 14:41 Print reply

Posts: 1450
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kees de Jong
[...]


Ritueel slachten die hap!

Heb je kappen al binnen?

Edit: Als dit ze zijn is dat wel een w00t waard!


Dit bericht is gewijzigd door Kees de Jong op 7-5-2007 om 23:20 uur.



het model is hetzelfde, maat weet ik niet cker, ze zijn wel groot

--->kom maar kijken als je tijd hebt
 
HPI |w00t
khaz 19-5-2007 15:48 Print reply

Posts: 1450
aaaaaaaargh, 5 dagen oude HPI'06 kapot gedraaid
op de een of andere rare manier is de stator met de rotor mee gaan draaien en heeft daarbij de grondplaat schroeven nog in mijn blok onthoofd ook
rotor staan hele diepe groeven in en dat kan ook niet lekker voor de stator zijn geweest


ik heb !@#$%^&*() ook altijd pech!!
 
HPI |w00t
Kees de Jong 19-5-2007 15:53 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khaz
aaaaaaaargh, 5 dagen oude HPI'06 kapot gedraaid
op de een of andere rare manier is de stator met de rotor mee gaan draaien en heeft daarbij de grondplaat schroeven nog in mijn blok onthoofd ook
rotor staan hele diepe groeven in en dat kan ook niet lekker voor de stator zijn geweest


ik heb !@#$%^&*() ook altijd pech!!


Haha, doe je goed zeg.

Wel vreemd verhaal trouwens.

 
7 seconden, of 21 gram

Dit topic is 3832 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved