Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - TZN Puch [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1204 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - TZN Puch [Algemene vragen]
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7433 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

HayeSM 19-11-2006 10:17 Print reply

Posts: 3052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
dt cilinder paste ja kwa tapeinden.
Mr die kawa cilinder had al iemand van ab tuning ofzo. Duss zo ori is dat niet meer.

mr kzal voor de 70 athena gaan. Die heeft ook membraam op cilinder. Of zelf een cilinder gaan maken. Maar kdenk niet dat jullie daar het gereedschap enz voor hebben.

verder wel succes



als we dat konden, hadden we dat zeeer zeker gedaan, lijkt me duidelijk.

zitten nu naar zoiets te kijken
http://www.mopshop.d...3b40da498507ab3f1feb

er zijn ook membraancilindertjes voor zundappies, dus dat kan ook nog wel leuk worden. Alleen als we standaart een snelle zundapp cil nemen, en hij wordt ook nog eens 1,2mm opgehoogd voor de slag, dan vraag ik mij af hoe het gaat met de timingen
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
bikkeltje 19-11-2006 10:46 Print reply

Posts: 2380
ophogen verander je de slag niet mee...want BDP en ODP veranderen evenveel ej.

Ook moet je kijken als je de slag verandert want dan heb je ander aantal cc's duss moet je ook ff uitrekeken hoeveel cc het is als je een cilinder van dapp neemt.
 
PraatPaal 19-11-2006 11:36 Print reply

Posts: 7977
je drijstanglengte veranderen maakt ook niets uit voor de slag. Het gaat om goever je bigend in je krukaswangen staat voor de slag.

Nog ff over carter inlaat, er staat ook, het oplassen van carters is verboden, dat maakt een goed membraan op je carter pasmaken al vrijwel uitgesloten.
Een plat membraan is gewoon niet goed genoeg en het zal ook niet helemaal super zijn zonder oplassen.

Beter pak je een 74cc eurokit en niet de 72cc trouwes, 74cc is 10 poorter en sneller als de metrakitjes enzo

Over de KX80 cilinder, daar rijde al 2 mense mee ene Fokko en de sprintpuch van VT (die trouwes het hele klassement owned )

 
Erik 39 19-11-2006 11:50 Print reply

Posts: 15088
Post wel ff foto's btw.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
driver004 19-11-2006 11:53 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
je drijstanglengte veranderen maakt ook niets uit voor de slag. Het gaat om goever je bigend in je krukaswangen staat voor de slag.

Nog ff over carter inlaat, er staat ook, het oplassen van carters is verboden, dat maakt een goed membraan op je carter pasmaken al vrijwel uitgesloten.
Een plat membraan is gewoon niet goed genoeg en het zal ook niet helemaal super zijn zonder oplassen.

Beter pak je een 74cc eurokit en niet de 72cc trouwes, 74cc is 10 poorter en sneller als de metrakitjes enzo

Over de KX80 cilinder, daar rijde al 2 mense mee ene Fokko en de sprintpuch van VT (die trouwes het hele klassement owned )



een kerel op sf is ook bezig met een kx cillinder op puch
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
driver004 19-11-2006 11:55 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
[...]



gila heeft ieederen... polini mist de cc'ss.. athena.. hmm... heb ik ook aan zitten denken... maar is niet heel speciaal ofzo



hebben nu een supertherm op het oog.. .. morgen foto's denk ik



edit: supertherm is ook zuigergestuurd, maar ff stuk specialer als een airsal. Supertherm ziet er standaart al heel leuk uit. Airsal nog niet gezien. Airsal max tuned zal ook wel lopen, maar is minder speciaal, en veeel meer plug en play.. niet leuk,, wel makkelijk..

Dit bericht is gewijzigd door Brommer Freak op 19-11-2006 om 0:16 uur.


een ori polini boekt een athena

maar met polini in de 70cc klasse is dat niet wat of anderes een andere cil van een merk passend maken

pb me voor een poortmap van de 72cc airsnol
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
bikkeltje 19-11-2006 12:17 Print reply

Posts: 2380
die Gila's zijn wel goede cilindertjes.

airsel wel redelijk allleen ligt eraan waarmee je het vergelijkt. Mr miss moet je gewoon paar rotte cilindertjes ergens vandan halen en proberen poorten zo aan te passen dat je iets van membraam erbovenop kunt maken. Kweenie of da te doen is mr je kunt altijd proberen
 
HayeSM 19-11-2006 19:16 Print reply

Posts: 3052
over dat oplassen van carters, je kan altijd membraan maken met epoxy.
En hoe hebben ze een kx cil gemonteerd zonder het oplassen? en waar lees jij dat oplassen niet mag?


slag verander je natuurlijk niet door op te hogen of andere drijfstang, maar je kan wel je cilinder beter passend maken.

(hebben vanmiddag even gekeken, derbi cilinder is vrij simpel, maar uitgesloten door de inlaat)

hebben wss een dappie cilinder gekocht, als we die aan de loop hebben en het loopt aardig netjes, kopen we een nieuwe lc dap cilinder, laten tunen en boekeren met die hap
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
HayeSM 19-11-2006 19:49 Print reply

Posts: 3052






in fotoafdeling meer foto's

Dit bericht is gewijzigd door Brommer Freak op 19-11-2006 om 19:51 uur.
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
mulder 19-11-2006 19:50 Print reply

Posts: 13701
leuk
 
HayeSM 20-11-2006 17:01 Print reply

Posts: 3052
teering.. epoxyplamuur is kloteeee spul... het idee is leuk, alleen het schuren veeel minder
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
SCHOENENPOETSERSMURF 20-11-2006 17:05 Print reply
Posts: 1226
op gewicht wordt niet bespaard blijkt wel

 
Sypie_Honda 20-11-2006 17:07 Print reply

Posts: 13830
was een ronde stang niet beter/mooier geweest voor tussen het zadel en balhooft?

en hoe gaan jullie alles lassen?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
HayeSM 20-11-2006 17:12 Print reply

Posts: 3052
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
was een ronde stang niet beter/mooier geweest voor tussen het zadel en balhooft?

en hoe gaan jullie alles lassen?



waarom beter? k vind het zo ook niet lelijk.. wordt wss met co2 gelast


en @art. Nee gewicht,, ach.. die paar kilo kan je beter afvallen het wordt ook voor het mooi. En alleen die stangen zijn redelijk zwaar, maar het frame weegt tot nu toe 20 kilo
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
Sypie_Honda 20-11-2006 17:15 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
[...]



waarom beter? k vind het zo ook niet lelijk.. wordt wss met co2 gelast


en @art. Nee gewicht,, ach.. die paar kilo kan je beter afvallen het wordt ook voor het mooi. En alleen die stangen zijn redelijk zwaar, maar het frame weegt tot nu toe 20 kilo


rond is veel sterker.

en het was ook nog eens lichter geweest.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Dit topic is 7433 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved