bikkeltje |
16-11-2006 12:52 |
Posts: 2380 |
ziet er zkr professional uit. Kben benieuwd naar verdere updates
|
|
|
|
vroembroem |
16-11-2006 15:50 |
Posts: 617 |
was eigenlijk het nut van prolink boven directe verbinding met achterbrug?
|
|
|
|
mblover |
16-11-2006 16:58 |
Posts: 5391 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vroembroem
was eigenlijk het nut van prolink boven directe verbinding met achterbrug?
progessive link
progressieve vering... je veerconstante, is niet constant meer, maar neemt toe naarmate hij verder in veert.
(om het zo te noemen, echter is je veerconstante wel constant, maar word dat veroorzaakt door dat mechanisme.
Dit bericht is gewijzigd door mblover op 16-11-2006 om 16:58 uur.
|
|
|
|
Cabessa |
21-11-2006 23:57 |
Posts: 230 |
Ok, ben beetje aan het uitdokteren wat de cilinder gaat worden.
Ik heb een originele MBX cilinder, een JPC die sowiezo geboord en gehoont moet worden of iets anders???
Waar zit het meeste potentie in, waar is het meest uit te halen?
Laat maar horen!
|
|
Hot Wheels |
|
mblover |
23-11-2006 23:10 |
Posts: 5391 |
Het lijkt wel of je frame gecoat is?
Waarom ga je er daarna nog in slijpen?
|
|
|
|
richard3 |
23-11-2006 23:24 |
Posts: 5198 |
was dit niet eerst al een gallery ? het komt me noga bekend voor
maar die was wel zeker verder als dit stadium de seatpipe zat er al in bijv.
|
|
op naar de grote brommers |
|
Cabessa |
23-11-2006 23:34 |
Posts: 230 |
Ja en ja, hij is gecoat en hij was al eerder rijdend.
Maarrr, ik heb nu andere plannen dan eerst en laat het frame en achterbrug nog wel een keer opnieuw doen.
Eerst maar alles afwerken voordat ik hem wegbreng :P
|
|
Hot Wheels |
|
Draky |
24-11-2006 9:51 |
Posts: 802 |
ik vind hem wel geil
|
|
|
|
richard3 |
24-11-2006 10:12 |
Posts: 5198 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cabessa
Ja en ja, hij is gecoat en hij was al eerder rijdend.
Maarrr, ik heb nu andere plannen dan eerst en laat het frame en achterbrug nog wel een keer opnieuw doen.
Eerst maar alles afwerken voordat ik hem wegbreng :P
wat zijn je nieuwe plannen dan ?
vond hem er toen toch al vrij geil uitzien hoor
|
|
op naar de grote brommers |
|
Cabessa |
24-11-2006 18:45 |
Posts: 230 |
Eerst wou ik hem nog straat legaal maken, maar dat ging niet door.
Nu gaat al het overbodige eraf en de boel eens flink opfokken.
Komt ook nog een leuk binnenrotortje op en de carters gaan weer uit elkaar om eens flink onder handen genomen te worden. Vant weekend weer verder!
|
|
Hot Wheels |
|
OmafietS |
28-11-2006 12:47 |
Posts: 7472 |
netjes
|
|
|
|
BSTS |
29-11-2006 22:51 |
Posts: 4241 |
netjes ziet er goed uit.
mooi in de lak, en je werkt ook zeer netjes zie ik.
veel succes nog
|
|
sprintjah |
|
Frysk |
29-11-2006 22:59 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cabessa
Eerst wou ik hem nog straat legaal maken, maar dat ging niet door.
Nu gaat al het overbodige eraf en de boel eens flink opfokken.
Komt ook nog een leuk binnenrotortje op en de carters gaan weer uit elkaar om eens flink onder handen genomen te worden. Vant weekend weer verder!
heeft ie ook geen kenteken dan ?
|
|
giggitybyte |
|
Cabessa |
29-11-2006 23:17 |
Posts: 230 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
heeft ie ook geen kenteken dan ?
Nope, ik was te lui om de 1 na laatste dag naar het postkantoor te rollen.
Best erg als je zelf monteur bent en al talloze mensen erop had gewezen dat het voor die datum moet!
Naja, wordt leuk sprint/circuit racertje, kijk wel waar ik een rondje kan rijden...
|
|
Hot Wheels |
|
HondaHeus |
18-12-2006 18:35 |
Posts: 1489 |
Loopt het al?
Als je zin/tijd hebt, mag je wel eens een keer een faq maken over hoe je ns1 velgen op een nsr achterbrug/voorvork maakt, wil volgend jaar zomer namelijk hetzelfde doen .
|
|
|
|