Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Suzuki GT50 drag project. [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1152 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Suzuki GT50 drag project. [Algemene...
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8257 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Toon 12-1-2007 21:18 Print reply

Posts: 1679
nog vorderingen ? ik ben benieuw man !
 
suzuki gt50 12-1-2007 21:25 Print reply

Posts: 561
Hehe .
Nee het project ligt even stil, dit komt omdat men broer examens heeft
Laat wel iets weten wanneer er updates zijn.
Greetz
 
suzuki gt50 30-1-2007 19:21 Print reply

Posts: 561
Hier even een kleine update.
De vaste ophanging achteraan is af.
De adapter voor de remschijf achteraan is ook deftig afgewerkt en fel verlicht.
Het kader is al deels afgewerkt.
We vonden echter dat hij vanvoor nog niet laag genoeg stond,
Daarom hebben we nog 6cm van de voorpoten afgedaan.
hier een foto:



Zo staat de brommer veel strakker ( volgens ons toch )
Morgen wordt er misschien aan het blok begonnen (en vervolgens de uitlaat)

Laat weten wat je er van vindt.
greetz
 
Suzuki-SLK Rijder 30-1-2007 19:22 Print reply

Posts: 3167
Hoe hebben jullie die 6 cm van die poten afgedaan?
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
suzuki gt50 30-1-2007 19:24 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki-SLK Rijder
Hoe hebben jullie die 6 cm van die poten afgedaan?


idd ,in het totaal iets van een 10.eerst hadden we er maar 4 afgedaan maar dit vonden we toch te weinig.
Het veersysteem is er uit, en in de poten zijn bussen met draad gelast.

 
richard3 30-1-2007 20:06 Print reply

Posts: 5198
ik vindt die vaste achter veering een beetje slap er uitzien
denk niet dat dat veel kan hebben hoor :S

voor de rest !!!
super project
 
op naar de grote brommers
suzuki gt50 30-1-2007 20:11 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
ik vindt die vaste achter veering een beetje slap er uitzien
denk niet dat dat veel kan hebben hoor :S

voor de rest !!!
super project


nee hoor , die 2 inox buizen is meer als goed genoeg.
greetz
 
PraatPaal 30-1-2007 20:36 Print reply

Posts: 7977
nog meer zou alleen maar nutteloos gewicht zijn idd.

Leuke kersversiering remslang
 
suzuki gt50 30-1-2007 21:24 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
nog meer zou alleen maar nutteloos gewicht zijn idd.

Leuke kersversiering remslang


haha , die moet ingekort worden.
Is beetje te lang geworden door al dat verlagen.
greetz

Dit bericht is gewijzigd door suzuki gt50 op 30-1-2007 om 21:25 uur.
 
PraatPaal 30-1-2007 21:41 Print reply

Posts: 7977
naja, je diertje gaat voorlopig toch nog nerges heen dus daar is geen haast bij
 
- Han - 30-1-2007 21:49 Print reply

Posts: 9667
nooit geweten dat je vane en suzuki zoieets kon maken
 
<10.000 posts
suzuki gt50 12-1-2008 19:34 Print reply

Posts: 561
hoi brommerforumers.
Sommigen van jullie vragen je misschien af hoe het nu eigenlijk zit met die suzukiracer van ons.
Wel ik zal eerlijk zijn... hij staat voor de moment aan de kant.
Er zijn wel vooruitzichten, om er weer aan te beginnen.
Dit zal je dan zeker wel horen!!
greetz
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 12-1-2008 19:36 Print reply

Posts: 7728
oke mooi, begon net wat leuks te worden
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Almer 19-2-2008 21:26 Print reply

Posts: 3325
Afmaken die kar...
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Thijz 19-2-2008 21:29 Print reply

Posts: 1176
ziet er erg vet uit
 
Al is een scooter nog zo duur,'t mooiste is ie op het kampvuur !

Dit topic is 8257 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved