ja met die hoogtoerige uitlaat met korte powerband.
maar hij moet nog ingereden worden.
De voorvork is niet verend gemaakt en de brommer is vooraan 15cm verlaagd.
Binnenkort wordt er aan de uitlaat begonnen
foto's volgen nog.
BTW: de polini carbon membraam plaat is ook binnen , gereed om reed valves uit te snijden
Dit bericht is gewijzigd door suzuki gt50 op 8-12-2006 om 16:47 uur.
Maar zou je geen buisje lassen tussen de 2 buigende buisjes?
Ter verstevinging, zou een gebogen iets niet rapper de neiging hebben
om verder door te buigen als er wat krachtjes opkomen?
Kweenie, tis maar wat ik denk .
waarom zou je jij dan een andere uitlaat nemen.
als ik vragen mag
maar er komt zeker een zelfbouw uitlaat op!
We gaan eentje berekenen met bimota en eentje door luc foekema laten berekenen.
we houden jullie op de hoogte!
greetz
Dit bericht is gewijzigd door suzuki gt50 op 9-12-2006 om 19:56 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: khaz
een van de mooiste projecten van het moment..
hoe liep hij?
van de moment dat hij met die scooteruitlaat in de powerband kwam ( rond 8500 toeren met zeer korte powerband) lag je der letterlijk bijna vanaf.
En het gaat loeihard.
maar de exacte gegevens komen wanneer de cil volledig ingereden is en met de gepaste uitlaat uiteraard
greetz;
wouter en brecht