Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - MT5 Complete Restauratie [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1230 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - MT5 Complete Restauratie [Algemene ...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1206 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Peter-MT5 4-11-2006 16:05 Print topicpost
Posts: 8
Welkom bij mijn project 'MT5 Complete Restauratie'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

gerwin88 4-11-2006 16:17 Print reply

Posts: 5197
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Peter-MT5
Welkom bij mijn project 'MT5 Complete Restauratie'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.


kzou wel ff wat tussen je tank en je pd kap doen als je die erop zet
 
VW rider for live
Sypie_Honda 4-11-2006 16:20 Print reply

Posts: 13830
ik zou die PD kap helemaal niet monteren.

maare, wat word je setup?

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 4-11-2006 om 16:21 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Peter-MT5 4-11-2006 16:25 Print reply
Posts: 8
Er zit nu een 80cc onder, carb moet ik nog even kijken. Geloof dat het 21 mm was. Ik ga eerst het blok reviseren, daarna ga ik kijken of de carb voldoende is enzo. En die PD tank moet ik nog even kijken of ik het mooi vind, hij is ondertussen al klaar. De mt5 staat op het moment nog niet helemaal in elkaar dus kan niet echt goed zien hoe het staat.
 
timoty-dt 4-11-2006 18:29 Print reply

Posts: 1802
wat voor voorvork en wiel zat er eerst in?
 
kut voetbal
Erik 39 4-11-2006 18:55 Print reply

Posts: 15088
Wel leuk, jammer van de kleur rood. Erg lelijk rood vind ik :P
Beetje erg rood ook.
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
MC Beuner 4-11-2006 19:20 Print reply

Posts: 3687
waarom heb je die voorvork niet laten zitten?
 
Vivatje snor
Tombrom 4-11-2006 19:34 Print reply

Posts: 15925
idd die voorvork is veel vetter en schrijfrem
 
Peter-MT5 4-11-2006 22:45 Print reply
Posts: 8
Het was een upside down voorvork, marzochi geloof ik, had alleen al een tijdje droog gestaan aan één kant. Ook was aan de andere kant het bevestigingspunt aan het afbrokkelen. Was helemaal aan zn eind helaas.
Het zou wel een vette vork geweest zijn
 
Frysk 4-11-2006 23:43 Print reply

Posts: 34930
ff denke

je restaureerd hem

maar je beunt er een PD kap op ben je gek ofzo

verder wel netjes
 
giggitybyte
Furiuzz 4-11-2006 23:45 Print reply

Posts: 3659
Jezus hoe mensen hun geld weg gooien .
Met je pd tankje
 
Terror,Tuning,Team
timoty-dt 4-11-2006 23:46 Print reply

Posts: 1802
had die mazochi vork dan aub gereviseerd
 
kut voetbal
Peter-MT5 5-11-2006 1:57 Print reply
Posts: 8
PD tank heeft me praktisch niks gekost dus vond het het proberen wel waard. En die vork was echt een hopeloos geval, kon net zo goed een nieuwe kopen..
 
geert-nsr 5-11-2006 2:04 Print reply

Posts: 6438
die andere vork was veel mooier
wel netjes enzo..
 
Frysk 5-11-2006 11:43 Print reply

Posts: 34930
kon je niet beter voor die andere vork ff andere kroonplaten + keerings regelen ?

had je wel mooiere vork aangezien hij toch niet ori word
 
giggitybyte
Peter-MT5 5-11-2006 15:59 Print reply
Posts: 8
Jongens het was een vet mooie vork maar hij was compleet naar de kloten, was niet op te knappen. Ik heb nog zitten zoeken naar een vergelijkbare, maar had het geld er niet voor over. Voorlopig doe ik het gewoon lekker zo.

De kleur rood vind ik erg mooit trouwens, je moet em int echt zien
Restauratie was misschien een wat verkeerde woordkeuze, ik wou de brommer redelijk origineel maken, maar wel zo dat ik em echt mooi vond.
Tot nu toe is dat nog goed gelukt!
 

Dit topic is 1206 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved