Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - sprint MT [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 856 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - sprint MT [Algemene vragen]
Pagina 43 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 42, 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 24791 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BSTS 17-5-2008 20:21 Print reply

Posts: 4241
hardstikke mooi gedaan.
maar vroeg me wel ff af waren je 12 mm aluminium as pakt voor die kleine binnenkopjes haha zonde van dat dure 120 mm materiaal.


 
sprintjah
linge-tuning 17-5-2008 20:23 Print reply

Posts: 460
hij heeft er stiekum cr500 cilinder op

Dit bericht is gewijzigd door linge-tuning op 17-5-2008 om 20:23 uur.
 
Royal Club 18-5-2008 18:26 Print reply

Posts: 60390
ga je nou ook harder met zon lastige bak?


Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 18-5-2008 om 18:29 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
linge-tuning 18-5-2008 18:27 Print reply

Posts: 460
ligt aan de verhouding van de 6e versnelling he
 
Royal Club 18-5-2008 18:29 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
ligt aan de verhouding van de 6e versnelling he


ja. ik bedoel; ga je met zon bak nou een snellere tijd neerzetten

net als am6, je kan alles wel plug en play dr op gooien, maar voor het goed loopt en snel is is een stap verder.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
linge-tuning 18-5-2008 18:31 Print reply

Posts: 460
verhoudingen liggen beter bij elkaar, zon bak is ontwikkeld puur voor trekkracht, soms heb je welleens bij normale bromfietsen een hele korte 1ste, een lange 2e een korte 3e versnellinge etc.. die cr80 is beter op elkaar afgestemd
 
Sypie_Honda 18-5-2008 18:32 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
had gewoon een cr80 koppelingshuis gekocht

haha nee grapje, weer super werk van je syp!


haha jah daar heb ik ook nog aan gedacht, maar die dingen koste me eigenlijk wat te veel

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
hardstikke mooi gedaan.
maar vroeg me wel ff af waren je 12 mm aluminium as pakt voor die kleine binnenkopjes haha zonde van dat dure 120 mm materiaal.




jaah ik heb mijn binnenkopjes net wat anders als de meesten. ik post wel foto's als hij af is.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
ga je nou ook harder met zon lastige bak?


Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 18-5-2008 om 18:29 uur.


tsja een bak voegt natuurlijk geen vermogen toe.

mja deze heeft een stuk langere 1 als een gewone bak. dusja je zou sneller uit end moeten zijn.

maar tis tot nu toe afwachten of ik echt sneller ben.

en zoals corne als zegt, dit is gemaakt om op te trekken, en een brommer bak is beetje een compromie tussen optrekken en op top rijden.

dus in theorie zou dit sneller moeten zijn.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 18-5-2008 om 18:33 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Erik 39 18-5-2008 18:38 Print reply

Posts: 15088
Jij ben een handige lul geak
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
ikkejw 18-5-2008 18:39 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


haha jah daar heb ik ook nog aan gedacht, maar die dingen koste me eigenlijk wat te veel

[...]


jaah ik heb mijn binnenkopjes net wat anders als de meesten. ik post wel foto's als hij af is.

[...]


tsja een bak voegt natuurlijk geen vermogen toe.

mja deze heeft een stuk langere 1 als een gewone bak. dusja je zou sneller uit end moeten zijn.

maar tis tot nu toe afwachten of ik echt sneller ben.

en zoals corne als zegt, dit is gemaakt om op te trekken, en een brommer bak is beetje een compromie tussen optrekken en op top rijden.

dus in theorie zou dit sneller moeten zijn.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 18-5-2008 om 18:33 uur.



je kunt ook gewoon in de 2 wegrijden
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Sypie_Honda 27-5-2008 22:05 Print reply

Posts: 13830
weer even aant pielen geweest



materiaal voor de losse binnenkoppen duurde me wat te lang, dan dit maar even.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
mtx-motard 27-5-2008 22:14 Print reply

Posts: 14947
woot gek, een cr80 blok!! rode carters! cr80 versnellingsbak!


btw, waarom maakte je geen MT cilinder pas op cr80 blok
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Frysk 27-5-2008 22:17 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
weer even aant pielen geweest

afbeelding

materiaal voor de losse binnenkoppen duurde me wat te lang, dan dit maar even.



kreas dien sypie
 
giggitybyte
renoeius 28-5-2008 16:56 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
weer even aant pielen geweest

afbeelding

materiaal voor de losse binnenkoppen duurde me wat te lang, dan dit maar even.


ziet er netjes uit .
moet mijn kop ook maar eens laten doen. maar eens mijn 6-bak erin zetten
 
Royal Club 28-5-2008 17:01 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
[...]


ziet er netjes uit .
moet mijn kop ook maar eens laten doen. maar eens mijn 6-bak erin zetten


doe het dan ook eens
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
renoeius 28-5-2008 17:05 Print reply

Posts: 6409
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


doe het dan ook eens


jaja, komt allemaal wel een keer :P. net als mijn frame laten coaten wat ik al bijna 2 maanden roep

maar ik heb het nu een beetje druk op school. over 4 weken ben ik daarmee klaar en dan kan ik flink aan de gang als ik zin heb :P
 

Dit topic is 24791 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 43 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 42, 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved