Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - sprint MT [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1269 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - sprint MT [Algemene vragen]
Pagina 41 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 24854 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MarTijn tzr 21-4-2008 22:56 Print reply

Posts: 6970
R-E-S-P-E-C-T ga door met deze te tovve honda-dingen
vooral omdat je er mee gaat sprinten
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
mtx-motard 21-4-2008 22:59 Print reply

Posts: 14947
wel dit ding ff wat betrouwbaar maken ivm kenteken en BM
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
MarTijn tzr 21-4-2008 23:00 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
wel dit ding ff wat betrouwbaar maken ivm kenteken en BM


je bent sowieso al de kanarie ik denk niet dat ze geloven als je zegt dat die origineel is
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Sypie_Honda 21-4-2008 23:08 Print reply

Posts: 13830
jaah idd, ik poste al even tegen mij ouders dat ik hem er gewoon heen reed.

maar op de een oft andere manier mocht dat niet

nja ze wouden me wel rijden, ook wel chille.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
jemig, respect voor de lassen die op die uitlaat van je liggen, echt


bedankt voor je waardering hoor, maar int echt zijn die lassen niet zo super als op de foto's

sommige stukjes zijn wel ff mooi, maar ook veel minder.

had de uitlaat nu uit 0.7mm plaat gemaakt, volgende keer uit 1 mm.

maare binnekort zelf maar eens even een TIG machine aanschaffen (jaa mijn vader dan )

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-4-2008 om 23:10 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
mtx-motard 21-4-2008 23:09 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jaah idd, ik poste al even tegen mij ouders dat ik hem er gewoon heen reed.

maar op de een oft andere manier mocht dat niet

nja ze wouden me wel rijden, ook wel chille.

hoezo niet? omdat ie iets sneller rijd als normaal?

btw werkt die demper wat?
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Sypie_Honda 21-4-2008 23:11 Print reply

Posts: 13830
nog geen demperwol

en dat plaatje moet er nog ff aan gelast worden btw.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
rubbert 21-4-2008 23:24 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jaah idd, ik poste al even tegen mij ouders dat ik hem er gewoon heen reed.

maar op de een oft andere manier mocht dat niet

nja ze wouden me wel rijden, ook wel chille.

[...]


bedankt voor je waardering hoor, maar int echt zijn die lassen niet zo super als op de foto's

sommige stukjes zijn wel ff mooi, maar ook veel minder.

had de uitlaat nu uit 0.7mm plaat gemaakt, volgende keer uit 1 mm.

maare binnekort zelf maar eens even een TIG machine aanschaffen (jaa mijn vader dan )

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-4-2008 om 23:10 uur.



ja, moest laatst lassen aan de yasuni cross HM die ik heb, dat heeft een leraar van metaal voor me gedaan, maar die heeft het ook met mig mag gedaan, hij zij dat hij er met tig zo doorheen zou branden, en zij dat het met mig/mag ook nog voor geen meter wou, hij kon niet gewoon doorlassen, moest de hele tijd kleine puntjes lassen, anders fikte hij erdoorheen, maar heeft em wel dicht gekregen, maar niet zo mooi, die lassen ga ik zelf nog effe wat bijwerken als ik weer wat gas heb voor ons mig apparaatje:P

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 21-4-2008 om 23:25 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Joel_koningslust 21-4-2008 23:28 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



ja, moest laatst lassen aan de yasuni cross HM die ik heb, dat heeft een leraar van metaal voor me gedaan, maar die heeft het ook met mig mag gedaan, hij zij dat hij er met tig zo doorheen zou branden, en zij dat het met mig/mag ook nog voor geen meter wou, hij kon niet gewoon doorlassen, moest de hele tijd kleine puntjes lassen, anders fikte hij erdoorheen, maar heeft em wel dicht gekregen, maar niet zo mooi, die lassen ga ik zelf nog effe wat bijwerken als ik weer wat gas heb voor ons mig apparaatje:P

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 21-4-2008 om 23:25 uur.


slechte leraar heb je dan, 0,7 mm plaatwerk is makkelijk mig/mag te lassen. wist hij wel hoe hij dat apparaat in moest stellen? ik denk eerder dat hij bang was voor vervorming ofzo, niet dat hij erdoorheen fikt
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
rubbert 21-4-2008 23:33 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


slechte leraar heb je dan, 0,7 mm plaatwerk is makkelijk mig/mag te lassen. wist hij wel hoe hij dat apparaat in moest stellen? ik denk eerder dat hij bang was voor vervorming ofzo, niet dat hij erdoorheen fikt


die gast heeft meer lasdiploma's dan jij wss ooit in je leven zult halen, mja, staat ergens dat die 0.7 mm is? denk dat hij op meeste plaatsen nog geen 0.2/3 was, was al aan geslepen enzo

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 21-4-2008 om 23:33 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Joel_koningslust 21-4-2008 23:35 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]


die gast heeft meer lasdiploma's dan jij wss ooit in je leven zult halen, mja, staat ergens dat die 0.7 mm is? denk dat hij op meeste plaatsen nog geen 0.2/3 was, was al aan geslepen enzo

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 21-4-2008 om 23:33 uur.


normale fabrieksuitlaat zit aan de 0.7mm. als hij maar 0.2/0.3 dik is dan is hij toch wel vrij gaar.

en weet je zeker dat hij het niet over vervorming had ipv doorfikken?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
rubbert 21-4-2008 23:39 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


normale fabrieksuitlaat zit aan de 0.7mm. als hij maar 0.2/0.3 dik is dan is hij toch wel vrij gaar.

en weet je zeker dat hij het niet over vervorming had ipv doorfikken?



ik heb er zelf ook aan gelast, en daarna weer open gemaakt, omdat hij niet goed zat, en dan met de flex ijzer schoon maken, zodat je een goeie las krijgt, maar was echt dun op die plek, alleen waar we gelast hebben, post wel is een foto als ik hem helemaal heb afgwerkt
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Sypie_Honda 22-4-2008 17:36 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



ja, moest laatst lassen aan de yasuni cross HM die ik heb, dat heeft een leraar van metaal voor me gedaan, maar die heeft het ook met mig mag gedaan, hij zij dat hij er met tig zo doorheen zou branden, en zij dat het met mig/mag ook nog voor geen meter wou, hij kon niet gewoon doorlassen, moest de hele tijd kleine puntjes lassen, anders fikte hij erdoorheen, maar heeft em wel dicht gekregen, maar niet zo mooi, die lassen ga ik zelf nog effe wat bijwerken als ik weer wat gas heb voor ons mig apparaatje:P

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 21-4-2008 om 23:25 uur.


idd met mig mag moet je de hele tijd puntjes doen.

met tig ook op het einde. maar als je even lekker bezig bent en het sluit goed aan, dan kan je gewoon een heel stuk in een keer aan elkaar vloeien. maar de uiteindes van de conus even aan-uit-aan-uit... idd.

ik ben niet zo'n held in het MIG-MAGgen, liefste doe ik tig. doe ik ook et meeste.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
linge-tuning 22-4-2008 18:06 Print reply

Posts: 460
t loopt volgens mij wel aardig alleen mis ik nog wat toeren sypie! stuk of 3000 ofzo! klinkt wel erg laagtoerig zo
 
Frysk 22-4-2008 18:06 Print reply

Posts: 34930
en dan bakt een of andere fries uit buitenpost ff een Conus van RVS aan elkaar met ijzer electrodes (steeds tikjes), ook nog luchtdicht ... maar ik zweer je dat is echt klote om te doen, Tig wil denk ik mooiste, maar zo'n aparaat is niet te betalen :(
 
giggitybyte
Sypie_Honda 22-4-2008 20:31 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
t loopt volgens mij wel aardig alleen mis ik nog wat toeren sypie! stuk of 3000 ofzo! klinkt wel erg laagtoerig zo


jaah int echt valt dat reuze mee
in dat filmpje deed ik ook nog een beetje rustig aan vanwege net nieuwe cilinder.
denk dat hij op op een 14 K maakt oid.
miss maar eens een toerenteller monteren

@binne, haha prachtig :P TIG apparaat is idd vet.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.

Dit topic is 24854 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 41 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved