Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - sprint MT [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 837 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - sprint MT [Algemene vragen]
Pagina 37 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 24862 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

S1lv3r 11-3-2008 23:56 Print reply

Posts: 5213
Toffe cilinder die ene met die fluiters. Hoe duur?
 
Joel_koningslust 11-3-2008 23:57 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
Toffe cilinder die ene met die fluiters. Hoe duur?


125euro
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
driver004 12-3-2008 18:38 Print reply

Posts: 3418
zeker de moeiete waar mijne was eerst ori liep wel leuk enzo
toen flink getuned



reed rond met volgende setup

mt 6 bak ac 4plaats koppeling

FA cillinder (die met die fluitpoorten)
24 mikuni vlak schuif

24 rubbersrpuit
4 kleps mallosi membraam
ori pijp.. of immi oid
hpi
opmaat kop





 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
ikkejw 12-3-2008 18:58 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
zeker de moeiete waar mijne was eerst ori liep wel leuk enzo
toen flink getuned



reed rond met volgende setup

mt 6 bak ac 4plaats koppeling

FA cillinder (die met die fluitpoorten)
24 mikuni vlak schuif

24 rubbersrpuit
4 kleps mallosi membraam
ori pijp.. of immi oid
hpi
opmaat kop


hoe hard liep dat ongeveer?
 
Preserve nature - Always wear a helmet
driver004 13-3-2008 19:47 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
[...]


hoe hard liep dat ongeveer?


geen idee geen teller

wel over de 100

omdat me maat reed met derbi senda met snelle paip en dikke carb die boekte ik in ze begin 5 :P
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Sypie_Honda 4-4-2008 22:16 Print reply

Posts: 13830
vandaag begonne aan het in elkaar skroeien van me opmaatje,

niet heel ver gekomen helaas, kon maar een uurtje in het praktijk lokaal op school.

volgende week zaterdag op me werk de rest afmaken



en ik heb die 11 poorter ook binnengekregen, deze week even monteren. en dan volgende week testen met de opmaat uitlaat.

me setup is dan,

FA 11 poorter
25mm dell'orto PHBL
4-kleps Malossi
afgedraaide kop
opmaat uitlaatje
HPI

 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Joel_koningslust 4-4-2008 22:24 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
vandaag begonne aan het in elkaar skroeien van me opmaatje,

niet heel ver gekomen helaas, kon maar een uurtje in het praktijk lokaal op school.

volgende week zaterdag op me werk de rest afmaken

afbeelding

en ik heb die 11 poorter ook binnengekregen, deze week even monteren. en dan volgende week testen met de opmaat uitlaat.

me setup is dan,

FA 11 poorter
25mm dell'orto PHBL
4-kleps Malossi
afgedraaide kop
opmaat uitlaatje
HPI



je had die uitlaat toch berekent op de polini ofniet?

en hoe dik materiaal heb je gebruikt?
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Sypie_Honda 4-4-2008 22:26 Print reply

Posts: 13830
neeh deze uitlaat heeft VRM in zweden berekend heel erg hoogtoere pijp zo schijnt het.

0.75 mm plaat btw.

achteraf zou ik 1 mm plaat pakken, dit is echt klote lassen.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 4-4-2008 om 22:26 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Joel_koningslust 4-4-2008 22:28 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
neeh deze uitlaat heeft VRM in zweden berekend heel erg hoogtoere pijp zo schijnt het.

0.75 mm plaat btw.

achteraf zou ik 1 mm plaat pakken, dit is echt klote lassen.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 4-4-2008 om 22:26 uur.


vrm, die ken ik wel ja. leuk spul heeft die, roterende inlaten op mt's enzo

maar heb je die berekening daar gekocht of gekregen?


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Sypie_Honda 4-4-2008 22:29 Print reply

Posts: 13830
die heb ik toen ooit van john huijben gekocht samen met een pro race.


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Joel_koningslust 4-4-2008 22:31 Print reply

Posts: 14514
aha, oke

maar waarom ga jij niet voor een extremere aanpak? je sprint voor de lol, je hebt draai frees en lasmachines tot je beschikking. waarom ga je dan niet in de pro-stock

roterende inlaat aan de onderkant van het blok, dat moet gewoon gebouwd worden
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Sypie_Honda 4-4-2008 22:39 Print reply

Posts: 13830
jaah opzich, je moet rustig opbouwen he. je kan niet in een keer voor het aller moeilijkste/snelste enzo gaan.

en ik heb nu dat ZC MT12.5 projecje er ook nog bij. daar ben ik ook al redelijk trots op. mooie achterbrug, mooie vork enzo.

rustig opbouwen je, niet te veel in een keer willen


 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Joel_koningslust 4-4-2008 22:46 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jaah opzich, je moet rustig opbouwen he. je kan niet in een keer voor het aller moeilijkste/snelste enzo gaan.

en ik heb nu dat ZC MT12.5 projecje er ook nog bij. daar ben ik ook al redelijk trots op. mooie achterbrug, mooie vork enzo.

rustig opbouwen je, niet te veel in een keer willen




dus na de zc kunnen we zoiets van je verwachten?

ik zat laatst nog wat te schetsen enzo over een mt met roterende inlaat, ik heb er echt genoeg ideen voor. maar het gereedschap enzo niet

lijkt me tof om een mt te bouwen met dat foekema symetric spoelings systeem en dan de roterende inlaat aan de onderkant van het blok, naar mijn mening kom je dan het dichts bij 100% symetische spoeling

dat van foekema lijkt alsof het symetrisch is maar toch lijkt het me anders te gaan
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Sypie_Honda 4-4-2008 22:58 Print reply

Posts: 13830
jaah heb daar ook wel aan zitten denken, maar dan een membraan onder het blok.

maar eerst wil ik deze beide projecjes even goed lopend enzo hebben.

en trouwens met die ZC'er ga ik ook een paar brommer crosser hier in de buurt af, dus die is niet alleen voor de ZC
en daar zit ook nog kenteken op, dus ook een paar keer mee naar school.

en waarschijnlijk als ik deze brommer projecten dan af heb, begin ik met de motorfietsen

hou ik nog wel 3 brommers hoor, me MB8, deze, en die crosser. en dan heb ik al een mooie dagelijkse motor. en er ligt hier nog een motor projecje op zolder op me te wachten
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Joel_koningslust 4-4-2008 22:59 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jaah heb daar ook wel aan zitten denken, maar dan een membraan onder het blok.

maar eerst wil ik deze beide projecjes even goed lopend enzo hebben.

en trouwens met die ZC'er ga ik ook een paar brommer crosser hier in de buurt af, dus die is niet alleen voor de ZC
en daar zit ook nog kenteken op, dus ook een paar keer mee naar school.

en waarschijnlijk als ik deze brommer projecten dan af heb, begin ik met de motorfietsen

hou ik nog wel 3 brommers hoor, me MB8, deze, en die crosser. en dan heb ik al een mooie dagelijkse motor. en er ligt hier nog een motor projecje op zolder op me te wachten


vertel, wat ligt er op je zolder? een leuke nsr250 of ns400r ofzo

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.

Dit topic is 24862 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 37 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved