Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - sprint MT [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1140 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - sprint MT [Algemene vragen]
Pagina 30 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 24886 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kees de Jong 4-5-2007 21:46 Print reply

Posts: 1881
Achtervering?
 
7 seconden, of 21 gram
Sypie_Honda 4-5-2007 22:18 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kees de Jong
Achtervering?


uuhm ja?

wat is er met die achtervering?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
mulder 4-5-2007 22:20 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


uuhm ja?

wat is er met die achtervering?


er is een moment voor nodig om je vering in te laten drukken, die kracht kan je ook gebruiken om gewoon harder vooruit te rijden, oftewel wat doet vering op een sprinter?
 
Sypie_Honda 4-5-2007 22:21 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
[...]


er is een moment voor nodig om je vering in te laten drukken, die kracht kan je ook gebruiken om gewoon harder vooruit te rijden, oftewel wat doet vering op een sprinter?


jah hehe

als er geen vering op moet, dan had ik het er ook niet op gemaakt

maar het moet helaas, dus dan doen we het maar. voor iedereen het gelijk.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 4-5-2007 om 22:21 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
mulder 4-5-2007 22:21 Print reply

Posts: 13701
mag je ook niet zulke brakke veren nemen, die veels te stug zijn:P?
 
Erik 39 4-5-2007 22:26 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
mag je ook niet zulke brakke veren nemen, die veels te stug zijn:P?

vastlassen
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
Sypie_Honda 4-5-2007 22:27 Print reply

Posts: 13830
jawel, dat gelukkig wel

al veert hij nu ookal redelijk stug, omdat die ophangingen zo ver naar achteren zitten

opzich heeft vering ook wel voordelen, want dan komt je achterwiel minder snel van de grond, waardoor hij altijd het vermogen op de weg lecht. en niet in de lucht, als je snapt wat ik bedoel.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Kees de Jong 4-5-2007 22:37 Print reply

Posts: 1881
Ga je op kinderkopjes sprinten dan? Hup lasje leggen, alle helpjes beten.
 
7 seconden, of 21 gram
Jasper Strahiem 4-5-2007 22:39 Print reply

Posts: 1950
achtervering heeft zeker nadeel bij het vermogen. De mountainbikes waar de profs mee rijden (op tv en zo) hebben ook geen achterveering, omdat er dan kracht in de veren gaat/verdwijnt. beter kan ik niet niet uitleggen

 
Make the most of now
Sypie_Honda 4-5-2007 22:43 Print reply

Posts: 13830
deze vette actie pic heeft een maat van mij met zijn telefoon gemaakt



helaas niet zulke beste kwaliteit

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kees de Jong
Ga je op kinderkopjes sprinten dan? Hup lasje leggen, alle helpjes beten.


ik weet niet of je ooit op jubbega geweest bent?

was toen aardig hobbelig circuit, er waren genoeg lui met van die zelfbouw racers die hem maar moeilijk overeind hielden

iig, ik laat het mooi zo, het minste wat er kan gebeuren is dat je brommer afgekeurd word

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 4-5-2007 om 22:45 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
THOMASJEUHHH 4-5-2007 22:45 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
deze vette actie pic heeft een maat van mij met zijn telefoon gemaakt

afbeelding

helaas niet zulke beste kwaliteit



wat denk je aan achterwiel pk's te halen?
en warom rij je met ori membraam met boysen kleppen?:S
 
bwoaahhppp,,..
Sypie_Honda 4-5-2007 22:49 Print reply

Posts: 13830
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
[...]



wat denk je aan achterwiel pk's te halen?
en warom rij je met ori membraam met boysen kleppen?:S


met 13 oid ben ik tevreden.

en ik rijd nu met een Malossie VL6 membraan, omdat een maat van mij mijn boysesen ding opgeist heeft

maar ik denk dat ze beide even goed zijn, imho doet een membraan toch niet veel, want ong na de 6k staan ze continu open
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
THOMASJEUHHH 4-5-2007 22:50 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
[...]


met 13 oid ben ik tevreden.

en ik rijd nu met een Malossie VL6 membraan, omdat een maat van mij mijn boysesen ding opgeist heeft

maar ik denk dat ze beide even goed zijn, imho doet een membraan toch niet veel, want ong na de 6k staan ze continu open

aha,, en wat is precies de rede dat je 5bak rijdt? en geen close ratio cr80 6bak?
 
bwoaahhppp,,..
Sypie_Honda 4-5-2007 22:52 Print reply

Posts: 13830
die moet je ook maar net vinden

en ik trok met mijn 5 bak harder op dan met mijn 6 bak, dat was dan wel op de MB maar toch.

met die 6 bak bleef ik schakelen, met die 5 bak bouw je snelheid op

ik heb hier nog wel een 6 bak liggen, maar ik vind het 3x niks. en ik schakel toch zonder koppeling, dus veel terug vallen doet ie toch niet.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 4-5-2007 om 22:52 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
THOMASJEUHHH 4-5-2007 22:56 Print reply

Posts: 4159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
die moet je ook maar net vinden

en ik trok met mijn 5 bak harder op dan met mijn 6 bak, dat was dan wel op de MB maar toch.

met die 6 bak bleef ik schakelen, met die 5 bak bouw je snelheid op

ik heb hier nog wel een 6 bak liggen, maar ik vind het 3x niks. en ik schakel toch zonder koppeling, dus veel terug vallen doet ie toch niet.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 4-5-2007 om 22:52 uur.


oke,, en staat een cr80 bak wel op verlanglijstje?
 
bwoaahhppp,,..

Dit topic is 24886 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 30 van 45
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 43, 44, 45Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved