Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - '68 'Cuda opbouw project [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 846 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - '68 'Cuda opbouw project [Algemene ...
Pagina 51 van 63
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 61, 62, 63Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 24587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Tom- 14-2-2007 19:18 Print reply

Posts: 4151
3-in-lijn 4 life yooo
 
FTS Member
Mopar 14-2-2007 19:19 Print reply

Posts: 4772
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
3-in-lijn 4 life yooo


True, me baas heeft een Yamaha XS? staan

Ding loopt echt geweldig mooi, apart geluid

Moet alleen nog gerestaureerd worden
 
Blukaap2 14-2-2007 19:26 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: superior mt7
[...]


mja soepel lopen ze zeker, maar heb eigenlijk voor blade gekozen vanwege gewicht en wendbaarheid icm vermogen, want ze zijn gewoon evenzwaar als een cbr600f

Blade is ook een mooie keus, snel, mooi (type wat jij hebt vind ik gewoon een heel mooi model vd blade) en betrouwbaar.
Alleen ik vind een 4 in lijn gewoon niks qua karakter, het eindschot wat je vaak hebt is wel leuk, maar het geluid blijft over het hele toerenbereik hetzelfde.
En dat vind ik het leuke aan een V4.
Bij dit filmpje kun je dat in het begin heel leuk horen.
VFR filmpie

V8'en vind ik de amerikaanse nergens naar klinken (naja, tot 2000rpm ofzo vind ik het wel aardig).

 
Stoere brommers
superior mt7 14-2-2007 19:30 Print reply

Posts: 2675
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]

Blade is ook een mooie keus, snel, mooi (type wat jij hebt vind ik gewoon een heel mooi model vd blade) en betrouwbaar.
Alleen ik vind een 4 in lijn gewoon niks qua karakter, het eindschot wat je vaak hebt is wel leuk, maar het geluid blijft over het hele toerenbereik hetzelfde.
En dat vind ik het leuke aan een V4.
Bij dit filmpje kun je dat in het begin heel leuk horen.
VFR filmpie

V8'en vind ik de amerikaanse nergens naar klinken (naja, tot 2000rpm ofzo vind ik het wel aardig).



klinkt zeker leuk harrie! die vfr

maar als we op die toer gaan qua "brommen" vind ik een 1 pitter helemaal geweldig, qua geluid van men xl 600 met opendemper kan de blade eigenlijk niet op nee
 
V8
Mopar 14-2-2007 19:35 Print reply

Posts: 4772
In het begin klinkt je brommer idd wel leuk Harrie, allen op toeren vind het weer zo brak klinken..

En de amerikaanse V8 maakt gewoon een bruut geluid, hoog en laag, punt uit.


 
Arjanus 14-2-2007 19:48 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mopar
In het begin klinkt je brommer idd wel leuk Harrie, allen op toeren vind het weer zo brak klinken..

En de amerikaanse V8 maakt gewoon een bruut geluid, hoog en laag, punt uit.




juist op hoge toeren klinkt hij het mooiste man
net als elke fatsoenlijke moter behalve een niet vermogende 4 cil of v8

een echte v8 met veel pk`s klinkt ook veel toffer als zo`n amerikaanse gorgelbak , net als een m3 e30 4 cil ook heel tof klinkt in tegenstelling tot bijna alle normale 4 cilinders
 
lieber nurburgring als ehering
Royal Club 14-2-2007 19:51 Print reply

Posts: 60390

is die amerikaan zo zwaar dat ie niet op een lift ken?



Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 14-2-2007 om 20:02 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Frysk 14-2-2007 19:52 Print reply

Posts: 34928
kameraad van mij zijn pa heeft CBX1050 6 pitter

als dat ding gas geeft gaan de haren je recht op het lijf staan


Honda CBX filmpje
 
giggitybyte
Hells Hobbit 14-2-2007 19:59 Print reply

Posts: 1793
technisch en theoretisch gezien past een V6 het best bij een auto, qua vermogen, rendement en weet ik veul wat (niet mijn theorie )

de rest is persoonlijke smaak.
 
Arjanus 14-2-2007 20:01 Print reply

Posts: 9073
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hells Hobbit
technisch en theoretisch gezien past een V6 het best bij een auto, qua vermogen, rendement en weet ik veul wat (niet mijn theorie )

de rest is persoonlijke smaak.


zesinlijn = beter

maar je heb gelijk , ed ziet het alleen nog niet in :p
 
lieber nurburgring als ehering
Hans W 14-2-2007 20:02 Print reply

Posts: 1456
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
kameraad van mij zijn pa heeft CBX1050 6 pitter

als dat ding gas geeft gaan de haren je recht op het lijf staan


Honda CBX filmpje


die is bruut
 
Hells Hobbit 14-2-2007 20:06 Print reply

Posts: 1793
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
[...]


zesinlijn = beter

maar je heb gelijk , ed ziet het alleen nog niet in :p


opzich ook wel, omdat je zoizo bij een middenklasser gebonden zit aan zon 1,5 tot 2 liter, als je dan niet te zware zuigers wil ivm efficent toerental, maar toch efficent rendement zit je gewoon vast aan 6cillinders. nadeel van 6in lijn is de relatief lange krukas. vandaar dat V6 tot beste opstelling is gebombardeerd.

zoiets was het maar dan genuanceerder

Dit bericht is gewijzigd door Hells Hobbit op 14-2-2007 om 20:07 uur.
 
Arjanus 14-2-2007 20:09 Print reply

Posts: 9073
vreemd , terwijl zesinlijn motoren toch vaak efficienter zijn dan een v6 !

ik gaat me eigen er wel eens in verdiepen
 
lieber nurburgring als ehering
Frysk 14-2-2007 20:11 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Arjanus
vreemd , terwijl zesinlijn motoren toch vaak efficienter zijn dan een v6 !

ik gaat me eigen er wel eens in verdiepen



zeker ?
lijk me eerder dan in een V vorm ze efficienter zijn ivm 'helpen'
 
giggitybyte
Hells Hobbit 14-2-2007 20:13 Print reply

Posts: 1793
naja helpen kan ook als je een mooie verbrandings volgorde bedenkt, t gehannes zit erin dat je een langere krukas hebt waardoorheen een wringend moment loopt. hoe langer hoe vervelender die wringing (torsie)
 

Dit topic is 24587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 51 van 63
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 61, 62, 63Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved