Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Opvoeren mt 5 (met mt 8 blokje) [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 936 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Opvoeren mt 5 (met mt 8 blokje) [Al...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2788 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Jelmer MX 19-3-2008 0:33 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
kut fietsers :/ waarom met 4 man naast elkaar

ik had dat ook keer.. maar als je dan gewoon recht op ze af rijd worden ze toch wel bang..

en een keer bij wielrenner gewoon vol door het gras langs hem heen gespaait
 
ikkejw 19-3-2008 0:41 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: masterblasterico
[...]


dan ben jij de 2e die het hoort als ik hem weg doe



mja Frysk woont hier in de buurt, dus als hij die kabeltjes niet snapt geeft ie m toch wel aan mij

 
Preserve nature - Always wear a helmet
Citta92 19-3-2008 10:03 Print reply

Posts: 614
113cc malossi en dan hpi en 26/28/30 mm carb en dan leuk uitlaatje bijv homoet erop , en goed afstellen en je heb een snel brommertje.
Check mijn project voor info.
 
- Kevin - 19-3-2008 12:47 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Citta92
113cc malossi en dan hpi en 26/28/30 mm carb en dan leuk uitlaatje bijv homoet erop , en goed afstellen en je heb een snel brommertje.
Check mijn project voor info.


Ja maar jij hebt een MB en dit is een MT, bovendien heb je geen filmpjes of uitdraaien van testbanken gemaakt, dus meer dan je post vindt hij bij jou niet in je project denk ik .

En die Homoet uitlaat is niet leuk .

Bovendien is de 125cc Parma beter om te crossen dan een 113cc Malossi omdat de Parma wat meer koppel levert en minder toeren hoeft te draaien.

Ik denk ook niet dat hier heel veel geld in gestoken gaat worden, dat is het bovendien ook niet waard als ik naar het geheel kijk.

@ masterblasterico: lijkt alsof hij meer herrie maakt dan vooruit gaat, zit je uitlaat wel goed vast?

Enneh WTF is dat aan het einde van je filmpje, heeft die gast drugs op ofzo?

Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 19-3-2008 om 12:48 uur.
 
Rocket Rico 25-3-2008 22:14 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda MT8
[...]


Ja maar jij hebt een MB en dit is een MT, bovendien heb je geen filmpjes of uitdraaien van testbanken gemaakt, dus meer dan je post vindt hij bij jou niet in je project denk ik .

En die Homoet uitlaat is niet leuk .

Bovendien is de 125cc Parma beter om te crossen dan een 113cc Malossi omdat de Parma wat meer koppel levert en minder toeren hoeft te draaien.

Ik denk ook niet dat hier heel veel geld in gestoken gaat worden, dat is het bovendien ook niet waard als ik naar het geheel kijk.

@ masterblasterico: lijkt alsof hij meer herrie maakt dan vooruit gaat, zit je uitlaat wel goed vast?

Enneh WTF is dat aan het einde van je filmpje, heeft die gast drugs op ofzo?


Dit bericht is gewijzigd door Honda MT8 op 19-3-2008 om 12:48 uur.


Zat toen idd niet helemaal goed vast, maar goed vooruit kwam het cker, is op redelijk zwaar terein (heel veel kleine hobbeltjes...koeien staan daar vaak). Kan idd nog wel wat harder, maar is anders al aardig wat geld in gestoken en heb tot nu nog geen mt gezien die harder gaat (op youtube heb ik dan wel 2 filmpjes gezien waarbij ze duidelijk harder gingen met een mt). Ohja wat maakt het nou uit dat die brommer van citta92 een mb is? Is hetzelfde blok als mt, op de toerenteller in het blok na dan.

en dat gelach op dat filmpje, toen was me broertje nog niet helemaal clean




@citta92, Malossi 110cc heb ik gehad, maar zelf met een nieuwe zuigerveer vond ik de compressie tegenvallen. Bij een parmakit 125cc krijg je meer waar voor je geld (veel meer compressie en koppel)

Dit bericht is gewijzigd door masterblasterico op 25-3-2008 om 22:19 uur.
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
Rocket Rico 25-3-2008 22:26 Print reply

Posts: 478
Homoet uitlaatje is nog wel aardig op een 110cc (in verband met veel toeren). Maar toch voor elke cilinder op een mt8 blokje blijft de proma 80 het snelst !!!

nieuw filmpje met hpi erop;

http://www.youtube.com/watch?v=ubztNxe5KGo

Dit bericht is gewijzigd door masterblasterico op 15-4-2008 om 19:26 uur.
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
Rocket Rico 16-4-2008 20:47 Print reply

Posts: 478
Laaste filmpje werkte blijkbaar niet echt.


deze vast wel


http://www.youtube.com/watch?v=WhP6Vpkga2Y
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
driver004 16-4-2008 21:16 Print reply

Posts: 3418
vet

hadde ze ok maar meer cillinderkeuze voor mbx (grotere)

ik wil ook parma
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Rocket Rico 16-4-2008 21:51 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
vet

hadde ze ok maar meer cillinderkeuze voor mbx (grotere)

ik wil ook parma



Iedereen zweert altijd bij Malossi, heb ik ook gehad (totdat een borgringetje van pistonpen brak en het zooitje in elkaar liep), zelfs met een nieuwe zuigerveer op die malossi bleef de compressie vrij laag.

Die parmakit heeft veel meer compressie, meer koppel, bredere powerband, alleen maakt wat minder toeren
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
Sypie_Honda 16-4-2008 21:54 Print reply

Posts: 13830
ding loopt as een mongool gek

dik tof spaai MTtje

kratje achterassen al thuis staan neem ik aan :P
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
vroembroem 16-4-2008 21:57 Print reply
Posts: 617
is zo'n parmakit nu veel sneller dan mallosi? of valt dat wel mee?
 
Rocket Rico 16-4-2008 21:59 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ding loopt as een mongool gek

dik tof spaai MTtje

kratje achterassen al thuis staan neem ik aan :P



Achterassen zijn idd wel een probleem, maar kromme achteras heb je met crossen toch niet zoveel last van kan er wel weer een andere in doen, maar istie gelijk weer krom

Nu maar hopen dat ie deze keer wel heel blijft en de finish haalt op de brommercross
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
Sypie_Honda 16-4-2008 22:00 Print reply

Posts: 13830
jaah idd als ze eenmaal krom zijn blijven ze wel doorgaan

rij jij gewoon met je 125 er in de brommercross ?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Rocket Rico 16-4-2008 22:03 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: vroembroem
is zo'n parmakit nu veel sneller dan mallosi? of valt dat wel mee?


Malossi had ik 2e hands gekocht en een nieuw zuigerveertje in gedaan, maar vond hem niet echt super lopen. Die parmakit is idd wel een stukje sneller, maarja die heb wel nieuw gekocht, dus kan ik niet helemaal goed over oordelen. Alleen was de afwerking van die parmakit wat minder (is nog steeds zo, heb geen goede spullen ervoor)

Maar Parmakit 125cc is wel een stuk goedkoper dan een malossi 110cc (ik had hem bij Protuning gehaald, was niet duur daar)
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?
Rocket Rico 16-4-2008 22:05 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
jaah idd als ze eenmaal krom zijn blijven ze wel doorgaan

rij jij gewoon met je 125 er in de brommercross ?



Tuurlijk
In bleskensgraaf maken ze daar niet zo een probleem van, zijn er wel meer die met dikke setupjes rijden daar
 
Wat is er nou leuker dan met je 20 jaar oude brommer al die stofzuigers zoek te rijden?

Dit topic is 2788 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved