Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - nsr 110cc project [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1066 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - nsr 110cc project [Algemene vragen]
Pagina 2 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 11, 12, 13Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8513 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2takt Gangster 12-10-2006 15:32 Print reply

Posts: 1147
ik wacht op filmpje vn wanneer die afgesteld is

maar word wel wat alleen die voorkap moet je er af schoppen vind nie mooi
 
nsrracer 12-10-2006 15:37 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx rider 4- live
ik wacht op filmpje vn wanneer die afgesteld is

maar word wel wat alleen die voorkap moet je er af schoppen vind nie mooi


nja ik ben nog op zoek naar een leuk kappie

als ik vanmiddag me spul krijg zet ik het er vanavond op en zet ik morgenavond een filmpje online
 
MTX-speed 13-10-2006 11:25 Print reply

Posts: 1229
Als je zoiets echt hard wil laten lopen dan zul je ook aan andere tandwielen of ketting moeten gaan denken. Ik zelf had namelijk ook zo'n zelfde setup. Bij moest er echter telkens de ketting aan geloven. Regina, Chibaco's alles brak. Zorg dus dat je voortandwiel zo groot mogelijk is en pas daar je achtertandwiel zo op aan dat je tandwielverhouding optimaal blijft. Stap dan gelijk ook over op industriele kettingen. Deze zijn veel dikker dan die meuk die bij de gemiddelde brommerboer te koop is. Je wilt niet meemaken dat je ketting breekt bij +100km/h.
 
Moped Macho 13-10-2006 12:25 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX-speed
Als je zoiets echt hard wil laten lopen dan zul je ook aan andere tandwielen of ketting moeten gaan denken. Ik zelf had namelijk ook zo'n zelfde setup. Bij moest er echter telkens de ketting aan geloven. Regina, Chibaco's alles brak. Zorg dus dat je voortandwiel zo groot mogelijk is en pas daar je achtertandwiel zo op aan dat je tandwielverhouding optimaal blijft. Stap dan gelijk ook over op industriele kettingen. Deze zijn veel dikker dan die meuk die bij de gemiddelde brommerboer te koop is. Je wilt niet meemaken dat je ketting breekt bij +100km/h.

Jup, en je ketting natuurlijk goed onderhouden. Dus optijd inolien enzo.

Ik zie nu trouwens dat je c4 lagers hebt genomen. Waarom heb je dat gedaan?

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 13-10-2006 om 12:25 uur.
 
Boerenkool om half 10.
nsrracer 13-10-2006 14:55 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]

Jup, en je ketting natuurlijk goed onderhouden. Dus optijd inolien enzo.

Ik zie nu trouwens dat je c4 lagers hebt genomen. Waarom heb je dat gedaan?

Dit bericht is gewijzigd door Moped Macho op 13-10-2006 om 12:25 uur.


nja hij had et ff voor me opgezocht en het was 25 euro duurder, dus heb ik het maar gedaan
over die ketting:

ik heb er 1 van regina, die zit er nu nog niet op. ik rijd tyoch niet hard met kapotte tandwielen
 
Moped Macho 13-10-2006 14:55 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsrracer
[...]


nja hij had et ff voor me opgezocht en het was 25 euro duurder, dus heb ik het maar gedaan
over die ketting:

ik heb er 1 van regina, die zit er nu nog niet op. ik rijd tyoch niet hard met kapotte tandwielen

Die C4 lagers moet je echt heel goed warmrijden he, anders lopen ze zo kapot.
 
Boerenkool om half 10.
nsrracer 13-10-2006 15:04 Print reply

Posts: 8625
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]

Die C4 lagers moet je echt heel goed warmrijden he, anders lopen ze zo kapot.


nja ik laat hem toch altijd ff rustig warmlopen voor ik ga rijden
 
BIET 13-10-2006 15:05 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]

Die C4 lagers moet je echt heel goed warmrijden he, anders lopen ze zo kapot.

gaan ze toch wel, c4 lagers zijn voor extreem hogere toerentallen, c3 was beter geschikt geweest...

doordat ie die toerentallen nie brijkt worde ze dus nooit lkr warm...

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 13-10-2006 om 15:06 uur.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Moped Macho 13-10-2006 15:16 Print reply

Posts: 2037
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

gaan ze toch wel, c4 lagers zijn voor extreem hogere toerentallen, c3 was beter geschikt geweest...

doordat ie die toerentallen nie brijkt worde ze dus nooit lkr warm...

Dit bericht is gewijzigd door BIET op 13-10-2006 om 15:06 uur.

Juustem, en ff warm laten lopen is dan niet echt genoeg
 
Boerenkool om half 10.
BIET 13-10-2006 15:18 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
[...]

Juustem, en ff warm laten lopen is dan niet echt genoeg

warm rijden ook niet, die dingen kunnen nooit goed op temp komen, als die sjit vb voor 14000 gemaakt is en je draaid 11000 dan wil dat gewoon niet
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Moped Macho 13-10-2006 15:19 Print reply

Posts: 2037
Misschien kun je ze nog ruilen ofzo? Want dit gaat echt niet lekker lopen denkz.
 
Boerenkool om half 10.
BIET 13-10-2006 15:20 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
Misschien kun je ze nog ruilen ofzo? Want dit gaat echt niet lekker lopen denkz.

loopt wel, slijt sneller...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
HondaHeus 13-10-2006 15:34 Print reply

Posts: 1489
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]

warm rijden ook niet, die dingen kunnen nooit goed op temp komen, als die sjit vb voor 14000 gemaakt is en je draaid 11000 dan wil dat gewoon niet


Loopt toch wel meer dan 11k toeren? mijn nsr maakt al bijna 13k toeren met 70 getunede malossi..
 
BIET 13-10-2006 15:51 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HondaHeus
[...]


Loopt toch wel meer dan 11k toeren? mijn nsr maakt al bijna 13k toeren met 70 getunede malossi..

ik zeg bijvoorbeeld, maar ongetunede 70 malossi doet zown 11,5k. Dat dat da ding 110cc heeft (eig 93) zegt trouwens echt totaal niet datie meer toeren gaat draaien, meer cc's maken niet automatisch meer toeren.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Inlaatpoort. 13-10-2006 15:58 Print reply
Posts: 640
Gewoon c3 nemen die zijn voor dit soort toerentallen gemaakt, c4 is daar niet voor gemaakt, onafhankelijk waarvoor ze wel zijn gemaakt, het is dus gewoon NIET goed.
 
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project

Dit topic is 8513 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 13
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 11, 12, 13Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved