Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - CNC Gefreesde 50cc Cilinderkop Honda NSR [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
MF: Paus is pietjak
MF: Tomos veering
BeF: Motorhispania r...
BeF: zoektocht naar ...
MF: Yamaha DT 50 mx ...
BeF: Honda nsr afste...
BeF: AM6 Geen massa ...
BeF: aprili sr50 dit...
MF: Vakantie uitrust...
Project: MTX80s moto...
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
A: Verkocht - mag ve...
A: Beta RR 125 2 tak...
G: Tankkap suzuki ts...
G: Banden
A: Rieju MRT 2014
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
User: Eekie
User: wilfredJ
Bromfiets: Skyteam D...
User: jd boer
Motor: KTM EXC
Bromfiets: Puch Maxi
User: Nick
User: thom7647
Auto: Overig Onbeken...
Auto: Overig Onbeken...
   Online Users
   Er zijn 747 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - CNC Gefreesde 50cc Cilinderkop Hond...
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
Dit topic is 7979 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

StefanB 3-2-2007 13:47 Print reply

Posts: 2591
vraagje; waarom gebruik je helicoils in de binnenkoppen en tap je de draad er niet gewoon in?
 
E24 M30b35@GT3576
mulder 3-2-2007 14:15 Print reply

Posts: 13701
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
inventor op solid works?

nette tekening iig, ben nou ook veel bezig met solid works, echt gradioos mooi prog tov autocad


lol grapjas
 
barry 3-2-2007 20:01 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB
vraagje; waarom gebruik je helicoils in de binnenkoppen en tap je de draad er niet gewoon in?



helicols heb ik liggen, + dan draai je het nooit meer kapot. dat aluminium vind ik maar niks.


en het is getekend met solid edge
solid works werkt weer heel anders, maar gebaseerd op het zelfde.

 
He?

Dit topic is 7979 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved