Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
Ik las je update...er zijn ook aftermarket dashboards die digitaal zijn, maar alles klassiek op ronde wijzers met wijzers tonen.
En heb je al gekeken hoe een voorkapje past ? Want een hoog dashboard zorgt voor een minder strakke look...
Ik heb inderdaad al een proefpassing gedaan in de kap.
T komt erop neer dat we de oude montage compleet weg zagen samen met een brace. die brace word dan iets verplaatst.
Want die ruimte is er, echter er zitten links en rechts net die schuine verstevigingen in de weg.
We willen met een cockpit van een FZR/TZR werken en deze is net iets brder.
En misschien ben ik ouderwets.
Ik heb er wat bekeken het kon me niet bekoren.
Tijdelijk zal de klokkenwinkel werken middels een conversie kabel welke we even in mekaar prutsen.
Later met een orginele kabelboom.
Dat zal dan gewoon passen zo van de plank.
Ik zit er nu mee dat mn snelheids meter ong 90% afwijkt
En ik wil komend seizoen gewoon weten hoe hard ik rijdt.
En we hebben alles gewoon liggen hier . moet enkel wat pinnetjes regelen.
Inmiddels komen we steeds verder met de mock-up.
Vandaag die busjes gemaakt en mn achterbrug netjes opgespannen met t kettingwiel erin.
Zodra junior weer eens op normale tijden thuis is moeten we even het frame uitklokken qua hoogte, waterpasje erop met een zwaaihaak done deal.
We laten de fiets ong een cm of 5 zakken van achteren zodat ie wat beter op de standard staat en de rake wat meer normaal is.
Het probleem met de rake was me al bekent voor de kenteken keuring.
We zijn er al wel achter dat we de schokbreker iets hoger moeten plaatsen ivm een andere set-up uitlaat systeem.
We krijgen zo links en rechts steeds meer info wat dan weer lijd tot andere inzichten.
Het project begint nu echt leuk te worden.
Vindt ik, moeders wat minder.
We gaan voor het ultieme.
Dit zonder een compromis qua veiligheid.
De Nissins zitter er niet voor niets.
Soms moet je niet voor de makkelijke weg gaan.
Maar voor de weg welke de grootste uitdaging geeft.