Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
Die rode reflector is een klassieker, dat is echt voor Europa en nergens/niets anders.
Congratz !
Inderdaad.
Ik geloof ook niet dat er 1 opkomt.
zo een reflector.
Men keek nog wel even met gefronste wenkbrauwen naar de banden.
Ik zeg fonkel nieuw
Keurmeester da zijn semi slicks
Ik: ik rijdt niet in de regen
keurmeester na een check: ze zijn street legal.
Ik: yup alles volgens de regeltjes he
Al met al is het een leuk project.
Je moet niet naar de kosten kijken want dan kun je beter iets compleet kopen.
Maar een TZR 125 met moderne kuip is wel leuk natuurlijk.
We gaan nu het WOK frame van een donor brommert waarvan het kenteken was ingenomen op 3 hoge poten zetten.
En daar een origineel 125 blok (of iets anders )
![](img/post/s/duivel.gif)
in lepelen.
Dat wordt dus een stukje plasmasnijden motor steunen ontwerpen en het blok in de vaseline zetten.
Indien nodig verhuizen we de radiator naar beide kuipdelen zodat de lucht inlaten functioneel worden.
Hangt een beetje van de ruimte af welke we hebben.
Ik denk niet dat dit nodig is.
Tot nu toe passen alle delen eigenlijk vrijwel naadloos.
Men stond nog even te kijken naar de achterbrug en voorvork.
Want dit zijn punten waar men echt streng in is.
Na de proefrit enkel complimenten.
we hebben nergens ook maar een spoor van speling, lang leven de lager koning.
Ik vond het een faire keuring.
Complimenten aan het RDW.
Ze wisten wat er gaande was maar volgde keurig hun richtlijnen.
Dit in de wetenschap dat het een tijdelijke set-up was.
Echter het feit dat er niet op een euro was gekeken op de delen welke wel behouden bleven zei de keurmeester ook dat het echt netjes was gedaan.
En men geen enkele aanwijzing had dat er in de toekomst geknoeid zou worden.
Alles klopt gewoon volgens het boekje.
Was wel blij dat het geluid bij 5000rpm werd gemeten anders waren we nat geweest.
We werken deze fase af en openen dan een nieuw topic voor fase 2.
Dan blijft het leesbaar.