Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Kawasaki GPZ600R Naked!! [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 892 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Kawasaki GPZ600R Naked!! [Algemene ...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 3420 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ollie 30-9-2006 17:28 Print topicpost

Posts: 2468
Welkom bij mijn project 'Kawasaki GPZ600R Naked!!'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

oenoehoofd 30-9-2006 17:30 Print reply

Posts: 17851
alleen naked of SF?
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
NiCK-GSM 30-9-2006 17:31 Print reply

Posts: 1548
denk dat SF wel mooi zou zijn
 
Bleh! | Front tegen rollerbanken |
gerwin88 30-9-2006 17:36 Print reply

Posts: 5197
begin ziet er al leuk uit!
 
VW rider for live
Davidjuhh 30-9-2006 17:45 Print reply

Posts: 367
Vette shit dat die r6 kap zo goed past!! Of moeten er wel veel aanpassingen voor gedaan worden? En ducati pijpen 1 aan elke kant of onder de seat, of 2 aan 1 kant (is opzich ook wel bruut) maar krijg je ws onbalans..

Vet man
 
Ollie 30-9-2006 17:47 Print reply

Posts: 2468
Naja kijk, als ik zeg 'SF' dan is dat voor anderen vaak weer nét niet 'SF'.
Je kunt de kuip er wel afgooien en er een superbikestuurtje opgooien, maar dan krijg je dus weer dat commentaar van dat het geen SF zou mogen zijn...
Bovendien weet ik nog niet zeker of er wel een Superbike stuur op komt, het rijdt namelijk zeker niet beter.
Dus vandaar, voorlopig is het ff 'naked'

Het is iig de bedoeling dat het een motor moet waar je dus wel ff mee moeten kunnen voorkomen, die goed moet sturen, die compact is en zo licht mogelijk moet zijn.
Deze 600'er vond ik dus eigenlijk ook wel een goede basis, 75pk, 165 kg.
Enigste punt is wel dat ik met deze motor onder de E1000 totaal wil blijven, want mocht ik 'm ooit verkopen, dan krijg je er nooit je centen uit, dat weet iedereen

Iig, de kuip etc. zijn nog wel héél netjes, dus dat zal ook wel weer wat flappen opleveren
 
Ollie 30-9-2006 17:49 Print reply

Posts: 2468
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Davidjuhh
Vette shit dat die r6 kap zo goed past!! Of moeten er wel veel aanpassingen voor gedaan worden? En ducati pijpen 1 aan elke kant of onder de seat, of 2 aan 1 kant (is opzich ook wel bruut) maar krijg je ws onbalans..

Vet man


Ooh ehh moet wellef wat voor aangepast worden hoor

vooral het zadel wordt nog even klote, maja dat komt wel goed allemaal.
En wat betreft de uitlaten, als het dubbele worden, dan komen er 2 'hoge' Ducati dempers op, aan beide kanten 1.
 
Davidjuhh 30-9-2006 17:59 Print reply

Posts: 367
ok zag op de foto net alsof het makkelijk paste! Maar Ik vind het wel vet, kontje van r6 is scherp en oooooooowh zo lekker
2 aan iedere kant is vet

Gaat goed man!!
Seucces
 
Ollie 30-9-2006 20:33 Print reply

Posts: 2468
Thnx
 
Vinnie-89 30-9-2006 20:45 Print reply

Posts: 1870
Onder de 1000 euro?
Hmm succes.. Maar lijkt mij dat motor onderdelen een stuk duurder zijn dan die van een brommer
Verder wel vet project.. good luck

Dit bericht is gewijzigd door Vinnie-89 op 30-9-2006 om 20:45 uur.
 
Johnny B 30-9-2006 20:48 Print reply

Posts: 8381
koel ik heb dus net een gpz 750 gekocht
 
Raps--> R-acende A-chterhoekers P-romoten S-nelheid Jje moet schieten anders kun je niet scoren
Ollie 30-9-2006 21:28 Print reply

Posts: 2468
Naja ach met een beetje improvisatie kom je een heel eind
Dingen die je sowieso echt nodig hebt om het leuk te maken is een basic kontje, leuke demper, event. voorkapje wat je anders ook zelf zou kunnen maken...

Verder alles wat je moet aanpassen betreft voornamelijk lassen en elektrodes zijn de kosten niet
Net nog wat m'n subframe gelast, is wat steviger nu, moet de lasnaden alleen nog netjes afwerken (btje hallef gebakken stukjes soms ).
 
Remco RS 4-10-2006 21:48 Print reply

Posts: 11463
ownt!

25kW??


 
Inlaatpoort. 4-10-2006 22:22 Print reply
Posts: 640
4 in 1
naked

streetfighter?



GEIL?


 
Apprilia Af1 Streetfighter & Yamaha Fs1 JPS Caféracer in project
Ollie 5-10-2006 21:13 Print reply

Posts: 2468
Geen 25kw
Maaree we gaan gewoon met uitdraai rijden

Enne ik ben héél driftig opzoek naar een nieuwe uitlaat, dit omdat ik de oude pijp zeg maar vrij ver verneukt heb met slijpen/lassen etc.

Ik heb vandaag het subframe afgelast en van de week heb ik tevens het kontje dicht geplamuurd en het zadel al gedeeltelijk aangepast.
We schieten dus al op...

Ik ben alleen bang dat de kosten toch wel hoger worden dan verwacht, althans...als ik het geheeltje proffessioneel laat spuiten dan.
Anders lijkt me matzwart toch ook wel héél vet, gewoon lekker oldskool en raggen maar

kan iemand btw. cheapie aan 4x 50mm luchtfiltertjes/powerfiltahs komen?
 
timoty-dt 11-10-2006 20:35 Print reply

Posts: 1802
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Geen 25kw
Maaree we gaan gewoon met uitdraai rijden

Enne ik ben héél driftig opzoek naar een nieuwe uitlaat, dit omdat ik de oude pijp zeg maar vrij ver verneukt heb met slijpen/lassen etc.

Ik heb vandaag het subframe afgelast en van de week heb ik tevens het kontje dicht geplamuurd en het zadel al gedeeltelijk aangepast.
We schieten dus al op...

Ik ben alleen bang dat de kosten toch wel hoger worden dan verwacht, althans...als ik het geheeltje proffessioneel laat spuiten dan.
Anders lijkt me matzwart toch ook wel héél vet, gewoon lekker oldskool en raggen maar

kan iemand btw. cheapie aan 4x 50mm luchtfiltertjes/powerfiltahs komen?



word wel grappig ding, maar je kunt hem beter goede lak geven als spuitbus lak
 
kut voetbal

Dit topic is 3420 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved