Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Brommertrek brommer [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 711 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Brommertrek brommer [Algemene vrage...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2058 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jr customs 20-6-2014 22:08 Print topicpost

Posts: 1057
Welkom bij mijn project 'Brommertrek brommer'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

Aprilia RX 50 2003 20-6-2014 23:01 Print reply

Posts: 6717
Geweldig dit, die dubbele tandwieloverbrenging wordt wel echt ziekelij vertraagd dan...
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
RXBaz 20-6-2014 23:55 Print reply

Posts: 1879
heb nog nooit van een brommertrek gehoord. maar leuk om te zien.
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
Aprilia RX 50 2003 21-6-2014 9:34 Print reply

Posts: 6717
Staat al een paar jaar hier op t forum, schijnt ergens in t westen te zijn.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
WestlandMB 21-6-2014 14:01 Print reply

Posts: 1338
tof zeg, gaaf dat jullie meedoen, ik ga zeker kijken
 
Maup 22-6-2014 23:18 Print reply

Posts: 4353
Uiteraard een geniaal project.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
De Schout 23-6-2014 20:07 Print reply
Posts: 5327
hoeveel kg mag je wegen?
 
tune tweak fiddle bang bummer
Maup 24-6-2014 13:33 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
hoeveel kg mag je wegen?

In principe is daar geen limiet aan gesteld volgens mij. Zolang het maar leuk blijft
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Maup 1-7-2014 22:44 Print reply

Posts: 4353
Teaser:


 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
kenny77 1-7-2014 22:54 Print reply

Posts: 29286
Kan je niet beter de vering ertussen uit halen en een vaste verbinding maken?
 
jr customs 2-7-2014 12:06 Print reply

Posts: 1057
We hebben weer lekker geklust, op pagina 2 en 3 van de galery zijn de voorderringen in beeld gebracht. Onderstaand, 2 filmpjes van de eerste test:



@Kenny, De veerpoten vonden we dik staan maar we hebben een veerbegrenzer gemaakt dus we hebben iets van 4 cm veer bereik.

zaterdag GOAN!
 
jr customs 2-7-2014 12:08 Print reply

Posts: 1057
Blijkbaar kun je maar 1 filmpje per post plaatsen dus hier het tweede filmpje:



En jah, dat is de topsnelheid in de vier.

Dit bericht is gewijzigd door jr customs op 2-7-2014 om 12:09 uur.
 
joostvk 2-7-2014 18:59 Print reply
Posts: 242
gaaf,

wel jammer van die ss
 
Maup 2-7-2014 21:36 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joostvk
gaaf,

wel jammer van die ss


Dat valt reuze mee. De ss die we hier voor gebruiken is die van Joppe welke al enkele verbeteringen ten opzichte van een originele ss heeft ondergaan (andere voorvork, geen gore roestige chrome spatborden, verstevigd frame, schijfrem voor) en na de brommertrek halen we de achterbrug er weer uit en is hij weer exact hetzelfde als eerst.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
arjensik 3-7-2014 0:03 Print reply

Posts: 552
Waarom heb je er geen fellere 125cc blok er onder gedaan? Of moet je in die klasse een viertakt blok hebben?

 
The rider should never be the slowest part on the bike
Maup 3-7-2014 0:13 Print reply

Posts: 4353
Koppel moet je hebben. Dat hoogtoerige gejank is niks.

Bovendien hadden we dit blok nog op de plank liggen en past het onder een ss.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.

Dit topic is 2058 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved