Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Project brommercross standaardklasse rieju rr [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1091 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Project brommercross standaardklass...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1915 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

XBE 23-8-2013 9:33 Print topicpost
Posts: 10
Welkom bij mijn project 'Project brommercross standaardklasse rieju rr '.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 

JantjeMB5 23-8-2013 11:14 Print reply

Posts: 374
mooie rieju

ga je die ori demper echt houden, kan beter denk ik...
Wat is er mis met de originele filterkast, ik heb in mijn deksel wat open gaten gemaakt zodat die veel lucht kan trekken.
of is het door de andere carbu dat die niet meer past?
De cilinder, gaat daar nog iets aan gebeuren of laat je die zo?

En wat zijn de plannen om de vering te verstevigen, ga je de brug zelf onder handen nemen of

ik heb nog paar wielen, rem, vork,... over. pm

En in welk opzicht is de koppelingshevel verbeterd?
 
Livin in the fast Lane - klein draai, frees of TIG-las werk, PM + bier
XBE 23-8-2013 12:26 Print reply
Posts: 10
bedankt voor je reactie de demper is perfect. je hebt een minimaal binnenmaat van 16 mm nodig de rest is overkill. deze demper klinkt zwaar en dof dus geen lawaai haha. de filterkast heeft een te klein inhoud waardoor de werking minder is en niet ideaal met alle drek enz. de carburateur is eigenlijk een 17,5 mm phbg maar heb dat weg geschuurd en er 16mm op gezet standaardklasse heeft een beperking op grootte to 16mm hahah vals toch..de cilinder ben ik nog aan het onderzoeken moet een hufterproef cilinder worden 50cc snel dus ws een airsal of dopplerrr. met het verstevigen van de brug bedoel ik de ophangpunten/bevestigingspunten van het prolink sys en schokbreker. brug zelf is sterk zat haha. de koppelingshevel van een am6 wil nog wel eens tever omhoog komen. dit kun je verhelpen zie foto of doormiddel van een plaat er boven op....
 
XBE 23-8-2013 12:32 Print reply
Posts: 10
een vraag heb nog een hpi liggen met goede cdi uit 2004 dus geen China troep. wil hem denk ik gaan installeren alleen heb geen idee of dit veel verschil op levert...?

 
ts50cc 23-8-2013 15:40 Print reply

Posts: 353
hoger toeren bereik dus helpt wel degelijk en snellere gas reactie ik zeg doen maar je moet het natuurlijk zelf weten
 
Zonder smering loopt alles naar de tering!
Aprilia RX 50 2003 23-8-2013 18:01 Print reply

Posts: 6718
minder moment dus zakt flin sneller in bij iedere tegenslag (hobbel, mul zand).

verwacht wel dat je dat veel tegen komt bij de cross.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
ChielO 23-8-2013 18:15 Print reply

Posts: 322


Als ik vragen mag, waarom is dit beter dan origineel?
 
XBE 23-8-2013 20:10 Print reply
Posts: 10
aaa over de hpi had ik al een beetje verwacht...die hevel is beter want deze kan niet uit het blok komen en er zitten lagers rond die pen naar boven waardoor het schakelen lekker soepel gaat...
 

Dit topic is 1915 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved