Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - honda mtx sh van ac naar lc en klaar maken voor brommercross [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 881 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - honda mtx sh van ac naar lc en klaa...
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 3194 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 29-10-2013 0:26 Print reply

Posts: 29286
Dus zit je alsnog te berekenen. En zeg ik niks verkeerd of wel?
 
mvv mtx 30-10-2013 20:10 Print reply

Posts: 243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

foto's van uitlaat maten heb ik je al door gestuurd.

powerbox die niet berekend is heeft geen zin.
slang lengte en dikte is wel van belang, maar ook de inhoud van de kamer van de powerbox.



ooo jaa helemaal vergeten dat waren er 2 toch van sobw
zou ik die 50cc Honda nog in een bocht kunnen maken want ik wil hem graag bovenlangs houden of word de tegendruk dan anders?

ik heb gezocht naar dat programma bimotion maar dat kost gelijk geld heeft iemand die berekening mischien
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad
kenny77 30-10-2013 20:18 Print reply

Posts: 29286
mvv mtx 30-10-2013 20:21 Print reply

Posts: 243
oke haha volgens mij vraag ik vanavond alles 2 keer maar wordt de tegen druk niet anders




Dit bericht is gewijzigd door mvv mtx op 30-10-2013 om 20:24 uur.

komt deze van de 50cc sobw of is dat die andere je hebt op die andere staan 50cc nsr maar bij je beschrijving staat 60cc yamaha



Dit bericht is gewijzigd door mvv mtx op 31-10-2013 om 10:32 uur.
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad

Dit topic is 3194 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved