Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Mtx-sh opknappen [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 714 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Mtx-sh opknappen [Algemene vragen]
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8224 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NS1-Whisperer 29-5-2013 17:25 Print reply

Posts: 2160
Wat kost zo'n tafel als ik vragen mag?

En voor je kvs. gewoon tot aan de dop vullen en dan je dop niet helemaal dichtdraaien maar achter dat clipje.
Zorgen dat er genoeg in je expansie vat zit. en dan even laten lopen.
Dan kun je kijken of je vloeistof niveua in de radiator is gezakt. zolang het boven de bovenste koelrib zit is het goed.

Dop dichtdoen en gassen!
 
"Risico is extra leven"
WestlandMB 29-5-2013 18:34 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Wat kost zo'n tafel als ik vragen mag?

En voor je kvs. gewoon tot aan de dop vullen en dan je dop niet helemaal dichtdraaien maar achter dat clipje.
Zorgen dat er genoeg in je expansie vat zit. en dan even laten lopen.
Dan kun je kijken of je vloeistof niveua in de radiator is gezakt. zolang het boven de bovenste koelrib zit is het goed.

Dop dichtdoen en gassen!


Oke bedankt.. De tafel is hier te koop: http://www.hbm-machi...tafel/motorheftafels

Zelf heb ik hem 2e hands in zeer goede staat voor 250, dan moet ik alleen nog een wielklem erbij van 30 euro. Als je van plan bent een te kopen, zou ik de HBM 100 niet nemen. Hier past een grotere brommer/motor moeilijk op. DE HBM 200 is dan veel beter. De HBM 300 is nog iets groter en heeft een luik voor het achterwiel.

Het is wel chinees, maar daar is de prijs ook naar. Zodra de heftafel omhoog is, moet je een pen door het frame halen en de tafel laten rusten op de pen. Dan zit er geen druk meer op de pomp, wel verstandig om te doen, want de pompen willen wel eens gaan lekken.
 
Brommers en meer 29-5-2013 19:56 Print reply

Posts: 1966
ik zou eens op deze site kijken: http://www.powerplustools.nl/
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
WestlandMB 29-5-2013 21:35 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
ik zou eens op deze site kijken: http://www.powerplustools.nl/


Inderdaad, dat is ook een goede zaak. 9/10 dingen zijn hetzelfde als bij HBM (meeste wel 10% duurder). Maar als het dichter bij is, kan je net zo goed daarheen gaan.
 
WestlandMB 31-5-2013 17:17 Print reply

Posts: 1338
Hij doet het.....


Even op de foto drukken voor filmpje.

Voorvorkrubber als aanzuigslang voor de luchtfilter werkte niet zo goed, zodra ik op hogere toeren kwam zoog hij de slang dicht (te flexibel rubber) Zonder gaat het super! Binnenkort even een oude panty om de carburateur en nog iets verder afstellen en motorisch is die dan perfect.

Zo'n malossi loopt wel donders goed!

Dit bericht is gewijzigd door WestlandMB op 31-5-2013 om 17:18 uur.
 
bartbrouwer 31-5-2013 18:17 Print reply
Posts: 529
had je de rotor van die cr125 niet pas kunnen maken? voor curve en gasreactie

verder ist n mooi ding!
 
]-[ ( ) ]\[ ] ) /-\ cr125
WestlandMB 31-5-2013 20:16 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartbrouwer
had je de rotor van die cr125 niet pas kunnen maken? voor curve en gasreactie

verder ist n mooi ding!


Had gekund.. Maar ik heb steeds minder stimulatie bij dit project zoals de meeste denk wel merken... Uiteindelijk is het een leuk ding, maar je kan er nergens mee rijden..
 
Brommers en meer 31-5-2013 22:38 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]


Had gekund.. Maar ik heb steeds minder stimulatie bij dit project zoals de meeste denk wel merken... Uiteindelijk is het een leuk ding, maar je kan er nergens mee rijden..


is te veel cc voor brommercross zeker?

die nsr demper vindt ik nog steeds mooi staan bij die crosser, alleen wel ff wat rechter zetten
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
WestlandMB 1-6-2013 0:23 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommers en meer
[...]


is te veel cc voor brommercross zeker?

die nsr demper vindt ik nog steeds mooi staan bij die crosser, alleen wel ff wat rechter zetten


Hier in zuid holland zijn volgens mij geen brommercross wedstrijden..
Demper zit zo omdat het stukje tussen me uitlaat en demper niet gasdicht was, en ik had geen pakking, dus heb ik ze aan elkaar gelast.. Daardoor moest ik de pijp iets inkorten en staat de demper schuiner...

Alleen dempt de demper niet echt heel goed :P
 
Brommers en meer 1-6-2013 6:58 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]


Hier in zuid holland zijn volgens mij geen brommercross wedstrijden..
Demper zit zo omdat het stukje tussen me uitlaat en demper niet gasdicht was, en ik had geen pakking, dus heb ik ze aan elkaar gelast.. Daardoor moest ik de pijp iets inkorten en staat de demper schuiner...

Alleen dempt de demper niet echt heel goed :P


K vindt die proma uitlaten altijd zo blikkerig klinken, zal ook welicht schelen welke voorbocht je hebt. Circuit de belt zegt jou dat iets is zoon baan in Hardingsveld, I'd hoekse waard weet ik geen oficiele crosstereinen maar volgensmij kan je bij cafe platte reedijk ook we aardig crossen
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
kenny77 1-6-2013 11:36 Print reply

Posts: 29286
Ziet er tof uit.

Zit er dan geen kenteken op?
 
WestlandMB 1-6-2013 13:12 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ziet er tof uit.

Zit er dan geen kenteken op?


Jawel... Maar ik denk dat ik vrij snel wordt aangehouden in de staat dat hij nu is. Hij rijd natuurlijk ook geen 45km/u en het geluid dat eruit komt is ook veruit van standaard. Dan is het kenteken denk snel ingenomen..

Zou jij er dan mee rondrijden in de staat dat hij nu is?
 
kenny77 1-6-2013 14:52 Print reply

Posts: 29286
Jawel hoor, ik denk dat mijn nsr net zo opvallend is.
En het geluid zelfs nog meer was.

Problemen heb ik daarmee niet gehad en toch wel veel mee gereden.
Zelfs meerdere malen naast een politie auto in d file gestaan met het sprintblok eronder, 30mm carb zonder luchtfilter.
Geen problemen mee gehad, je moet maar net pech hebben.
 
NS1-Whisperer 1-6-2013 23:49 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Jawel hoor, ik denk dat mijn nsr net zo opvallend is.
En het geluid zelfs nog meer was.

Problemen heb ik daarmee niet gehad en toch wel veel mee gereden.
Zelfs meerdere malen naast een politie auto in d file gestaan met het sprintblok eronder, 30mm carb zonder luchtfilter.
Geen problemen mee gehad, je moet maar net pech hebben.


Haha,

Precies als je je gewoon gedraagt in het verkeer en niet de debiel uit hangt zullen ze je niet zomaar aanhouden...
 
"Risico is extra leven"
WestlandMB 4-6-2013 12:11 Print reply

Posts: 1338
Even offtipic hoor :P

De brug is er, wordt dus de hele zomervakantie weer lekker sleutelen in de avond


 

Dit topic is 8224 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved