Quote:Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
hallo alleemaal
ik zou vandaag me kappen spuiten alles geschuurd met 300(korrel)
en 2 zij kapjes (achter ) worden niet meer vorrige eigenaar heeft het volgens mij met 100 geschuurd ,,,,, heeft iemand een iedee hoe ik dat weer mooi kan krijgen ???
voor de rest zijn alle kappen goed gelukt zo de frame delen weer spuiten maandag blanke lak er over 5 lagen en dan kan jij weer in elkaar
dan moet er ook wel wat dingen gebeuren
zo als:
nieuwe balhooft lagers
achter brug moeten nieuwe bussen in (word gemaakt door een maatvan mij )
nieuwe achterbrug pen
de achter kapjes vast maken op het frame (het zijn niet de orgi kappen
maar ze passen wel mooi )
uitlaat bijwerken (de doppler klinkt mooi maar er moet nog wel wat mee gebuuren )
voorpoten moeten nieuwe keeringen in en nieuwe olie (welke ??)
dat is nog best veel
ik heb nog een paar vragen
voorvork keeringen ver vangen hoe ??
en wat voor olie ?? en hoeveel moet ik nog even uitzoeken
ik maak on de 2 dagen foto's dus het blijft up to date
gr joost
Hoe grover de korrel, hoe sneller men materiaal kan wegnemen. Hoe fijner de korrel, hoe gemakkelijker de gemaakte schuurkrassen kunnen worden weggewerkt.
ja klopt maar ik ik kreeg het niet weg
ik de de laaste lak laag er op nummer 4 hij was echt droog en in eens begind de ver te rimplen .. dus ik hoop dat het aleen de lak laag is en dat ik de morgen kan opschuuren
nee zelfs dat niet er zit een zelf gebouwde remzuiger in die is langer dan origneel om dat me achter rem het niet wou doen hij is helemaal in en die staat in de wd40 doekje er over en weg is rode verf daar is over na gedacht
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
nee zelfs dat niet er zit een zelf gebouwde remzuiger in die is langer dan origneel om dat me achter rem het niet wou doen hij is helemaal in en die staat in de wd40 doekje er over en weg is rode verf daar is over na gedacht
dan heb ik niks gezegd
maar waarom is deze zuiger nou eigenlijk langer gemaakt als de originele?
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
de zuiger is langer gemaakt omdat ik de orgi rembkokken nie kon vinden dus heb ik die van mijn qaud gepakt en die paste redelijk beetje vrijlen en ze paste aleen de oude rem zuiger kwam niet ver genoeg uit , en ik dacht ik kander wel weer wat op maken maar dat was beun , ik dacht even na en toen ben ik naar me werk gefietst en daar een stuk rond staal gepakt en in de draai bank gegooit 7.5 mm langer en de rem dee het weer
Quote:Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
de zuiger is langer gemaakt omdat ik de orgi rembkokken nie kon vinden dus heb ik die van mijn qaud gepakt en die paste redelijk beetje vrijlen en ze paste aleen de oude rem zuiger kwam niet ver genoeg uit , en ik dacht ik kander wel weer wat op maken maar dat was beun , ik dacht even na en toen ben ik naar me werk gefietst en daar een stuk rond staal gepakt en in de draai bank gegooit 7.5 mm langer en de rem dee het weer
ja dat is een 2 takt uitlaat op een 4takt afbeelding
uitlaat boven langs nee doe maar onderlangs afbeelding
08236/6/jFMG/1/img1463308236.jpeg]afbeelding[/url]
zo
uhm dat is toch een 2takt minicrosser? of ben ik nou scheel?
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl