Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - NS1_100 motorkenteken [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 825 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - NS1_100 motorkenteken [Algemene vra...
Pagina 6 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11820 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NS1-Whisperer 3-10-2012 20:54 Print reply

Posts: 2160
ja maar een honda blokje kunnen ze ook wel toch

 
"Risico is extra leven"
kenny77 3-10-2012 20:57 Print reply

Posts: 29286
Moet je niet aan mij vragen.
ik bedoelde erop dat hun met scooters rijden, aangezien bij scooters mijn interesse niet ligt, ken ik ze ook niet.

Maar tuning van een schakel blok en een vario blok is ook weer verschillend. Maar in principe zou het moeten kunnen ja. Maar kan ik niet voor hun beslissen.
 
NS1-Whisperer 3-10-2012 20:59 Print reply

Posts: 2160
Ik lul al weer veel te veel zo te merken.
Eerst maar eens zien dat ik de laatste paar onderdelen bij huis heb en dan hun maar eens bellen
 
"Risico is extra leven"
kenny77 3-10-2012 21:00 Print reply

Posts: 29286
lijkt me een goed plan.
 
NS1-Whisperer 3-10-2012 21:28 Print reply

Posts: 2160
And the story goes on

ik heb even contact gehad met mister marktplaats en die carb kan ik voor 70 euro ophalen inclusief membraam en spruitstuk.

Is mij nog iets te duur denk ik en membraam en spruitskut past toch niet mooi. Laat maar hangen dan
 
"Risico is extra leven"
kenny77 3-10-2012 21:29 Print reply

Posts: 29286
inderdaad 35 euro is mooi betaald voor zo'n carb.
 
NS1-Whisperer 3-10-2012 21:31 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
inderdaad 35 euro is mooi betaald voor zo'n carb.


Voor alleen de carb wil die al 50+ euro :')
 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 5-10-2012 17:37 Print reply

Posts: 2160
Zo! en de laatste paar grote onderdelen zijn besteld voor het blok.
Zuiger, vliegwieldeksel en waterpompdekseltje. dan is het compleet en kan ik de boel van het weekend of later vast uit mekaar beunen en de boel controleren op eventuele interne beschadigingen.


 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 9-10-2012 22:48 Print reply

Posts: 2160
NS1 Cilinderkop is binnen

Heb het blok even gesplitst en alles ziet er nog zeer netjes uit, dus dat is al weer een meevaller.

Als ik het frame in orden heb kan die samen met de achterbrug en carters naar de coatingboer. Is er een coating kleur die lijkt op gepolijst aluminium? Wil het frame en achterbrug in de kleur maken en dan een rothmans uitstraling maken.
Heb een complete rothmans stickerset besteld uit engeland voor 30 knaken

En dan nog wat. De carb, wat kan ik nu het beste aanschaffen? en welke maat zou het mooiste zijn(dit in combinatie met een cr80 membraam die nu ook onderweg is)
Is dit wat?:
http://vernieuwd.mar...kelk-nieuwstaat.html

Of kan ik beter een imitatie kopen voor 30/40 euro?

________________________________________________________________________NS-1

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 9-10-2012 om 22:49 uur.
 
"Risico is extra leven"
4takker 9-10-2012 22:54 Print reply

Posts: 2395
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Ik zal hem van de week eens in mekaar prutsen en zien of die rijdend ook nog een beetje vooruit komt.

Maare, wat zou slimmer zijn? ik zit nu met 2 ideeën.

1. met dit blok verder gaan.
of
2. dat ns1 blok wat ik er bij heb opbouwen met ori cilinder, cilinderkop en ontsteking.
Maar dan wel de cilinder (laten)tunen. en een opmaatje eronder hangen.
Maar qua cilinder dacht ik om hem naar 53mm te boren voor een cr125 zuiger en dan voor de rest nog laten tunen, als dit nog zinnig is tenminste aangezien je hem naar 96cc boort...


En dan zit ik met nog iets, HPI of ori NS1 ontsteking?
met hpi kan ik niet in het donker rijden, standaard accu is daar niet sterk genoeg voor lijkt me...


wat dacht je van met een standaard blokje naar het rdw.
bij thuis komst als hij een kenteken heeft gekregen een radicaal opgefokt blok er onder

Dit bericht is gewijzigd door 4takker op 9-10-2012 om 22:55 uur.
 
Never drive faster then your guardian angel can fly
NS1-Whisperer 9-10-2012 22:56 Print reply

Posts: 2160
kenteken ligt er al. moet ik alleen nog even mixen met het frame
 
"Risico is extra leven"
De Schout 9-10-2012 22:57 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
NS1 Cilinderkop is binnen

Heb het blok even gesplitst en alles ziet er nog zeer netjes uit, dus dat is al weer een meevaller.

Als ik het frame in orden heb kan die samen met de achterbrug en carters naar de coatingboer. Is er een coating kleur die lijkt op gepolijst aluminium? Wil het frame en achterbrug in de kleur maken en dan een rothmans uitstraling maken.
Heb een complete rothmans stickerset besteld uit engeland voor 30 knaken

En dan nog wat. De carb, wat kan ik nu het beste aanschaffen? en welke maat zou het mooiste zijn(dit in combinatie met een cr80 membraam die nu ook onderweg is)
Is dit wat?:
http://vernieuwd.mar...kelk-nieuwstaat.html




Of kan ik beter een imitatie kopen voor 30/40 euro?

________________________________________________________________________NS-1

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 9-10-2012 om 22:49 uur.



ik zou niet voor een imitatie gaan. dat je wilt besparen snap ik, maar ga dan voor een nette gebruikte keihin pe 26 oid. (ouderwetse ronde schuif)

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 9-10-2012 om 22:58 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer
kenny77 9-10-2012 23:00 Print reply

Posts: 29286
Welke carb maat het mooiste is, is proberen.
Wel bouwjaar cr80 membraan heb je?

Immi is niet beter als origineel.
Ik vind de gasschuif wel erg dof, kan betekenen dat de chroomlaag van de gasschuif is, maar kan ook zo op de foto lijken.

100 euro is nog aardig aan de prijs. Volgens mij zitten op de moderne 85cc crossers de zelfde carbs, maar die kosten vaak maar de helft.

Edit: 26mm PE zoals De Schout zegt is ook een fijne carburateur.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 9-10-2012 om 23:02 uur.
 
NS1-Whisperer 9-10-2012 23:29 Print reply

Posts: 2160
Het bouwjaar van het membraam durf ik zo niet te zeggen, als die binnen zal ik wel een foto posten.

Ik denk zo dat 28mm een goeie maat is om te beginnen en dan kan ik later altijd nog zien.
Ik pluk hier en daar nog wel wat spul van internet en als ik het motorische gedeelte bij huis heb, dan ga ik maar eens bij de tuner hier informeren wat zij voor mij kunnen beteken.
En ondertussen kan ik dan vast wat aan het rijwielgedeelte opknappen en zorgen dat alles strak in orde komt en geen gevaar word ...
 
"Risico is extra leven"
NS1-Whisperer 13-10-2012 13:33 Print reply

Posts: 2160
Bouwjaar membraam is vermoedelijk 97' Zit in die periode volgens mij nauwelijks verschil.
 
"Risico is extra leven"

Dit topic is 11820 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved