Cas DT |
19-9-2012 21:02 |
Posts: 3131 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
[...]
Hij zegt U tegen me.
Heb al 2x maal gebeld als je dan wil verkopen moet je wel de phone opnemen toch.
Dat is inderdaad ook wel handig.
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
mbx-genieter |
19-9-2012 21:20 |
Posts: 758 |
Gelukkig zijn we het daarover eens.
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
19-9-2012 21:30 |
Posts: 2160 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Gelukkig zijn we het daarover eens.
Leuk dingetje. Wou je die net zo mooi opknappen als je andere Honda's, of voor de onderdelen kaal plukken?
|
|
"Risico is extra leven" |
|
mbx-genieter |
19-9-2012 21:58 |
Posts: 758 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
[...]
Leuk dingetje. Wou je die net zo mooi opknappen als je andere Honda's, of voor de onderdelen kaal plukken?
Neu ben geen liefhebbet daarvan van alles met n modellen van honda whahaha.
Was voor onderdelen voor die prijs.
Bij mij is het mbx in hart en nieren niets anders.
Hooguit nog eens mbx125 erbij maar dan een top staat exemplaar.
Voorlopig maar eens brommbx verkopen en vollekuip mbx gaan scoren die moet aan mijn verzameling erbij komen.
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
19-9-2012 22:25 |
Posts: 2160 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
[...]
en vollekuip mbx gaan scoren die moet aan mijn verzameling erbij komen.
zoiets?
Edit:
Deze wil ik hebben. Ik spaar NS1tjes. Heb al een mail gestuurd
http://vernieuwd.mar...eviousAction=asqSent
Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 19-9-2012 om 22:36 uur.
|
|
"Risico is extra leven" |
|
mbx-genieter |
19-9-2012 22:52 |
Posts: 758 |
Juist das een potentiele kanshebber.
Vind deze in het zwart ook mooi eigenlijk meer voorkeur ipv wit.
Ns1 moet je van houden vind ik net als nsr of mtx of mbx.
Heb van alles al gehad alle m modellen in 3voud onderhand en daar komt een mbx toch wel het meeste in voor kan niet anders ook na ruim 20jaar het honda virus te hebben.
Maar voor die ns1 op afbeelding is leuk exemplaar en zie ook dat er monozit over het zadel zit.
Veel succes ermee met onderhandelen.
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
19-9-2012 22:58 |
Posts: 2160 |
Ik vind de NS1 gewoon een mooi model hebben en supertof rijden, net wat je zegt.
Die monoseat viel me ook meteen op, die zocht ik nog namelijk voor dit motor-project. want er zitten kappen bij die langs de tank hangen laat maar zeggen, en een zeldzaam voorspatbordje. met die monoseat heb ik alle kuipdelen compleet
|
|
"Risico is extra leven" |
|
NS1-Whisperer |
24-9-2012 10:30 |
Posts: 2160 |
En de carburateuer is 22mm :(
Iemand nog een Vlakschuif Keihin liggen?
|
|
"Risico is extra leven" |
|
NS1-Whisperer |
3-10-2012 19:19 |
Posts: 2160 |
Zo nog een beetje rondgeneusd naar carburateurs, en ben er eentje tegen gekomen, alleen ben ik bang dat die een beetje groot is.
Hij komt van een cr125 en is 35mm volgens hem.
http://vernieuwd.mar...-honda-cr-125cc.html
Ik dacht om er eentje tussen de 28 en 32mm te gaan gebruiken. Iemand wat meer info over hoe groot de carb kan zijn zonder dat alles bagger word?
|
|
"Risico is extra leven" |
|
lytseleen |
3-10-2012 19:22 |
Posts: 1025 |
35mm kan er wel op
|
|
Taliban strijder op 2 takt kameel. |
|
kenny77 |
3-10-2012 19:26 |
Posts: 29286 |
Is een 34mm volgens mij.
Het kan wel, maar als je de cilinder niet helemaal aanpast is het een beetje zinloos.
Ook heb je een groot membraan nodig, waarvoor je meer vlees rondom het membraanruimte nodig hebt.
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
3-10-2012 19:32 |
Posts: 2160 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Is een 34mm volgens mij.
Het kan wel, maar als je de cilinder niet helemaal aanpast is het een beetje zinloos.
Ook heb je een groot membraan nodig, waarvoor je meer vlees rondom het membraanruimte nodig hebt.
Bijbehorend membraam verkoopt die ook. maar in hoeverre moet de cilinder dan bewerkt worden? maar een cr80 membraam past volgens mij beter, of zijn die dezelfde maat?
Ach, als ik dat ding voor een leuk prijsje met membraam kan ophalen is het toch wel het proberen waard lijkt mij
|
|
"Risico is extra leven" |
|
kenny77 |
3-10-2012 19:36 |
Posts: 29286 |
bieden vanaf 50 euro vind ik toch wat veel geld, aangezien het ontwerp van die carb ook alweer achterhaald is. Zo'n carb heeft ook geen stationair schroef btw, hou daar ook rekening mee.
cr125 moet je al zo gaan prutsen als mijn ns1 cilinder. cr80 is wel redelijk erin te krijgen als je wat kneedbaar metaal rondom het membraanruimte smeert. En de stuffer eruit laat, anders is de doorlaat heen 34mm.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 3-10-2012 om 19:36 uur.
|
|
|
|
NS1-Whisperer |
3-10-2012 19:38 |
Posts: 2160 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
bieden vanaf 50 euro vind ik toch wat veel geld, aangezien het ontwerp van die carb ook alweer achterhaald is. Zo'n carb heeft ook geen stationair schroef btw, hou daar ook rekening mee.
cr125 moet je al zo gaan prutsen als mijn ns1 cilinder. cr80 is wel redelijk erin te krijgen als je wat kneedbaar metaal rondom het membraanruimte smeert. En de stuffer eruit laat, anders is de doorlaat heen 34mm.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 3-10-2012 om 19:36 uur.
Oke, dat word me ook weer iets te gek om hem zo ver te gaan aanpassen voor de 125.
Maar wat voor een carb raad je aan onder de 100 euro inclusief spruitstuk enzo?
|
|
"Risico is extra leven" |
|
kenny77 |
3-10-2012 19:43 |
Posts: 29286 |
je wilde die 140 km/h toch gaan halen?
Beetje knutselen eraan is altijd leuk.
Ligt ook compleet aan je uitlaat etc, zou daar ook plannen mee gaan maken.
Als je een standaard plug en play uitlaat wilt gaan , cilinder niet zo extreem, geen opmaat cilinderkop. Zou ik het gewoon bij een 28mm carbje houden.
|
|
|
|