Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - NS1_100 motorkenteken [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 809 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - NS1_100 motorkenteken [Algemene vra...
Pagina 1 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Volgende pagina >
Dit topic is 11837 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NS1-Whisperer 17-9-2012 16:11 Print topicpost

Posts: 2160
Welkom bij mijn project 'NS1_100 motorkenteken'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 
"Risico is extra leven"

JB1 18-9-2012 18:44 Print reply

Posts: 14881
Jongeeeeuh, kom eens met die updates.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 18-9-2012 18:45 Print reply

Posts: 29286
1ste!
Edit: grrr.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-9-2012 om 18:45 uur.
 
JB1 18-9-2012 18:49 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
1ste!
Edit: grrr.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 18-9-2012 om 18:45 uur.


Je zou ook van onderen kunnen tellen?

Oh wait...
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kenny77 18-9-2012 18:51 Print reply

Posts: 29286
Naja in ieder geval wel weer 1 post nummer erbij, staat stoer natuurlijk!

Nu zelfs 2, wat een feest!
 
NS1-Whisperer 18-9-2012 19:01 Print reply

Posts: 2160
het MBX blok is aan de gang. hier het resultaat:



Edit: wel jammer dat er net zo'n k*t nummer werd gedraaid op de beun radio

Dit bericht is gewijzigd door NS1-Whisperer op 18-9-2012 om 19:05 uur.
 
"Risico is extra leven"
kenny77 18-9-2012 19:12 Print reply

Posts: 29286
Klinkt natuurlijk altijd leuk met zo'n binnenrotor.
 
NS1-Whisperer 18-9-2012 19:15 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Klinkt natuurlijk altijd leuk met zo'n binnenrotor.


Wat is nu eigenlijk het grote voordeel van een binnenrotor en een ''gewone''
 
"Risico is extra leven"
YAMAHA-Power 18-9-2012 19:22 Print reply

Posts: 818
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
[...]


Wat is nu eigenlijk het grote voordeel van een binnenrotor en een ''gewone''

Lichter
 
JB1 18-9-2012 19:22 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YAMAHA-Power
[...]

Lichter


Nee.
Betere curve
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
YAMAHA-Power 18-9-2012 19:24 Print reply

Posts: 818
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Nee.
Betere curve

Aah, ieder geval voor snellere gasreactie
 
JB1 18-9-2012 19:27 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YAMAHA-Power
[...]

Aah, ieder geval voor snellere gasreactie


Nee. Voor meer vermogen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
lytseleen 18-9-2012 19:27 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YAMAHA-Power
[...]

Aah, ieder geval voor snellere gasreactie

ja voor de gas reactie koop je een binnenrotor..
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
NS1-Whisperer 18-9-2012 19:52 Print reply

Posts: 2160
Ik zal hem van de week eens in mekaar prutsen en zien of die rijdend ook nog een beetje vooruit komt.

Maare, wat zou slimmer zijn? ik zit nu met 2 ideeën.

1. met dit blok verder gaan.
of
2. dat ns1 blok wat ik er bij heb opbouwen met ori cilinder, cilinderkop en ontsteking.
Maar dan wel de cilinder (laten)tunen. en een opmaatje eronder hangen.
Maar qua cilinder dacht ik om hem naar 53mm te boren voor een cr125 zuiger en dan voor de rest nog laten tunen, als dit nog zinnig is tenminste aangezien je hem naar 96cc boort...


En dan zit ik met nog iets, HPI of ori NS1 ontsteking?
met hpi kan ik niet in het donker rijden, standaard accu is daar niet sterk genoeg voor lijkt me...
 
"Risico is extra leven"
kpotmake 18-9-2012 19:55 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YAMAHA-Power
[...]

Lichter

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Nee.
Betere curve

lichter vliegwiel = betere gasreactie

andere curve = meer vermogen / mooiere vermogenskromme
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
mbx-genieter 18-9-2012 20:22 Print reply
Posts: 758
Opboren naar 53mm is mooie optie.
Uitlaatpoort 1mm omhoog en 4mm breder geeft een iets hoger toerental af masr met veel koppel.
Een standaard mbx kop voldoed al prima ook standaard koppakking is al genoeg om een betrouwbaar exemplaar op de weg te krijgen en veel km's te kunnen maken.
 

Dit topic is 11837 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved