Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Bmw 6-serie e24 [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 636 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Bmw 6-serie e24 [Algemene vragen]
Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >
Dit topic is 10321 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Maup 17-8-2012 20:01 Print topicpost

Posts: 4353
Welkom bij mijn project 'Bmw 6-serie e24'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.

Venlonaer 17-8-2012 20:06 Print reply

Posts: 2431
Volg em
En fap

Vooral veel updates en gedetailleerd kan ik voor de toekomst nog wat van leren
En succes ermee.

Loopt de motor?
Hoeveel liter is ie?

Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 17-8-2012 om 20:07 uur.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Maup 17-8-2012 20:09 Print reply

Posts: 4353
Blok loopt niet. Onderdelen zijn besteld en komen volgende week binnen.
Het is een m30b32 blok. Dus 3,3 liter
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Venlonaer 17-8-2012 20:13 Print reply

Posts: 2431
Jammer, wat mankeert er aan?
Ik kan me de lach op je gezicht al voorstellen als je dat mooie geluid hoort
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
maxisport 18-8-2012 22:39 Print reply

Posts: 4206
goh die dingen zijn echt altijd rot he
 
Maup 18-8-2012 22:54 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maxisport
goh die dingen zijn echt altijd rot he

Jup.
en al denk je dat ze hard zijn, dan blijken ze alsnog rot te zijn

Zit aan de onderkant 5mm dikke laag tectyl en aan de binnenkant op de bodem een of andere harde laag met een dikke laag schuimrubber. Haal je dat allemaal weg, dan blijk dat het staal wat er ooit tussenin zat gewoon compleet weggerot is als ik het een beetje met m'n schroevendraaier kietel
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Maup 24-8-2012 20:31 Print reply

Posts: 4353
Lopend gekregen:



Boven de 2k toeren doetie het prima. Daaronder doet hij niks en pakt hij ook enorm kut op. Iemand een idee?
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
kenny77 24-8-2012 20:51 Print reply

Posts: 29286
Het is toch al een begin, succes verder.
 
koetjeboe91 24-8-2012 21:09 Print reply

Posts: 2096
compressie al gemeten?
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
pompower 24-8-2012 22:12 Print reply

Posts: 1777
"watchlist"
 
www.basvanloenen.nl
roy110 24-8-2012 22:26 Print reply
Posts: 584
heb ik ook last van met mijn e28 528i onder de 2k toeren gewoon bagger daar boven mooi. tevens loopt ie op lpg prachtig dus denk zelf injectoren hier hebben ouderen bmw's vaker problemen mee
 
Venlonaer 25-8-2012 2:47 Print reply

Posts: 2431
^^

Wat probeer je te zeggen?
Injectoren vervangen of schoonmaken
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 25-8-2012 7:48 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Venlonaer
^^

Wat probeer je te zeggen?
Injectoren vervangen of schoonmaken



Jup
 
Leen 25-8-2012 12:33 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
Lopend gekregen:

filmpje (YouTube)

Boven de 2k toeren doetie het prima. Daaronder doet hij niks en pakt hij ook enorm kut op. Iemand een idee?


Verdeler en rotor al schoongemaakt of vervangen? Klep van luchtmassameter niet vast?
 
Maup 25-8-2012 13:43 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]


Verdeler en rotor al schoongemaakt of vervangen? Klep van luchtmassameter niet vast?

Verdeler en rotor zijn vervangen ja. lmm zal ik eens naar kijken, evenals de injectoren.

Dit bericht is gewijzigd door Maup op 25-8-2012 om 13:51 uur.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Arjanus 25-8-2012 13:57 Print reply

Posts: 9073
en alle vacuumslangen/inlaat nalopen op lekkage, maar dat spreekt voor zich eigenlijk

en misschien mag je je kleppen ook wel eens stellen
 
lieber nurburgring als ehering

Dit topic is 10321 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 7
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved