Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - SOBW NSR [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 689 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - SOBW NSR [Algemene vragen]
Pagina 20 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 47108 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BartHonda 21-10-2012 20:56 Print reply

Posts: 886
Zo, vandaag maar weer eens aan de NSR gewerkt. Ben heel lang bezi geweest met mijn remklauw uit te boren omdat de bout van de blokken vast was gerot. Maar nu werkt het werkt weer. Binnekort maar eens nieuwe Galfer blokken bestellen. Voor de stalen remleiding heb ik ook iets mooi's gevonden. Ik heb leidingen gevonden die je zelf op maat kan maken. Het is gewoon een rol met leiding, en dan kan je er allenmaal verschillenden aanslutings bouten voor kopen en kun je hem op de gewenste lengte schroeven. En dan nieuwe galfer blokjes bestellen en is mijn remsysteem perfect.

Ook ben ik druk bezig geweest met het uitboren van mijn ketting spanners naar 15mm zodat ik een 15mm achteras kan gebruiken, wat uiteraard veel steviger is als een 12mm.
 
NS1-Whisperer 21-10-2012 21:48 Print reply

Posts: 2160
15mm is ook gewoon veel toffer, 12mm is voor op een solex


 
"Risico is extra leven"
BartHonda 21-10-2012 21:58 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
15mm is ook gewoon veel toffer, 12mm is voor op een solex



Inderdaad! Voelt gelijk een stuk steviger aan.
 
pompower 22-10-2012 14:01 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]

Inderdaad! Voelt gelijk een stuk steviger aan.

voor die 20 pk van straks heb je dat wel nodig ja
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 22-10-2012 17:59 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

voor die 20 pk van straks heb je dat wel nodig ja

Je bedoeld die 20pk die wij straks gaan halen in de formule klasse zeker? Over een paar jaar, haha. Met wat voor zuiger rijd jij eigenlijk? Ik zoek nog nieuwe. ;p
 
BartHonda 28-10-2012 18:32 Print reply

Posts: 886
Zo, als het goed is word dit speelgoed binnekort in een doos gepropt en naar mijn huis gestuurd !


 
tsx-elite 28-10-2012 18:36 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
Zo, als het goed is word dit speelgoed binnekort in een doos gepropt en naar mijn huis gestuurd !

afbeelding


oeh leuk speelgoed, maar is die koeler niet een beetje krom?
 
shut up muttley
Cas DT 28-10-2012 18:39 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


oeh leuk speelgoed, maar is die koeler niet een beetje krom?


Hahaha.

Leuk spul ja!

het ruitje is wel een beetje krom
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
BartHonda 28-10-2012 18:40 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


oeh leuk speelgoed, maar is die koeler niet een beetje krom?


Dit is een RS125 radiateur. Die hebben een beetje een raar model inderdaad. Zo is hij nieuw:



Dus dat hoort zo
 
tsx-elite 28-10-2012 18:41 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]


Dit is een RS125 radiateur. Die hebben een beetje een raar model inderdaad. Zo is hij nieuw:

afbeelding

Dus dat hoort zo


ooh oke, leek mij al zo raar ja, is echt net of dat ding kats krom is
 
shut up muttley
kenny77 28-10-2012 18:44 Print reply

Posts: 29286
Leuke spullen, wordt steeds beter.
 
BartHonda 28-10-2012 18:45 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-elite
[...]


ooh oke, leek mij al zo raar ja, is echt net of dat ding kats krom is

het is inderdaad een beetje een appart model, maar anders word hij waarschijnlijk te breed om in de kuipen te passen.
 
NS1-Whisperer 28-10-2012 18:45 Print reply

Posts: 2160
een beetje grote radiateur niet? of word het een 2 cilinder
 
"Risico is extra leven"
BartHonda 28-10-2012 18:52 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Leuke spullen, wordt steeds beter.

dankje, ik vind het ook met de dag leuker worden om aan de brommer te werken.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
een beetje grote radiateur niet? of word het een 2 cilinder


V4 2 takt, 200cc... Moet alleen nog even 3 anderen RJR cilinders zien te scoren. Als dat me lukt, word het een V4!

Hij is inderdaad aardig op formaat, maar daarom neem ik ook een grote rol duct-tape mee naar het circuit. Dan kun je er stroken tape op plakken dat hij minder koelt. Maar als het bloed heet buiten is, vind mijn blokkie het wel leuk als hij wat meer koeling krijgt.
 
NS1-Whisperer 28-10-2012 19:04 Print reply

Posts: 2160
Gewoon even een paar cilinder bijgieten

duct tape? je bent toch geen beunhaas...

Anders bouw je de radiateur onder in je kuip. dan heeft die minder rijwind dus is de koeling ook weer beter in verhouding.
de uitlaat kan je dan wel over het blok heen laten lopen en er langsop. Dat lukt jou wel.
 
"Risico is extra leven"

Dit topic is 47108 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 20 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved