Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - SOBW NSR [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 928 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - SOBW NSR [Algemene vragen]
Pagina 12 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 47120 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NS1-Whisperer 29-9-2012 21:51 Print reply

Posts: 2160
Ja, als je nog ns1 spul nodig hebt dan laat het maar weten. ga niet elke keer overal advertentie's voor maken en het grij ligt hier niet in de weg. maat toch heb ik veel dubbel of driedubbel
 
"Risico is extra leven"
BartHonda 29-9-2012 21:58 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Ja, als je nog ns1 spul nodig hebt dan laat het maar weten. ga niet elke keer overal advertentie's voor maken en het grij ligt hier niet in de weg. maat toch heb ik veel dubbel of driedubbel

Aha, dat is nou eens leuk om te weten. Als ik iets nodig heb hoor je het wel!
 
kenny77 30-9-2012 11:19 Print reply

Posts: 29286
Ik heb ook zo'n aangepaste tank, zit inderdaad wel fijn, voor de sobw is dat wel ideaal! Kan je mooi je mooi slank erop zitten. Bij een normale tank heb je altijd je knieën uitsteken.


 
pompower 30-9-2012 12:06 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]

Aha, dat is nou eens leuk om te weten. Als ik iets nodig heb hoor je het wel!

in het regelement staat dat de tank van het gehomologeerde model moet zijn,
dus weet niet of je dat mag aanpassen
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 30-9-2012 12:10 Print reply

Posts: 29286
NS1 tank staat volgens mij ook wel een beetje gek, omdat deze zo'n afgeschuinde voorkant heeft.
 
NS1-Whisperer 30-9-2012 12:16 Print reply

Posts: 2160
Ik heb er wel eentje gevonden met een ns1 kuip, met tank kan ik niet vinden.

 
"Risico is extra leven"
BartHonda 30-9-2012 18:09 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

in het regelement staat dat de tank van het gehomologeerde model moet zijn,
dus weet niet of je dat mag aanpassen

Volgends mij staat daar "een gehomologeerd model". Dus een Senda tank zou ook mogen.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
Ik heb er wel eentje gevonden met een ns1 kuip, met tank kan ik niet vinden.
afbeelding

Ahjaa! Die had ik el eens gezien.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Ik heb ook zo'n aangepaste tank, zit inderdaad wel fijn, voor de sobw is dat wel ideaal! Kan je mooi je mooi slank erop zitten. Bij een normale tank heb je altijd je knieën uitsteken.

afbeelding

Dat is zeker mooil! Heb jij enige idee hoe dat gemaakt is?
 
pompower 30-9-2012 18:47 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]

Volgends mij staat daar "een gehomologeerd model". Dus een Senda tank zou ook mogen.


[...]

Ahjaa! Die had ik el eens gezien.


[...]

Dat is zeker mooil! Heb jij enige idee hoe dat gemaakt is?

tis idd een gehomologeerd model
ik kan anders wel aan gerard van helden vragen wat voor tank het is
 
www.basvanloenen.nl
BartHonda 30-9-2012 20:07 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

tis idd een gehomologeerd model
ik kan anders wel aan gerard van helden vragen wat voor tank het is

Dat hoeft niet hoor, want ik ruik al van 10km ver dat het een orignele NSR tank is. Wat je wel mag vragen is hoe hij hem zo gemaakt heeft. Dit vind ik echt mooi.
 
BartHonda 30-9-2012 20:49 Print reply

Posts: 886
Zo, vandaag het MBX blok gehaald en gedemonteerd.

Ik heb nu dus een 4 plaats koppeling:



En iets wat een 6 bak moet voorstellen:



Verder zit ik in spanning te wachten tot de CNC gevreesde cilinderkop van Barry komt. Ik ben echt heeel erg benieuwed naar die kop.
 
kenny77 30-9-2012 22:47 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
Heb jij enige idee hoe dat gemaakt is?

Volgens mij is het stuk wat er links uit de tank is gehaald, rechts weer ingelast.
Zo krijg je ipv een bolle buitenkant een hollebuitenkant.
Maar ik weet niet 100% zeker of dit ook zo gemaakt is.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 30-9-2012 om 22:48 uur.
 
BartHonda 1-10-2012 18:06 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Volgens mij is het stuk wat er links uit de tank is gehaald, rechts weer ingelast.
Zo krijg je ipv een bolle buitenkant een hollebuitenkant.
Maar ik weet niet 100% zeker of dit ook zo gemaakt is.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 30-9-2012 om 22:48 uur.

Hum, zo zou het natuurlijk ook kunnen. Want ik vind het er veel te strak uit zien voor erin tikken. :P



Vandaag ben ik even naar Koren Autoparts in Geldermalsen geweest om nieuwe remreiniger en loctite te halen.

Omdat er 2 bouten ontbraken voor de bevestiging van de remschijf, had ik er 1 mee genomen en was gelijk van plan een motor zaak op te zoeken om 2 nieuwe bouten te halen. Bij Koren had ik gevraagt waar ik die kon vinden, en toen stuurde ze me naar Heli Motors. Ik had de naam wel eens gehoord, maar nooit geweten waar het zat. Was dus 500 meter verderop. Gelijk gevraagt naar 2 bouten, en deze hadden ze voor mij (maarja, wat verwacht je anders van een Honda dealer! ). Echt mooi spul lag daar. En ik had gelijk even gevraagt of zijn ook alumnium tandwielen op maat maken, en jahoor dat kunnen ze ook voor mij regelen. Moet ik alleen wel een tandwiel menemen als voorbeeld.

Ik heb nu al de bouten en het schroefdraad voor de remschijf bevestiging nagelopen met een snijsetje. Daarna heb ik alles schoon gemaakt met remreiniger en alle bouten erin gedraaid met netjes een klein druppeltje loctite op elke bout. Deze blijven nu net zo lang zitten tot de schijven helenmaal versleten zijn (wat hopelijk nog wel even duurt! ).

En waar ik vandaag ook achter kwam, is dat Van Helden Tweewielers voor mij 20km rijden is! (en een veerpontje over ). Dus wieweet als het morgen binnekort weer mooi weer is, ga ik daar eens het een en ander vragen over de racerij.

Dit bericht is gewijzigd door BartHonda op 1-10-2012 om 18:09 uur.
 
markRD 1-10-2012 18:46 Print reply

Posts: 1181
Je moet deze bouten toch afborgen in de sobw? Je zult er dan zijdelings een gaatje in moeten boren en daarna een ijzerdraadje doorheen moeten draaien.

http://i717.photobuc...9/japan/IMG_3127.jpg

Misschien even het reglement erop na slaan?! Of zit ik er helemaal naast?

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 1-10-2012 om 18:47 uur.
 
BartHonda 1-10-2012 19:30 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markRD
Je moet deze bouten toch afborgen in de sobw? Je zult er dan zijdelings een gaatje in moeten boren en daarna een ijzerdraadje doorheen moeten draaien.

http://i717.photobuc...9/japan/IMG_3127.jpg

Misschien even het reglement erop na slaan?! Of zit ik er helemaal naast?

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 1-10-2012 om 18:47 uur.

Poe daar had ik nog even niet helenmaal aan gedacht. Maar bij deze bouten gaat dat niet lukken, aangezien de inbusbouten precies in de schijf weg vallen. Ik zal wel eens aan Bas (pompower) vragen hoe hij dit heeft gedaan. Wel heel slim opgemerkt .
 
Royal Club 1-10-2012 19:34 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markRD
Je moet deze bouten toch afborgen in de sobw? Je zult er dan zijdelings een gaatje in moeten boren en daarna een ijzerdraadje doorheen moeten draaien.

http://i717.photobuc...9/japan/IMG_3127.jpg

Misschien even het reglement erop na slaan?! Of zit ik er helemaal naast?

Dit bericht is gewijzigd door markRD op 1-10-2012 om 18:47 uur.


hoe kom jij aan die foto lol
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 47120 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 12 van 30
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 28, 29, 30Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved