Ik zou het uit elkaar weer halen. De kans is denk best wel groot dat blokolie bij de krukas naar binnen gaat.. Maar dat merk je snel genoeg.je krijgt dan namelijk best veel rook..
want dit is namelijk de situatie: zodra je zuiger omhoog gaat en dus compressie slag gaat maken(vacuum), trekt de veer juist strak om de as heen zoals ik het nu ook in mijn blok heb. Maar daar is nogal es wat discussies over.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
want dit is namelijk de situatie: zodra je zuiger omhoog gaat en dus compressie slag gaat maken(vacuum), trekt de veer juist strak om de as heen zoals ik het nu ook in mijn blok heb. Maar daar is nogal es wat discussies over.
Als je het zo goed weet, laat je hem toch lekker zitten
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Gewoon 2 uur laten inweken in blokolie, dan heb je niet halfgebakken platen zoals je nu hebt, alhoewel ik zie dat immi monteerd, kun je over 100km weer alles loshalen
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Jij lult volgensmij echt teveel uit je nek jelmer:P ik heb nu ook immitatie koppelingsplaten zitten en die hebben al 5000 km overleefd en nog steeds prima dus snap jou niet helemaal?
heb de olie er nu in en laat ik nu even lekker in werken en heb de keerringen erafgehaald aan onstekingskant,versnellingsas en schakelass daar komen dus 3 nieuwe in aan de goede kant. En dan kan hij eronder. (kan geen foto's uploaden me samsung mob heeft wat kuren).