Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - MB blok 4-6 [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 428 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - MB blok 4-6 [Algemene vragen]
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2433 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

WestlandMB 22-3-2012 18:15 Print reply

Posts: 1338
Ik zou het uit elkaar weer halen. De kans is denk best wel groot dat blokolie bij de krukas naar binnen gaat.. Maar dat merk je snel genoeg.je krijgt dan namelijk best veel rook..
 
Wizard1894 23-3-2012 15:29 Print reply

Posts: 695
want dit is namelijk de situatie: zodra je zuiger omhoog gaat en dus compressie slag gaat maken(vacuum), trekt de veer juist strak om de as heen zoals ik het nu ook in mijn blok heb. Maar daar is nogal es wat discussies over.
 
JB1 23-3-2012 15:54 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wizard1894
want dit is namelijk de situatie: zodra je zuiger omhoog gaat en dus compressie slag gaat maken(vacuum), trekt de veer juist strak om de as heen zoals ik het nu ook in mijn blok heb. Maar daar is nogal es wat discussies over.

Als je het zo goed weet, laat je hem toch lekker zitten
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Wizard1894 23-3-2012 16:06 Print reply

Posts: 695
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]

Als je het zo goed weet, laat je hem toch lekker zitten


maar dan kan dus die bij de krukas (r) laten zitten en hoef alleen de linker keerringen om te draaien.
 
JB1 25-3-2012 22:47 Print reply

Posts: 14881
Lol, je platen droog monteren
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Wizard1894 25-3-2012 23:23 Print reply

Posts: 695
nog nooit anders gedaan ik doe het op mijn manier , straks olie erin dag laten staan en dan paar keer door kicken en klaar werkt altijd super
 
JB1 26-3-2012 0:24 Print reply

Posts: 14881
Ja, maar jij hebt ook nooit serieuze vermogens gehad.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Wizard1894 26-3-2012 9:38 Print reply

Posts: 695
voor 11pk is dat prima
 
JB1 26-3-2012 10:43 Print reply

Posts: 14881
Gewoon 2 uur laten inweken in blokolie, dan heb je niet halfgebakken platen zoals je nu hebt, alhoewel ik zie dat immi monteerd, kun je over 100km weer alles loshalen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Wizard1894 26-3-2012 13:16 Print reply

Posts: 695
Jij lult volgensmij echt teveel uit je nek jelmer:P ik heb nu ook immitatie koppelingsplaten zitten en die hebben al 5000 km overleefd en nog steeds prima dus snap jou niet helemaal?
 
lytseleen 26-3-2012 13:57 Print reply

Posts: 1025
hij heeft toch geen echte pk's er achter zitten dus het maakt ook niets uit.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
Wizard1894 26-3-2012 14:56 Print reply

Posts: 695
nee precies hij heeft op de testbank tussen 10 en 11 pk en dat is voor mij prima hij rijd gewoon rond 90 km op top en nergens problemen mee.
 
Wizard1894 28-3-2012 23:14 Print reply

Posts: 695
heb de olie er nu in en laat ik nu even lekker in werken en heb de keerringen erafgehaald aan onstekingskant,versnellingsas en schakelass daar komen dus 3 nieuwe in aan de goede kant. En dan kan hij eronder. (kan geen foto's uploaden me samsung mob heeft wat kuren).
 

Dit topic is 2433 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved