Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Honda MTX R2 > SM & Opvoeren! [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 915 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Honda MTX R2 > SM & Opvoeren! [Alge...
Pagina 2 van 21
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 19, 20, 21Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 27761 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rubbert 24-1-2012 11:05 Print reply

Posts: 8825
en de achtervelg ook?

en dat is ook niet voor allemaal hetzelfde, ik ben nu bezig met een setje supermotard velgen met cr naven, maar de oudere cr's hebben een andere hoeveelheid spaken dan de rest, dus ik waarschuw maar ff ook zo lullig als je daar achter komt als je alles net gekocht hebt
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
JB1 24-1-2012 11:11 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
en de achtervelg ook?

en dat is ook niet voor allemaal hetzelfde, ik ben nu bezig met een setje supermotard velgen met cr naven, maar de oudere cr's hebben een andere hoeveelheid spaken dan de rest, dus ik waarschuw maar ff ook zo lullig als je daar achter komt als je alles net gekocht hebt


Jep, heeft ie ook overgespaakt
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Nielzor 24-1-2012 11:14 Print reply

Posts: 282
Oke bedankt, hou ik daar rekening mee.

En dan haal ik wel dat DMP spruitstuk, samen met dat Malossi membraan en isolator.

Als het goed is vandaag een CR brug kopen via MP
 
Venlonaer 24-1-2012 18:30 Print reply

Posts: 2431
Hok

Maar weet je zeker dat dat wel een beetje gaat lopen als je hem uit laat boren aangezien de poorten dan ook niet echt meer hetzelfde zijn
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
grasmaaier89 24-1-2012 18:37 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
Hok afbeelding

Maar weet je zeker dat dat wel een beetje gaat lopen als je hem uit laat boren aangezien de poorten dan ook niet echt meer hetzelfde zijn


Dat gaat wel beter lopen
Als je uitboort zullen de poorttimingen niet echt zoveel veranderen. Tenzij je tekeer gaat met een klopboor, dat is een ander verhaal.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Nielzor 24-1-2012 18:49 Print reply

Posts: 282
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kristian-m
Hok afbeelding

Maar weet je zeker dat dat wel een beetje gaat lopen als je hem uit laat boren aangezien de poorten dan ook niet echt meer hetzelfde zijn


Deze is 4x zo oud als die Rieju van jou en heeft 4x minder roest

En als zo'n gozer ff meewerkt heb'k straks een CR achterbrug en breedstaal voetsteunen

Vanavond ook nog even een polijstsetje bestellen voor de achterbrug + voorvork.
 
mbx-genieter 24-1-2012 20:44 Print reply
Posts: 758
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
[...]


Dat gaat wel beter lopen
Als je uitboort zullen de poorttimingen niet echt zoveel veranderen. Tenzij je tekeer gaat met een klopboor, dat is een ander verhaal.


Er zijn er die de uitlaatpoort een beetje breder en hoger maken met een 55mm.
Als de cilinder is geboord werk de poorten wel af met de dremel beter voor de zuigerveren en het inlopen ervan.
1 vraagje over de zuiger: heb je lang moeten wachten op je bestelling van de mopshop ivm verzendtijd.

 
Nielzor 24-1-2012 20:52 Print reply

Posts: 282
Ik had maandag 13:00 besteld, 14:00 betaald, vrijdag binnen
 
mbx-genieter 24-1-2012 21:27 Print reply
Posts: 758
Dat is netjes zal ook een order gaan plaatsen daar ( toevallig moet ik ook dezelfde zuiger hebben) voor de ns1 cilinder.
 
Nielzor 24-1-2012 21:32 Print reply

Posts: 282
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbx-genieter
Dat is netjes zal ook een order gaan plaatsen daar ( toevallig moet ik ook dezelfde zuiger hebben) voor de ns1 cilinder.


Nicee, met wat voor uitlaat rij jij als ik vragen mag?
 
mbx-genieter 24-1-2012 21:55 Print reply
Posts: 758
Ik rij momenteel met een aangepaste mbx uitlaat(origineel model sigaar)maar er komt een ns1 uitlaat op voor meer toeren maar ben er nog een andere demper voor aan het maken van aluminium.
 
Nielzor 24-1-2012 22:01 Print reply

Posts: 282
Netjes, maar is NS1 uitlaat zo'n groot verschil?
 
mbx-genieter 24-1-2012 22:08 Print reply
Posts: 758
Maakt veel meer toeren dan een mbx pijp.
Ns1>12500rpm
Mbx aangepast>10@11000rpm.
Dit is getest op dezelfde brommer met de zelfde cilinder, carb, ontsteking.
 
Nielzor 24-1-2012 22:18 Print reply

Posts: 282
Is 12,5k toeren niet wat veel voor std opgeboorde cilinder?
 
mbx-genieter 24-1-2012 22:24 Print reply
Posts: 758
Niet met een ge3l ns1 cilinder deze heeft een andere timing dan een originele ge3g cilinder.
Deze cilinder is opgeboord naar 49.50mm.
Nieuwe set-up word een 55mm ns1 cilinder vandaar de zuiger.
 

Dit topic is 27761 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 21
Spring naar pagina: 1, 2, 3, ... 19, 20, 21Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved