heb eigenlijk al het gereedschap wat een sleutelaar nodig heeft behalve een verfbrander of gasbrander:P kan ik niet gewoon carters in de over leggen? en lager zit al om de krukas, en lager in vrieser laakt me geen goede combi (water)
Quote:Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
heb eigenlijk al het gereedschap wat een sleutelaar nodig heeft behalve een verfbrander of gasbrander:P kan ik niet gewoon carters in de over leggen? en lager zit al om de krukas, en lager in vrieser laakt me geen goede combi (water)
ja carters kan je ook wel in de oven leggen het is te hopen dat je dan mooi op temperatuur komt dat je de lagers er zo in kunt leggen. en de lagers in de vriezer, doe je er toch een plastic zakje omheen?
ik heb weer een nieuwe uitlaat maar weet iemand welke dit is en of hij een beetje snel is? is in iedergeval geen originele. de tailpijp is (maar!)21mm?!
Dit bericht is gewijzigd door lukas puch op 23-11-2011 om 17:04 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
ik heb weer een nieuwe uitlaat maar weet iemand welke dit is en of hij een beetje snel is? is in iedergeval geen originele. de tailpijp is (maar!)21mm?!
Dat is een luhao, standaard vervangingspijpje. Kenny weet raad als het gaat om de tailpijpdia van een luhao geloof ik. Maar 21 buitendia is ruim. 31mm is geen enkele 50cc tailpijp.
Is een gianelli.
Lijkt inderdaad voor op de luhao rond, alleen heeft de luhao rond een iets dikkere tailpipe.
Uitlaatje doet het redelijk op 50 en 60cc cilinders.
is een jamarcol iets? dan laat ik daar een nieuwe flens aan lassen.
knap ik dit uitlaatje op, en verkoop ik het weer.
als ik hem helemaal opschuur en opnieuw in hittebestendige zwarte lek zet, wat is hij dan waard?
Dit bericht is gewijzigd door lukas puch op 23-11-2011 om 18:19 uur.