roy1263 |
21-11-2011 14:35 |
Posts: 597 |
|
|
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub |
|
lukas puch |
21-11-2011 14:43 |
Posts: 611 |
puchforum.com bedoel je
|
|
|
|
roy1263 |
21-11-2011 14:43 |
Posts: 597 |
|
|
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub |
|
JB1 |
21-11-2011 14:43 |
Posts: 14881 |
Niet om lullig te doen, maar met die koelvinnen eraf slijpen, heb je waarschijnlijk wel een onbalans veroorzaakt, zal je krukkie niet leuk vinden
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
lukas puch |
21-11-2011 14:59 |
Posts: 611 |
van die cilinderkop? komt er toch niet op want is een 70cc versie heb voor athena 50cc nodig. had vorige eigenaar gedaan.
Dit bericht is gewijzigd door lukas puch op 21-11-2011 om 14:59 uur.
|
|
|
|
JB1 |
21-11-2011 15:17 |
Posts: 14881 |
Die
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
21-11-2011 16:17 |
Posts: 17929 |
wat n werk, had je beter meteen een hele tsx kunnen pakken
|
|
|
|
lukas puch |
21-11-2011 16:29 |
Posts: 611 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
afbeelding
Die[/quot] mijn neef kan die wel afdraaien, dan is het toch wel goed.
|
|
|
|
lukas puch |
21-11-2011 16:29 |
Posts: 611 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
wat n werk, had je beter meteen een hele tsx kunnen pakken
blok en frame moeten van zelfde fabrikant zijn.
|
|
|
|
suzuki-fan |
21-11-2011 16:45 |
Posts: 67 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
[...]
blok en frame moeten van zelfde fabrikant zijn.
Ga dan gewoon met een tsx crossen. Dat zijn zonder aanpassingen al oerdegelijke brommers.
|
|
|
|
lukas puch |
21-11-2011 18:33 |
Posts: 611 |
Als je dan meedoet met brommercross mag je maar 50cc en 16mm carb, een tsx met 50cc kun je niet snel mee rond komen, bij puch mag je 70cc en carb vrij.
|
|
|
|
suzuki-fan |
21-11-2011 20:35 |
Posts: 67 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
Als je dan meedoet met brommercross mag je maar 50cc en 16mm carb, een tsx met 50cc kun je niet snel mee rond komen, bij puch mag je 70cc en carb vrij.
Een Nederlandse tsx niet, maar als je een Belgische tsx origineel hebt met een andere uitlaat gaat hij al 80. De cilinder laat je dan tunen en je laat een opmaat maken, daarmee haal je de 90 ook wel. Puch is natuurlijk wel grappig, maar je zult wel met ongeveer 90 over de baan moeten gaan wil je bij de eersten horen.
|
|
|
|
lukas puch |
21-11-2011 20:47 |
Posts: 611 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: suzuki-fan
[...]
Een Nederlandse tsx niet, maar als je een Belgische tsx origineel hebt met een andere uitlaat gaat hij al 80. De cilinder laat je dan tunen en je laat een opmaat maken, daarmee haal je de 90 ook wel. Puch is natuurlijk wel grappig, maar je zult wel met ongeveer 90 over de baan moeten gaan wil je bij de eersten horen.
gast, 90 halen ze bij motorcross amper.
automaten rijden niet meer met schakel klasse, in automaten klasse rijden de meeste crossers ook maar 50 ofzo, alles afgesteld op trekkracht, bij automaten gaat het niet om snelheid.
en met zo'n tsx rijdt je nog niet eens in het midden van het klassement denk ik. heb je weleens gezien wat er in de schakelklasse meerijd? daar rijden profesionele rijders.
|
|
|
|
suzuki-fan |
21-11-2011 21:31 |
Posts: 67 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
[...]
gast, 90 halen ze bij motorcross amper.
automaten rijden niet meer met schakel klasse, in automaten klasse rijden de meeste crossers ook maar 50 ofzo, alles afgesteld op trekkracht, bij automaten gaat het niet om snelheid.
en met zo'n tsx rijdt je nog niet eens in het midden van het klassement denk ik. heb je weleens gezien wat er in de schakelklasse meerijd? daar rijden profesionele rijders.
Dat van die 90 km/ heb ik van een jongen die meedoet met zijn puch aan een soort van grasbaanrace en daar moet je zo hard wel gaan. Wat voor wedstrijden wil jij dan rijden met je puch waar je met 50 kan winnen?
zulke officiƫle wedstrijden waar jij het over hebt zijn hier in het noorden bijna niet. Het zijn vooral wedstrijden met oudere brommers uit omstreeks 1990.
|
|
|
|
lukas puch |
21-11-2011 21:37 |
Posts: 611 |
ik heb het ook niet over grasbaan racen en 1e worden, maar over het onk brommercross, dat is in brabant. ik wil daar een wedstrijd van mee rijden. als je brommer 50 gaat en ziek hard trekt eindig je daar zeker in de top 10. ( bij automaten) het is op een echte crossbaan he.
|
|
|
|