Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - honda nsr raceklaar maken + carters vervangen [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 942 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - honda nsr raceklaar maken + carter...
Pagina 6 van 18
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 16, 17, 18Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 16002 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

pompower 19-4-2012 22:34 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Had een powerbox niet alleen nut bij extreem hoge toerentallen of anders gezegd wanneer het membraan begint te zweven?

Weet niet bij hoeveel toeren je dit kan verwachten.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 19-4-2012 om 22:32 uur.

brommer draait 10-14,5 duizend toeren,
ik vind het ook allemaal maar een beetje vaag, die powerbox

btw: vandaag ff wezen trainen, wil ik opschakelen, heb ik ik geen schakelpookje meer! ding is afgebroken
 
www.basvanloenen.nl
pompower 19-4-2012 22:35 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy1263
afbeelding



kon het niet laten sorry

egers egers egers egers egers, met romana tussen de negers
 
www.basvanloenen.nl
Gary - Forum en Gallery Moderator 20-4-2012 8:34 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy1263
afbeelding



kon het niet laten sorry


PP, kon het niet laten.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
pompower 20-4-2012 18:28 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
[...]


PP, kon het niet laten.

POWERPOINTS
 
www.basvanloenen.nl
lytseleen 20-4-2012 19:31 Print reply

Posts: 1025
als je rijd en je hebt het gas open plus je draait bijvoorbeeld 12000rpm dan krijg je een onder druk, deze onderdruk heerst ook in je powerbox. zodra het gas dicht gaat sluiten de membraankleppen en gaat het overblijvende mengsel in je powerbox. nu kun je de powerbox zo afstellen dat je eventuele dipjes weg kunt halen. vooral bij kleine carburateurs is dit handig. (zo werkt het volgens mij)
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
pompower 20-4-2012 20:40 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lytseleen
als je rijd en je hebt het gas open plus je draait bijvoorbeeld 12000rpm dan krijg je een onder druk, deze onderdruk heerst ook in je powerbox. zodra het gas dicht gaat sluiten de membraankleppen en gaat het overblijvende mengsel in je powerbox. nu kun je de powerbox zo afstellen dat je eventuele dipjes weg kunt halen. vooral bij kleine carburateurs is dit handig. (zo werkt het volgens mij)

klopt inderdaad, zo dacht ik er ook over, maar de volgende race is morgen dus 4 uur me nest uit en vlug naar emmen, www.sobw.nl
deze keer rij ik met kuip en sponsor stikker, hitte uitlaat tape eronder en nieuwe analoog toerenteller van koso, op die digitale kon ik niks zijn verder nog de vlotterhoogt veranderd, zet zo wel ff wat fotos op bf
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 20-4-2012 20:55 Print reply

Posts: 29286
Waarom zou je ook op de toeren moeten letten?
analoge is wel mooier, dat wel, maar lijkt me geen noodzaak?
 
pompower 20-4-2012 21:27 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Waarom zou je ook op de toeren moeten letten?
analoge is wel mooier, dat wel, maar lijkt me geen noodzaak?

idd maar als je tussen 5 man rijd kun je soms je eigen toeren niet meer horen, en op gevoel schakelen is dan erg lastig soms
 
www.basvanloenen.nl
BenjaminDG 20-4-2012 21:36 Print reply

Posts: 4605
Ik schakel gewoon op gevoel, maar ja circuit rijden met een brommer of een motor is natuurlijk appels met peren vergelijken.

En toerenteller is handig voor de het ideale vermogen/koppel.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 20-4-2012 om 21:38 uur.
 
Vlaanderen vrij!
pompower 21-4-2012 22:15 Print reply

Posts: 1777
de race in emmen ging erg goed, baan was helaas spekglad en er waren vele valpartijen, maar gelukkig ik niet, 1e race 9e en de 2e race 7e, dagklassement 8e, en nu 11e in het jaarklassement van de 16e, nu moe en pitten fotos komen morgen
 
www.basvanloenen.nl
pompower 5-5-2012 17:33 Print reply

Posts: 1777
godver de tering,
race in veldhoven ging erg slecht
vandaag keihard op me smoel gegaan en de brommer op megekregen,
knie heb een klap van de velg gekregen en nu is me poot op 3 plaatsen gekneusd, ken godvedomme amper lopen
met de brancard de baan af,
dacht ff de koppeling erbij te pakken bij het uikomen van de bocht,
niet zon slim plan in de regen
schade aan de brom valt mee,
geschaafde kappen, deuk in de tank(die viel op me knie)
voetsteun afgebroken en van alles en nogwat krom
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 5-5-2012 18:49 Print reply

Posts: 29286
Balen, maargoed kan gebeuren.
 
BartHonda 5-5-2012 18:51 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
godver de tering,
race in veldhoven ging erg slecht
vandaag keihard op me smoel gegaan en de brommer op megekregen,
knie heb een klap van de velg gekregen en nu is me poot op 3 plaatsen gekneusd, ken godvedomme amper lopen
met de brancard de baan af,
dacht ff de koppeling erbij te pakken bij het uikomen van de bocht,
niet zon slim plan in de regen
schade aan de brom valt mee,
geschaafde kappen, deuk in de tank(die viel op me knie)
voetsteun afgebroken en van alles en nogwat krom

Das mooi kut dan... loopt je brommer nu wel weer goed eigenlijk?
 
pompower 5-5-2012 20:06 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]

Das mooi kut dan... loopt je brommer nu wel weer goed eigenlijk?

ja hij loopt al beter dan voorheens,
binnekort gaan we naar mvs tuning toe en die gaat de cilinder+kop+uitlaat+carb onderhanden nemen
die gast zegt dat er dan nog 7 pk meer uit te halen valt.

 
www.basvanloenen.nl
JB1 5-5-2012 20:14 Print reply

Posts: 14881
Topvermogen is ook niet alles, het gaat om handelbaar vermogen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Dit topic is 16002 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 18
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 16, 17, 18Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved