Nu weet hij wel dat dit niet de ideale uitgangssituatie is om een concurerende circuitfiets te maken, dus laat dat maar achterwege. Des te leuker is het om te zien hoe hij gewoon probeerd een zo snel mogelijke fiets ervan probeerd te maken
Koppeling rammelt een beetje en 1 van de uitlaat aansluiten is niet goed dicht, voor de rest niet echt rare geluiden te bespeuren.
Oliedruk en temp is normaal, thermostaat/radiator/ventilator is ook goed.
Koppeling werkt + alle versnellingen, blok ziet er 100% in orde uit.
Klepspelingen zijn allemaal nog binnen de toleranties, nokkenassen zien er nog perfect uit, distibutieketting lijkt wel een beetje uitgerokken te zijn (valt nog net binnen de toleranties).
Alleen een paar kleine olie lekjes (aflaat stop + mijn bedekplaat voor uitgaande as alternator is toch niet dicht).
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 4-12-2011 om 20:06 uur.
hoe ging je het ontbreken van die alternator fixxen?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Dit is wel een 750 kader met 1100 motor, scheelt zo'n 10 kg maar ja het drooggewicht is nog steeds veel in vergelijking met de modernde motorfiets.
Ik maak me ook geen illusies dat ik het drooggewicht 30kg kan verminderen.
Maar ja het meeste hangt af van het mannetje en niet de motorfiets.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Eum de betere stuurkwaliteiten hebben wel met het kortere frame te maken
Ik hoop het droog gewicht rond de 200kg te krijgen.
Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 4-12-2011 om 21:41 uur.