Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Suzuki GSX-R 750/1100 circuit motor [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Suzuki GSX-R 750/1100 circuit motor...
Pagina 21 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 37140 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Derbi-Olaf 21-11-2012 21:09 Print reply

Posts: 14999
kom je nu mee naar Kroatië, kunnen we ook al wat aan de andere technieken werken
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
BenjaminDG 21-11-2012 21:10 Print reply

Posts: 4605
Geen idee, weet nog niets over verlof van volgend jaar

En de motorfiets moet dan wel al klaar staan



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 21-11-2012 om 21:10 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Derbi-Olaf 21-11-2012 21:12 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Geen idee, weet nog niets over verlof van volgend jaar

En de motorfiets moet dan wel al klaar staan



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 21-11-2012 om 21:10 uur.

moto in orde zetten moet lukken dan! (echt "af" zal 'ie toch nooit zijn als je me snapt!)

Vakantie, zelf op je strepen staan en zeggen op het werk : dan en dan ben ik weg! ;p
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
kpotmake 22-11-2012 0:05 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

moto in orde zetten moet lukken dan! (echt "af" zal 'ie toch nooit zijn als je me snapt!)

Vakantie, zelf op je strepen staan en zeggen op het werk : dan en dan ben ik weg! ;p

+1

aan de baas vragen of je dan en dan weg mag werkt natuurlijk niet, dan en dan ben ik weg roepen meestal wel

voor jouw wel een mooie gelegenheid om je motor te finetunen benjamin, ivm open pitlane; rijden (testen), paar minuutjes sleutelen, rijden, sleutelen etc
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
.luuk 22-11-2012 10:45 Print reply

Posts: 1483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

+1

aan de baas vragen of je dan en dan weg mag werkt natuurlijk niet, dan en dan ben ik weg roepen meestal wel

voor jouw wel een mooie gelegenheid om je motor te finetunen benjamin, ivm open pitlane; rijden (testen), paar minuutjes sleutelen, rijden, sleutelen etc



Hoeveel hebben er al aangegeven mee te gaan? Zit je al aan de 30?
 
BenjaminDG 25-11-2012 21:05 Print reply

Posts: 4605
Dit weekend al wat begonnen met straat legaal te maken.

Voorlicht gemonteerd aan de oliekoeler.





Test:





Enige probleem is dat de led niet ver schijnt, zit namelijk geen diode in die naar voor schijnt.

Steekt ook een beetje buiten de spiegel.

Ach ja, is op een keer een andere led zoeken zeker.3

Verbruik van led voorlicht,achterlicht,stoplicht,pinkers links en rechts zal rond de 1A zitten.

Ontsteking is 2.2A dus totaal verbruik is 3.2A

Meer dan genoeg om een halve dag mee rond te rijden op straat.


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 25-11-2012 om 21:07 uur.
 
Vlaanderen vrij!
BenjaminDG 8-12-2012 17:42 Print reply

Posts: 4605
Srad kont aangepast zodat het 1 geheel wordt.

Dus standaard zadel gaat weg er komt schuim op.







Tussen de 2 balken van het subframe zit nu nog een vrij grote opening maar op de plaats waar origineel de batterij zit (ga de batterij verplaatsen naar de kont) komt mijn regelbare ontsteking zodat ik makkelijk aanpassingen kan doen aan de vooronsteking,toerellimiet of curve.

Ook ga ik de kont aanpassen naar het model van een Suzuki TLR1000



Omgekeerde double bouble ontwerp zodat de wind neerwaartse kracht geeft op de achterkant?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 8-12-2012 om 18:25 uur.
 
Vlaanderen vrij!
kenny77 8-12-2012 19:32 Print reply

Posts: 29286
Als dat goed werkte dan zou je dat ontwerp wel meer zien?

 
BenjaminDG 8-12-2012 19:52 Print reply

Posts: 4605
Normaal wel ja maar de factor uiterlijk speelt ook een belangrijke rol bij straatmotoren.

Valt me op dat ze meer naar een platte achterkant gaan ipv een bol?

Je zou toch verwachten dat zo'n bol de wind beter geleidt dan een plat vlak?

Druppelvorm?



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 8-12-2012 om 19:56 uur.
 
Vlaanderen vrij!
JB1 8-12-2012 23:20 Print reply

Posts: 14881
Geloof je nou echt dat dat gaat werken?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
kpotmake 8-12-2012 23:24 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Normaal wel ja maar de factor uiterlijk speelt ook een belangrijke rol bij straatmotoren.

Valt me op dat ze meer naar een platte achterkant gaan ipv een bol?

Je zou toch verwachten dat zo'n bol de wind beter geleidt dan een plat vlak?

Druppelvorm?



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 8-12-2012 om 19:56 uur.

motoren zijn zoiezo een aerodynamische ramp dus dat kleine beetje ga je echt niets van merken, als het zo goed zou werken dan zou je het vaker terugzien bij de superbike en gp motoren

wel mooi dat er nu neopreen op komt
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Derbi-Olaf 8-12-2012 23:28 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Normaal wel ja maar de factor uiterlijk speelt ook een belangrijke rol bij straatmotoren.

Valt me op dat ze meer naar een platte achterkant gaan ipv een bol?

Je zou toch verwachten dat zo'n bol de wind beter geleidt dan een plat vlak?

Druppelvorm?



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 8-12-2012 om 19:56 uur.

plat is gewoon een stuk minder gevoelig kwestie zij-wind.

aerodynamisch is het sowieso 10 keer niks. Heb me er zelf in verdiept toen ik met m'n eindproject van het secundair bezig was!
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
.luuk 8-12-2012 23:32 Print reply

Posts: 1483
Anders had je waarschijnlijk nog steeds de kontjes zoals o.a de srad gezien lijkt me?


 
JB1 8-12-2012 23:35 Print reply

Posts: 14881
Wou net zeggen, een cm ruimte tussen jezelf en de kont is al meer dan voldoende om wervelingen te veroorzaken die jouw hele 'aerodynamische' kont teniet doen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 8-12-2012 23:35 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

plat is gewoon een stuk minder gevoelig kwestie zij-wind.

aerodynamisch is het sowieso 10 keer niks. Heb me er zelf in verdiept toen ik met m'n eindproject van het secundair bezig was!


En wat was de betere vorm?

Bol of plat?

Zijwind zou ook wel kunnen zijn maar die paar cm² minder zijkant zullen het ook niet maken lijkt mij.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 8-12-2012 om 23:36 uur.
 
Vlaanderen vrij!

Dit topic is 37140 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 21 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved