Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Suzuki GSX-R 750/1100 circuit motor [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1016 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Suzuki GSX-R 750/1100 circuit motor...
Pagina 12 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 37969 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 22-4-2012 19:41 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Morgen de grote test op croix en ternois, hopelijk zit het weer wat mee want dat ziet er op het eerste zicht niet goed uit




Succes!



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 22-4-2012 om 19:43 uur.
 
BenjaminDG 23-4-2012 22:27 Print reply

Posts: 4605
Niet echt de meest ideale circuit doop voor de 7/11W

1 sessie lag de baan droog, de rest van de dag constant regen.

Heb wel een paar sessies gereden in de regen wat na een tijd beter ging maar ja als er nog 5 man rond rijdt met open pitlane was mijn goesting ook snel over.

GSXR 7/11W heeft wel nog een paar kinderziektes: koppeling slipt door op hoge toeren en carburateurs nog eens fijnafstellen.

Maar hij stuurt scherper aan en voelt stabieler dan met OEM 1992 voorvork en achterschokbreker.

Vermogen zit ook wel snor.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 23-4-2012 om 22:27 uur.
 
Vlaanderen vrij!
ChielTZR 23-4-2012 22:28 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Niet echt de meest ideale circuit doop voor de 7/11W

1 sessie lag de baan droog, de rest van de dag constant regen.

Heb wel een paar sessies gereden in de regen wat na een tijd beter ging maar ja als er nog 5 man rond rijdt met open pitlane was mijn goesting ook snel over.

GSXR 7/11W heeft wel nog een paar kinderziektes: koppeling slipt door op hoge toeren en carburateurs nog eens fijnafstellen.

Maar hij stuurt scherper aan en voelt stabieler dan met OEM 1992 voorvork en achterschokbreker.

Vermogen zit ook wel snor.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 23-4-2012 om 22:27 uur.


dat scherper sturen, hoe moet ik me dat voorstellen.
is dat echt goed merkbaar of moet je er op letten om het te merken?

 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
BenjaminDG 23-4-2012 22:30 Print reply

Posts: 4605
Voel je gewoon, je kan veel sneller en beter insturen.

bochtensnelheid ligt ook hoger dan vroeger, althans voor mijn gevoel.

De naloop is namelijk een beetje verminderd.

Ook zijn de GSXR1000 K6 voorpoten en de GSXR750K7 schokbreker wat beter dan de 1992 onderdelen.
 
Vlaanderen vrij!
JB1 23-4-2012 22:39 Print reply

Posts: 14881
doe eens filmpjes uploaden
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 23-4-2012 22:41 Print reply

Posts: 4605
Van wat aanmodderen in de regen?

Want de droge sessie heb ik niet gefilmd (beetje stom achteraf als je kijkt naar wat de andere sessies gaven)

Zal zien of er nog iets leuks tussen zit maar denk het niet.


 
Vlaanderen vrij!
JB1 23-4-2012 22:56 Print reply

Posts: 14881
Wil wel ff weten hoe ie klinkt enzo.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 23-4-2012 23:06 Print reply

Posts: 4605
Vindt niet direct iets goed, komt blijkbaar toch nog vrij veel wind door. Misschien volgende keer de waterdichte achterkant nemen

Hier staan wel al filmpjes van hoe hij klinkt.

Zal morgen eens kijken op een andere camera want daar is ook mee gefilmd vanaf de zijkant.

http://www.youtube.com/watch?v=7G9ZaPNY_pY

http://www.youtube.c...=channel&list=UL

http://www.youtube.c...=channel&list=UL

http://www.youtube.c...=channel&list=UL

Ach ja 18 mei is de volgende kans op Mettet, dus nog even tijd om 1 en het ander op punt te stellen


Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 23-4-2012 om 23:07 uur.
 
Vlaanderen vrij!
BenjaminDG 24-4-2012 19:31 Print reply

Posts: 4605
Beetje begonnen met het herontwerpen van het inlaat systeem.

Ik ga denk het doen zoals Airtecht en Yoshimura deden op hun SBK motorfiets.



Alle kabels/leidingen wat herlegd en de bobijn voor cil 1-4 verplaatsd



Positie van de inlaat stukken (ongeveer)



Links



Rechts



Dit is nog maar een idee maar van de zijinlaten stap ik dus vanaf, want mijn benen zaten niet echt in een comfortabele positie.

Denk dat de motor nu ook iets beter zal kunnen draaien aangezien de inlaat nu tussen 2 carbs komt ipv alleen via de zijkanten waar de buitenste carbs zaten.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 24-4-2012 om 19:32 uur.
 
Vlaanderen vrij!
BenjaminDG 1-5-2012 21:41 Print reply

Posts: 4605
Nieuw inlaatsysteem is klaar.

Dan ergens in de komende dagen de benzinekraan een nieuwe plaats geven.





Onderhoudsvriendelijkheid is er niet echt op vooruitgegaan

Maar ja het ziet er wel beter uit en mijn benen zitten nu in een normale positie.
 
Vlaanderen vrij!
BenjaminDG 5-5-2012 16:45 Print reply

Posts: 4605
Even een motorblok voor reserve onderdelen opgehaald.

Krukas draait wel niet rond.

Maar ja voor 100€ kan je daar niet voor sukkelen hé


 
Vlaanderen vrij!
pompower 5-5-2012 17:48 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Even een motorblok voor reserve onderdelen opgehaald.

Krukas draait wel niet rond.

Maar ja voor 100€ kan je daar niet voor sukkelen hé

afbeelding

voor honderd euro is niet mis inderdaad?
is hij wel compleet van binnen?
 
www.basvanloenen.nl
BenjaminDG 5-5-2012 17:54 Print reply

Posts: 4605
Dat wel, met dit blok ga ik mij eens bezig houden als ik er tijd en goesting voor heb.

Carterpan ga ik wel al wisselen omdat mijn huidige een microscheur heeft.

Zelfs met vloeibaar metaal lekt ze nog steeds.
 
Vlaanderen vrij!
lytseleen 5-5-2012 19:21 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Dat wel, met dit blok ga ik mij eens bezig houden als ik er tijd en goesting voor heb.

Carterpan ga ik wel al wisselen omdat mijn huidige een microscheur heeft.

Zelfs met vloeibaar metaal lekt ze nog steeds.

even dicht lassen

 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
BenjaminDG 5-5-2012 21:52 Print reply

Posts: 4605
Gaat dat met gewonen mag/mig draad of heb je speciale draad nodig om aluminium te lassen?

Heb nog een rol liggen die redelijk glimt (grijs/zilver), is dit draad voor aluminium?

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 5-5-2012 om 21:52 uur.
 
Vlaanderen vrij!

Dit topic is 37969 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 12 van 27
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 25, 26, 27Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved