Quote:Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Morgen de grote test op croix en ternois, hopelijk zit het weer wat mee want dat ziet er op het eerste zicht niet goed uit
Succes!
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 22-4-2012 om 19:43 uur.
Niet echt de meest ideale circuit doop voor de 7/11W
1 sessie lag de baan droog, de rest van de dag constant regen.
Heb wel een paar sessies gereden in de regen wat na een tijd beter ging maar ja als er nog 5 man rond rijdt met open pitlane was mijn goesting ook snel over.
GSXR 7/11W heeft wel nog een paar kinderziektes: koppeling slipt door op hoge toeren en carburateurs nog eens fijnafstellen.
Maar hij stuurt scherper aan en voelt stabieler dan met OEM 1992 voorvork en achterschokbreker.
Vermogen zit ook wel snor.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 23-4-2012 om 22:27 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Niet echt de meest ideale circuit doop voor de 7/11W
1 sessie lag de baan droog, de rest van de dag constant regen.
Heb wel een paar sessies gereden in de regen wat na een tijd beter ging maar ja als er nog 5 man rond rijdt met open pitlane was mijn goesting ook snel over.
GSXR 7/11W heeft wel nog een paar kinderziektes: koppeling slipt door op hoge toeren en carburateurs nog eens fijnafstellen.
Maar hij stuurt scherper aan en voelt stabieler dan met OEM 1992 voorvork en achterschokbreker.
Vermogen zit ook wel snor.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 23-4-2012 om 22:27 uur.
dat scherper sturen, hoe moet ik me dat voorstellen.
is dat echt goed merkbaar of moet je er op letten om het te merken?
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Beetje begonnen met het herontwerpen van het inlaat systeem.
Ik ga denk het doen zoals Airtecht en Yoshimura deden op hun SBK motorfiets.
Alle kabels/leidingen wat herlegd en de bobijn voor cil 1-4 verplaatsd
Positie van de inlaat stukken (ongeveer)
Links
Rechts
Dit is nog maar een idee maar van de zijinlaten stap ik dus vanaf, want mijn benen zaten niet echt in een comfortabele positie.
Denk dat de motor nu ook iets beter zal kunnen draaien aangezien de inlaat nu tussen 2 carbs komt ipv alleen via de zijkanten waar de buitenste carbs zaten.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 24-4-2012 om 19:32 uur.