Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - dkw rt139 pimpen [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1099 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - dkw rt139 pimpen [Algemene vragen]
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3332 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frysk 30-12-2006 23:46 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hells Hobbit
klopt!, heb ik ook, kickstarter kan je ook gewoon met de hand bedienen, maar in zijn 1 aanlopen, no way.



weet je zo ook hoe dat komt ... heb het ook gehad met mijn yamaha's

vind het echt vaag
 
giggitybyte
benellifan 30-12-2006 23:49 Print reply
Posts: 1553
tandwielen??? heb geen ervaring met de yamaha blokjes (alleen een beetje fs1) maar me benelli zitten 2 tandwielen op de trappers waardoor je ook amper compressie hebt en aanlopen in ze 1 gaat ook niet
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Hells Hobbit 31-12-2006 0:01 Print reply

Posts: 1793
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



weet je zo ook hoe dat komt ... heb het ook gehad met mijn yamaha's

vind het echt vaag


yamahas hebben op de kickstarter HEEL weinig krukas omwentelingen, veel minder dan andere brommers. Dit is normaal een probleem omdat bij weinig omwentelingen een brommer niet start, maar doordat de eerste yamahas een inlaat schijf hadden vormde dit geen probleem. bij latere yamahas ( de mx'jes) hebben ze gewoon die kickstarter gehouden.
 
benellifan 31-12-2006 0:11 Print reply
Posts: 1553
en is het bij jullie ook het geval dat de zuiger van een fs1 vrij veel vernieuwd moet worden?
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
Hells Hobbit 21-1-2007 19:04 Print reply

Posts: 1793
bij immmi meuk mssn wel, ik had een gehoonde ori cill met nieuwe zuiger dat ging prima.

op me DtKW heb ik de zelfde cillinder als die ik op mijn DT ook ooit had en die zijn prima.
 
Dikke Dennes 10-2-2007 21:45 Print reply

Posts: 4337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benellifan
en is het bij jullie ook het geval dat de zuiger van een fs1 vrij veel vernieuwd moet worden?


Ja.

Deze 65cc immi's kan je ook de zuiger na 9.000km wegflikkeren.

Ik rij al met m'n 2e zuiger.

Dit bericht is gewijzigd door Dikke Dennes op 10-2-2007 om 21:47 uur.
 
Drive it like you stole it.
Hells Hobbit 10-2-2007 22:00 Print reply

Posts: 1793
12euro voor 10.000km vind ik niet slecht
 
Dikke Dennes 10-2-2007 22:56 Print reply

Posts: 4337
9.000km, en met een zuiger van 12,- red je het geen 9.000km.
Heb er nu een Athena zuiger inzitten met afgewerkte randen.

Prijs kwaliteit verhouding is netjes...

Hoewel je voor 70,- een metrakit hebt die toch écht veel beter afgewerkt is met een zuiger met fatsoenlijke zuigerveren.



Dit bericht is gewijzigd door Dikke Dennes op 10-2-2007 om 22:57 uur.
 
Drive it like you stole it.

Dit topic is 3332 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved