Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - opmaat uitlaat voor de cpi [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 431 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - opmaat uitlaat voor de cpi [Algemen...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 5163 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gerard1793 3-9-2011 1:59 Print reply

Posts: 4006
Ik wil net zeggen, ik vind de hoeken in je uitlaat vrij scherp, of ligt dat aan mij?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
lytseleen 3-9-2011 20:21 Print reply

Posts: 1025
de tailpipe moet inderdaad nog even aangepast worden. de hoek kan minder scherp dus moet hem even aanpassen. daarna even beitsen en mischien parelen.

Dit bericht is gewijzigd door lytseleen op 3-9-2011 om 20:25 uur.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
-PuchSjonnie- 3-9-2011 21:26 Print reply
Posts: 735
niet beitsen of parelen, dat gloed bij de lassen maakt een uitlaat mooi
 
kenny77 3-9-2011 21:29 Print reply

Posts: 29286
of polijsten zoals deze.


 
ChielTZR 4-9-2011 10:47 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
of polijsten zoals deze.

afbeelding


lijkt wel verchroomd die uitlaat.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
kenny77 4-9-2011 12:13 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


lijkt wel verchroomd die uitlaat.

Jups, zitten ook heel wat poets uurtjes in.
Want die is ook gewoon van rvs.
 
lytseleen 4-9-2011 20:55 Print reply

Posts: 1025
dat polijsten is ook wel mooi als ik eens wat tijd over heb kan ik dat ook wel doen. eerst nog een verloop busje maken voor de cilinder naar de uitlaat. dan de rest klaar maken en op de testbank
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
Paul de Salmiakbal 4-9-2011 23:29 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
of polijsten zoals deze.

afbeelding

Haha die kurk in de geleider van de voorremkabel
 
lytseleen 6-9-2011 16:29 Print reply

Posts: 1025
tailpipe word donderdag of vrijdag aangepast, de knik word vervangen door een lasbocht. ook word er een ophangpunt op de tailpipe gelast.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
StineZ 14-9-2011 23:41 Print reply
Posts: 571
Die knik in je uitlaat ziet er niet echt bevorderend uit..Lijkt mij eerder druk te geven
 
Turbokit
lytseleen 16-9-2011 9:19 Print reply

Posts: 1025
de diameters van de tailpipe is aardig groter vergeleken met de berekeningen. dus hij kan daar nooit druk op bouwen.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
Frysk 16-9-2011 17:33 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
Die knik in je uitlaat ziet er niet echt bevorderend uit..Lijkt mij eerder druk te geven


Welkom in de wereld van oude 2t enduro/crossers

die hebben allemaal zo'n soort pijp..
 
giggitybyte
Maup 16-9-2011 17:42 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Welkom in de wereld van oude 2t enduro/crossers

die hebben allemaal zo'n soort pijp..

Denk dat hij meer doelde op deze knik:


Maar dat wordt aangepast geloof ik.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
lytseleen 17-9-2011 15:01 Print reply

Posts: 1025
als ik het aan tijd heb dan word dat inderdaad aangepast.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
lytseleen 6-10-2011 17:19 Print reply

Posts: 1025
in de herfst vakantie word er weer een nieuwe tailpipe gemaakt. en even kijken of ik ook een einddemper kan maken, beugeltje voor aan het frame en een steun aan de tailpipe.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.

Dit topic is 5163 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved