Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - Tips en opmerkingen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 830 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - Tips en opmerkingen
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7001 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BenjaminDG 3-8-2012 13:58 Print reply

Posts: 4605
Hoeveel bouten heb je?

Want de afstand tussen elke magneet moet dezelfde zijn.

Bij 6 bouten kun je 1,3 of 6 gebruiken.

Bij 5 bouten 1 of 5.

Als zo'n magneet bouten te duur zijn zou ik gewoon 1 magneetbouten nemen of andere inbusbouten zoeken waar wel die magneetjes in passen.
 
Vlaanderen vrij!
Venlonaer 3-8-2012 14:01 Print reply

Posts: 2431
6
Hmm.. ik koop anders wel zeskantbouten en dan boor ik een gaatje in het midden zodat de magneetjes erin passen

Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 3-8-2012 om 14:01 uur.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
kenny77 3-8-2012 22:25 Print reply

Posts: 29286
Ziet er netjes uit!
 
Venlonaer 30-8-2012 0:36 Print reply

Posts: 2431
Thanks

Wat kleine wijzigingen, copypasta van AF:


Wat kleine setup wijzigingen;

HPI 2005 -> MVT Premium analoog
Mikuni TM24 vlakschuif -> Koeihan Sambal 28 mm ecktuh
Polini 28 mm draaibaar spruitstuk -> Malossi 28mm recht spruitstuk

Spiegelreflex binnen handbereik dus poserfoto's in 3...





Ook nog ander filtertje gekocht, past nu tenminste perfect tussen de veer en 't frame. Wel nog ff inoliƫn.



Koop denk ik ook nog een Top Performance membraan gezien de doorlaat van een vl6 met stuffer maar 21mm is, en of die nou veel verschil geeft weet ik ook niet maja dan is de stuffer tenminste goed voor de doorlaat van de carb..

De rotor van de MVT weegt overigens 155 gram minder dan de HPI rotor dus dat moet denk ik ook de gasreactie wel wat opkrikken

Ik heb nog wat dingetjes te koop;

3 x Malossi VL6 (waarvan 1 met nieuwe kleppen 0.3 mm carbon, geel; 1tje met zgan uitziende plaatjes, 1tje waarvan ik de staat van de kleppen nog niet echt weet)

Nog wat plaatjes voor VL6 los.. karbonit blabla

1 HPI 2005, andere is weg
1 MVT Premium digital direct (kon em niet retour doen bij de kneuzenwinkel)

PM voor interesse, heb namelijk geld nodig

Mijn carters, de koppelingsdeksel, kickstart pedaal, schakelpook en de roze top heb ik allemaal gemarkeerd en worden matzwart gecoat bij zoef de haas. Over 2 weekjes zou alles terug moeten zijn en dan in 't weekend reviseren, eronder gooien en hopelijk 't weekend erop afstellen.

Ja dat hoor je goed, de roze top die wordt zwart
Maja, valt ook wel wat minder op dan..
En minder gay :')

Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 30-8-2012 om 0:36 uur.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Venlonaer 11-9-2012 18:56 Print reply

Posts: 2431
Blok bij zoef de haas laten coaten, gvd gvd mooi geworden gvd



















 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
kenny77 11-9-2012 19:34 Print reply

Posts: 29286
Ziet er netjes uit allemaal.
 
Venlonaer 11-9-2012 19:42 Print reply

Posts: 2431
Thanks
Mede dankzij Zoef de Baas

Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 11-9-2012 om 19:42 uur.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Maup 11-9-2012 19:44 Print reply

Posts: 4353
strak
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Venlonaer 22-9-2012 1:01 Print reply

Posts: 2431
Blokkie gereviseerd, draai en schakelt lekker soepel dus dat is in orde

Ook de neutraalsensor werkend gemaakt, ff wat aardekabels aangelegd......

Wat kiekjes, moet nog vloeibare uitlaatpakking voor de flens hebben en slangetjes voor de carburateur en overlopen en dan kan ik afstellen;






Nu nog slangetjes en uitlaatpakking fixen en dan kan ik afstellen.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
Aprilia RX 50 2003 23-9-2012 12:29 Print reply

Posts: 6717
tering das mooi geworden

komt er geen kapje voor de ontsteking? vind ik wel netter staan.
verder weinig aan te merken
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Venlonaer 23-9-2012 13:16 Print reply

Posts: 2431


Ontstekingskapje komt nog, die spuit ik ff opnieuw want die is matzwart en moet nu glanszwart worden net als t blok.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
pompower 23-9-2012 13:26 Print reply

Posts: 1777
hij is zeker mooi geworden
geen stickers?
 
www.basvanloenen.nl
Venlonaer 1-10-2012 21:31 Print reply

Posts: 2431
Stickers komen nog


Keerring zat te ver erin bij de ontstekingskant, ze hadden gelukkig de keerring bij de lagerboer dus die ff vervangen, uitlaat drop met de pakking bij de flens, ontsteking opnieuw afgesteld , kvs drin, gaskabel juiste lengte afgeknipt en gemonteerd....





Volgende dag (eergister dus zaterdag) aan de praat gekregen rond 12u, tot 16u wezen afstellen en ketting afstellen bladie bla..
Uiteindelijk bij sproeier 155 uitgekomen.

Gasreactie van de MVT Premium is echt heul mooi maar ik moet er nog een kleinere maat in doen, heb vandaag al 152 en 150 geprobeerd maar die zijn beiden nog te groot (scheelt niet veel).

Hier de video van zaterdag, ik probeerde niet te wild te doen omdat ik het blok nog een beetje wil inrijden en ie zoiezo stotterde dus er niet veel spannends gebeurde




Dit bericht is gewijzigd door Venlonaer op 1-10-2012 om 21:33 uur.
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.
bennietbeun 2-10-2012 17:07 Print reply
Posts: 817
ik heb ook top 80 cc met 28 mm cab probeer eens 143 die heb ik er in en daar rijd hij bestt op
gr joost
 
ChielTZR 2-10-2012 17:16 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
ik heb ook top 80 cc met 28 mm cab probeer eens 143 die heb ik er in en daar rijd hij bestt op
gr joost



 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)

Dit topic is 7001 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved