Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Projecten - Topic - LC Unitomos [Algemene vragen]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 913 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services

  Project - Topic - LC Unitomos [Algemene vragen]
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1824 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Vuile Beunkoe 16-7-2006 23:13 Print topicpost

Posts: 6114
Welkom bij mijn project 'LC Unitomos'.

Dit topic is bedoeld voor algemene vragen over dit project. Je kunt vragen eventueel ook via de inbox stellen.
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]

zundappchef 16-7-2006 23:27 Print reply

Posts: 4082
vet project

en ook meteen effe testen wat dit met linkerbalk doet en met mijn post of je dit kunt zien bij reply`s in topic`s


edit: dit doet dus niks met je topic post in je reply page

Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 16-7-2006 om 23:28 uur.
 
1000 v twin rotax biatch
Vuile Beunkoe 16-7-2006 23:30 Print reply

Posts: 6114
ff wennen dit

maar et is een stap in de goede richting
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
50cc crosser 27-9-2006 21:10 Print reply

Posts: 1866
hoe zit het nouw met dat lc blok
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
Raffel 27-9-2006 21:13 Print reply

Posts: 1226
als ik kijk naar je topic over t zelfbouwcarter, dan vraag ik me toch wat dingen af.. Is de speoling van de olie in de versnellingsbak niet 1 vd belangerijkere dingen in een blok? hoe wil je dit gaan uitzoeken? Het passtuk voor verscheidene cilinders dat je erop wil maken, is dat niet wat erg groot? het lijkt net alsof je nu een drijfstang moet gaan hebben van 15 cm lang ofzo.. niet echt praktisch denk ik.. En hoe wil je het oplossen met het verschil in slag van cilinders? gewoon laagtoerige pakken en dan wat aan de timingen werken ofzo?
 
timoty-dt 13-10-2006 22:48 Print reply

Posts: 1802
gaat dit ding ooit nog rijden?
 
kut voetbal
Vuile Beunkoe 13-10-2006 22:55 Print reply

Posts: 6114
kickhond

ja gaat nog wel rijden, ja laat wel weten wanneer.

Nu is het vooral ontwerpen.


@ raffel, idd laagtoerige cilinders aanpassen. Voet is irl maar 4 cm dik ofzo.

Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 13-10-2006 om 22:55 uur.
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Neluhz 13-10-2006 23:17 Print reply

Posts: 4032
hoe kom je dan uit met je drijfstanglengte, blijft die geleik?
 
Vuile Beunkoe 13-10-2006 23:18 Print reply

Posts: 6114
houdt gewoon 90mm drijfstang, 43 slag.

evt een andere krukas regelen met 39mm slag, voor am6/mina cilinders
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Neluhz 13-10-2006 23:20 Print reply

Posts: 4032
waarom maak je niet gewoon een carter waar een am6 krukas in past?
of iig een slag die meer die richting aan komt.
 
Vuile Beunkoe 13-10-2006 23:25 Print reply

Posts: 6114
zie post boven je...
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Neluhz 13-10-2006 23:36 Print reply

Posts: 4032
ehm, ik ga er vanuit dat een tomos kruk niet geleik is aan een am6 kruk.
en dus niet zo maar om te wisslenen is?


Dit bericht is gewijzigd door Neluhz op 13-10-2006 om 23:37 uur.
 
Vuile Beunkoe 13-10-2006 23:39 Print reply

Posts: 6114
nee klopt.

lees nogmaals :P

evt am6 krukas aanpassen aan koppelingskant, weet niet wat er mogelijk is. Minarelli hori zou nog wel eens beste kunnen zijn om aan te passen.

Lagers is geen probleem, kan je altijd lagerpassingen nog uitfrezen voor grotere lagers / danwel andere lagerpasssingen van zelfde materiaal.
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
Jelmer MX 14-10-2006 6:53 Print reply

Posts: 13514
Die project updates kan je beter effe in een topic zette .. nu is het niet echt te leze
 
PraatPaal 14-10-2006 9:38 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
nee klopt.

lees nogmaals :P

evt am6 krukas aanpassen aan koppelingskant, weet niet wat er mogelijk is. Minarelli hori zou nog wel eens beste kunnen zijn om aan te passen.

Lagers is geen probleem, kan je altijd lagerpassingen nog uitfrezen voor grotere lagers / danwel andere lagerpasssingen van zelfde materiaal.


RV4 drijfstang past (Redrose, AF1 etc)
Wangen opvullen met teflon
goede lagers eromheen
en je hebt de best mogelijke kruk voor tomos wsl
 
- Han - 14-1-2007 11:38 Print reply

Posts: 9667
gaat dit verder?
 
<10.000 posts

Dit topic is 1824 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved